زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

درمان قطعی شوره سر با پنج محصول فوق العاده

wordcamp
7,179
7 دقیقه
درمان قطعی شوره سر با پنج محصول فوق العاده

شوره سر واژه ای که تقریبا از شروع سن نوجوانی اغلب ما با اون درگیر هستیم، برخی کمتر و برخی بیشتر اما بهرحال حدود پنجاه درصد از مردم جهان با چنین واژه ای درگیرند. روش های مختلفی برای درمان شوره سر وجود دارد، از روش های خانگی گرفته تا انواع مختلف شامپو ضد شوره که بسته به شرایط و شدت آن استفاده می شوند. حال در این مقاله قصد داریم تا به بررسی علل شوره سر و راه های قطعی درمان شوره سر با معرفی محصولات قوی در این زمینه بپردازیم.

علت اصلی ایجاد شوره سر چیست؟

بسیاری این سوال را از ما می پرسند که علت اصلی شوره سر چیست؟ جواب این است که در پوست سر ما قارچ هایی زندگی می کنند که موجب تجزیه پوست در پوست سر شما می شوند، تولید اسید اولیک می کنند و اگر شما دارای پوست سر حساسی باشید این موضوع منجر به ایجاد حالتی می شود که به شوره سر معروف است.

تقریبا 50 % مردم دچار این حالت می شوند و بنابراین خیلی از این موضوع ناراحت نباشید چون شما تنها نیستید. به همین دلیل هم بسیاری از کمپانی های دنیا برای درمان شوره سر تحقیقات بسیاری انجام داده اند که منجر به تولید محصولات خوبی در این زمینه شده است. در ادامه به معرفی چند محصول بسیار قوی شامپو ضد شوره می پردازیم که افراد بسیاری در سراسر جهان از استفاده از آن راضی هستند.

مطالعه بیشتر: تفاوت شوره سر و خشکی پوست سر

درمان شوره سر

راه خلاصی همیشگی از شوره های سر چیست؟

اول اینکه لازم است این نکته را یاد آوری کنم که درمان قطعی برای شوره سر وجود ندارد چون قارچ های موجود در پوست سر همیشه در حال فعالیت هستند و اتفاقا فعالیت آنها برای سلامت موها خیلی هم ضروری است اما با انجام روش هایی می توانیم این موضوع را کنترل کنیم. افرادی که پوست پوست بسیار چرب دارند بیشتر در معرض شوره سر هستند و لازم است تا PH سطح پوستشان تنظیم شود. از انجا که هر پوستی متفاوت با دیگری است باید چند روش و محصول را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام یک تاثیر بهتری بر پوست سر شما خواهند داشت. روشهای خانگی و استفاده از شامپو روش هایی برای درمان شوره سر هستند.

درمان شوره سر با روشهای خانگی

استفاده از مواد غذایی که در اینجا به اختصار ذکر می کنیم  میتواند به کمتر شدن شوره سر شما کمک کند.

  • سرکه

    این ماده مفید جهت تنظیم PH سطح پوست سر بسیار مفید است . می توانید اندکی از سرکه سفید را با آب مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از حمام روی پوست سر قرار دهید. سرکه در درمان خشکی پوست سر بسیار مفید است.

vineger

  • جوش شیرین

    این ماده به عنوان یک اسکراب عمل می کند و پوست را به آرامی، بدون تحریک آن و از بین بردن سلول های پوست مرده، لایه برداری می کند. “سودا”  علاوه بر خواص ضد قارچی و لایه برداری، پوست را نیز آرام می کند و قرمزی و خارش را کاهش می دهد. می توانید مقدار بسیار کمی از سودا را به شامپوی خود اضافه کرده و از مزایای آن بهره ببرید. دقت کنید مقدار بسیار کم  اضافه شود چون میزان بیش از حد معمول موجب ریزش مو خواهد شد.

  • سیر 

    سیر این ماده بسیار عجیب و مفید خلقت که به عنوان دارویی طبیعی درسراسر جهان شناخته می شود بعنوان ماده ضد شوره نیز در بسیاری از محصولات شامپویی استفاده می شود. برای درمان شوره سر باید یک یا دو عدد سیر خام را ریز کرده و با آب مخلوط کنید و بر روی پوست سر قرار دهید تا تاثیر شگفت انگیز آن را به سرعت مشاهده کنید. هم چنین می توانید با کمی عسل و زنجبیل هم مخلوط کنید.

