زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ مو تابستانی سال 2019 یا 98

wordcamp
3,702
5 دقیقه
رنگ مو تابستانی سال 2019 یا 98

با گرم شدن هوا رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده بود و ترکیب رنگ های سرخابی و نارنجی که در لایه ای از رنگ طلایی پنهان هستند، جای خودش رو تغییر داد و به سمت رنگی تابستانی تر گرم تر و هیجان انگیز تری رفت. نارنجی رنگ مو تابستانی سال ۲۰۱۹، یکی از هیجان انگیز ترین رنگ های تابستانی است.
این رنگ در روز های گرم تابستانی نماد شور شوق و انرژی و هیجان است. رنگ مو نارنجی مرجانی، تابستانی ترین رنگی است که سمبل گرما محبت و خوشبینی است. وقتی این رنگ را برای موهای خود انتخاب می کنیم تبدیل به یک خانم جذاب و خوشبین و بازیگوش شده ایم افرادی که از این مو و این تم رنگی پیروی می کنند به راحتی سن خود را زیر این پوشش هیجان انگیز این طیف رنگی پنهان می کنند. مدت زیادی نیست که این رنگ در بین افراد محبوب شده. پس اگر دوست دارید که با مد پیش بروید و از همه سبقت بگیرید، این رنگ مو تابستانی سال 2019 را برای موهایتان انتخاب نمایید.رنگ مو تابستانی نارنجی مرجانی، براحتی موهای سفید را پوشش می دهد و جلوه ای زیبا دارد.
انتخاب این تن رنگی برای پوست های سفید تا برنز کاملا مناسب است.

این رنگ ساژ کاملا مناسب روز های گرم تابستانی است که از اوج گرما شروع شده و کم کم از حرارت آن کاسته می شود هم ضرافت رنگ بلوند عروسکی را دارد و هم هیجان و قدرت رنگ نارنجی را داراست. برای بدست آوردن این رنگساژ ابتدا مو ها را با ترکیب دکلره و اکسیدان تا پایه ۹ بی رنگ می کنیم و بعد ساقه مو ها را به صورت امبره با ترکیب دکلره و اکسیدان ۲ تا ۴درجه روشن تر می کنیم. روش‌ رنگساژ از ریشه با تجمع مواد تا ۱/۵ رنگ ۶.۴-۶.۲۶ با نسبت مساوی و دو سانتر ۰.۴۴استفاده می کنیم هر چه به سمت ساقه مو رنگ ساژ را ادامه می دهیم رنگ مو سه صفر را به ترکیب اضافه می کنیم این روش را تا میانه مو ادامه می دهیم بعد از ۱۵ دقیقه مکث ترکیب مساوی سه صفر و ۹۹.۰۱ را از نوک ساقه تا میانه مو رنگساژ می کنیم در پایان رنگ را از ریشه و سمت ساقه مو ها شانه می کنیم و بعد مو ها را با شامپو و ماسک آبکشی می کنیم.
تن گرادیانتی در مو یک ویژگی خاص است که زیبای رنگ مو را دو چندان می کند و بشتر مناسب خانم هایی است که خواهان تنوع زیاد هستند.

رنگ مو تابستانی 2019

رنگ مو تابستانی نارنجی مرجانی 2019

رنگ مو تابستانی 2019 لایت مرجانی نارنجی با تکنیک لایه ای

تم دیگری از رنگ موی تابستانی ۲۰۱۹ که مناسب مو های فانتزی کوتاه می باشد، رنگ موی لایت مرجانی نارنجی است که با تکنیک لایه ای انجام شده. برای اینکه این رنگ را بدست آوریم باید کارهای زیر را انجام دهیم:

  1. ابتدا مو ها را با ترکیب دکلره و اکسیدان ۹ درجه روشن می نمایم
  2. مو های روشن شده را از مرکز سر به صورت دایره ای به چند لایه فرد تقسیم می کنیم. منظور از اینکه به لایه فرد تقسیم می کنیم این است که مو ها به صورت قرینه قرار نمی دهیم این کار باعث زیبا تر شدن کار لایت ما می شود.
  3. اگر حجم مو ها کم است می توانیم تقسیم بند لایه ها را به نسبت 2 به 1 انجام دهیم.
  4. هایلایت لایه ای مو ها را بعد از دکلره پایه 9 به شکل دایره ای از مرکز سر با توجه به مدل و حجم مو از ۵ لایه تا ۷ لایه دایره ای تقسیم می کنیم و هر لایه را یک در میان با شامپو رنگ مارال شماره ۸.۵۵ رنگساژ می کنیم، هچنین لایه دوم را با شامپو رنگ مارال  ۸.۶۵  رنگ ساژ می کنیم و بعد از ۱۰دقیقه مکث مو ها را ابکشی می نماییم (برای ایجاد سایه روشن در مو، رنگ را با ماسک مو رقیق می کنیم ).

رنگ مو تابستانی مرجانی نارنجی لایت

رنگ مو تابستانی 2019 لایت مرجانی نارنجی با تکنیک لایه ای

 

نحوه گذاشتن رنگ مو تابستانی 2019نحوه زدن رنگ مو تابستانی 2019

قسمت دو رنگ مو تابستانی 2019

رنگ مو تابستانی مرجانی نارنجی

رنگ مو نهایی مرجانی نارنجی تابستانی 2019

 

رنگ موی تابستانی 2019 نارنجی مرجانی

 

رنگساژ رنگ مو تابستانی نارنجی مرجانی 2019

برای رنگساژ رنگ مو تابستانی نارنجی مرجانی ابتدا مو ها را تا پایه ۹ دکلره بی رنگ می نماییم بعد از ابکشی ۴۰٪ مو ها را خشک می نماییم و از ریشه شروع به رنگساژ کردن می کنیم، برای رنگساژ این مدل رنگ مو ۷.۷۰۶ – ۳۰ میل + ۸.۰۲۷ – ۲۰ میل را از رنگ موی فیوژن، با اکسیدان ۶٪ ترکیب می کنیم و بعد از ۲۰ دقیقه ابکشی کرده و بلافاصله با شامپو رنگ موی مارال شماره ۸.۶۵ مو ها را شامپو می کنیم.