مطالعه بیشتر: سرم مو و فواید استفاده از آن

سیر درمان شوره سر

آیا  استفاده از مواد گیاهی برای درمان شوره سر کافی است؟

جواب به این سوال خیر هست. مسلما تنها با استفاده از این مواد گیاهی نمی توانید کاملا شوره های سر را کنترل کنید بلکه در کنار استفاده از این مواد شامپو هم لازم است. شامپوهای بسیاری در این زمینه تولید می شوند که مو تن رو در اینجا به معرفی پنج شامپوی بسیار قوی می پردازد. این شامپو ها در سراسر جهان مورد پسند بسیاری از مردم در کنترل و درمان شوره سر قرار گرفته است.

شامپو ضد شوره و ضد ریزش هد اند شولدرز

شامپو ضد شوره و ضد ریزش مناسب بانوان هد اند شولدرز 400 میل، یکی از معروف ترین و قوی ترین شامپوهای ضد شوره در جهان است که خوشبختانه هم اکنون در فروشگاه اینترنتی موتن رو یافت می شود. این شامپو عاری از هرگونه مواد شیمیایی مانند سولفات بوده و باعث آسیب به ریشه مو نمی‌شود. هم چنین این شامپو حاوی مواد معدنی، روغن‌های ضروری و ویتامین‌های مفید برای پوست سر است.

head-shoulders-anti-hairfall-

خرید شامپو هد اند شولدرز

(ضد ریزش)

شامپو ضد شوره و تقویت کننده آلپسین

شامپو ضد شوره و تقویت کننده آلپسین Double Effect Caffeine” محصول حاوی مواد موثری مانند کافئین، سالسلیک اسید، اکتوپیروکس و پروتئین گندم است.ترکیب این محصولات  لایه های شاخی شده مو را نرم کرده و باعث جدا شدن شوره ها و بثورات پوستی می­شوند؛ همچنین این دو ماده خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارند و بیماری­های احتمالی مولد بثورات پوستی را برطرف خواهند کرد. این محصول شامپو آلپسین جزو بهترین محصولات این برند است.

alpecin-double-effect-آلپسین

خرید شامپو ضد شوره آلپسین

(ضد ریزش)

 شامپو ضد شوره کلیر

شامپو ضد شوره بانوان کنترل چربی پوست سر کلیر 400 میل از جمله شامپو هایی است که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو جزو پرفروش ترین محصولات است. این شامپو باخواص ضدشوره و کنترل کنندگی چربیها موجب تنظیم چربی پوست شده و در نتیجه از شوره سر جلوگیری می کند. این شامپو برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه می شود.

clear-shampoo-anti-dandruff-کلیر

 خرید شامپو ضد شوره کلیر 

(برای کنترل چربی پوست)

شامپو ضد شوره استم سل مخصوص موهای چرب

یک برند ایرانی بسیار مناسب با آب و هوا و پوست سر ایرانی  ها که تاثیرات بسیار خوبی را در کنترل و رفع شوره سر دارد. شامپو  ضد شوره استم سل با حذف 10 عامل بسیار مضر از ساختار خود و جایگزین کردن آنها با عناصر کاملا طبیعی نوعی انقلاب در صنعت  محصولات آرایشی و بهداشتی به وجود آورده است.

این شامپو  می‌تواند موهای شما را بدون هر آسیب جانبی به اوج تمیزی برساند و کاملا  از شر شوره‌های مزاحم خلاص کند.

عصاره گیاهانی مانند آلوئه‌ورا و روغن درخت چای  در شامپو ضد شوره خشک  استم سل آن را به یک شامپوی پایه گیاهی بسیار مفید تبدیل کرده است. هر دو نوع این شامپو هم اکنون در فروشگاه اینترنتی مو تن رو یافت می شود.

stem-cell-oily-scalp-therapy-استم سل

خرید شامپو استم سل

جمع بندی:

در این مطلب مشاورین موتن رو به بررسی راهکارهای قطعی در خصوص درمان شوره سر پرداخته و محصولات گیاهی و هم چنین برخی شامپوهای مناسب با این موضوع را به شما خوانندگان عزیز معرفی کرد. اگر در این خصوص تجربه ای دارید حتما با ما در بخش نظرات ئر میان بگذارید و از مشاورین ما بطور رایگان مشورت بگیرید.

نویسنده : نجمه باقدرت