زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند زارا

تیم تحریریه مو تن رو
875
7 دقیقه
معرفی بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند زارا

اگر اهل مد هستید و همیشه دوست دارید از به روزترین مدل‌هایی که رونمایی شده باخبر باشید، حتما نام زارا را شنیده‌اید. این برند اسپانیایی بوده و در سراسر دنیا محبوبیت خاصی دارد. طرفداران زارا کم نیستند چون کیفیت محصولات تولیدی این برند بسیار بالا می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین عطرهای زارا بپردازیم. پس اگر می‌خواهید بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه و مردانه برند زارا را بشناسید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین عطرهای زارا

زارا (zara) نام یکی از بزرگ‌ترین برندهای دنیاست که بیشتر در زمینه طراحی و تولید پوشاک و زیورآلات فعالیت دارد. این برند در سال ۱۹۷۵ در کشور اسپانیا تاسیس شد و توانست به کمک طراحان خوش سلیقه و درجه یک خود در دنیا مطرح شود و طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. این برند بیش از ۲۱۰۰ فروشگاه رسمی در ۸۸ کشور دنیا دارد. زار هم اکنون در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌ گانه و همچنین طراحی و تولید زیورآلات و عطر فعالیت می‌کند. عطر زارا ، این برند محبوب از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. از محصولات پرفروش عطرهای زارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین عطرهای زارا

در ادامه چند مدل از ست‌های دوتایی برند زارا را به شما معرفی خواهیم کرد:

ست دوتایی ادو تویلت‌های زنانه Femme و Twilight Mauve زارا

عطر زنانه زارا مدل Femme یک عطر فوق العاده خوشبو با رایحه شرقی بوده که رایحه وانیل، صمغ و گل آن شما را در ذهن اطرافیان یک خانم شیک و خوش سلیقه نشان می‌دهد. وقتی از این عطر روی پوستتان اسپری می‌کنید بوی گل بابونه فضا را پر خواهد کرد. بعد از گذشت مدتی بوی بابونه جای خود را به بوی وانیل داده و در آخر بوی ماندگار این عطر بوی مشک می‌شود.

عطر دیگر زارا عطر زنانه مدل Twilight Mauve می‌باشد که بوی آن بسیار شگفت انگیز بوده و سخت ترین سلیقه ها را می‌تواند راضی نگه دارد. طراحی شیشه این عطر بسیار ماهرانه انجام شده و عطر Twilight Mauve را خاص تر کرده است. این عطر بوی میوه و گل می‌دهد و اگر دوست دارید همیشه بوی تمیزی و گل بدهید، می‌توانید با خیال راحت این عطر زنانه را انتخاب کنید. وقتی از این عطر استفاده کنید بعد از اولین اسپری، بوی میوه گل ساعت، هندوانه، بنفشه و سیب در فضا پخش شده و انرژی شما را افزایش می‌دهد. بعد از آن کم کم با گذشت زمان نت های میانی جای نت های اولیه را گرفته و بوی بنفشه، فریزیا، گل صدتومانی و پیچ امین الدوله را استشمام خواهید کرد. نت پایانی این عطر زنانه بوی خوش عنبر، مشک و سدر است که باعث ماندگاری این محصول شده است.

این دو عطر در یک پک قرار گرفته و شما می‌توانید پک دو عددی عطر Femme و Twilight Mauve زارا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

معرفی بهترین عطرهای زارا مردانه

 

پک عطر مردانه Uomo و Silver

حالا به سراغ عطرهای مردانه زارا می‌رویم و ابتدا ادو تویلت مردانه زارا مدل Uomo را به شما معرفی می‌کنیم. ساختار این عطر از رایحه‌های ادویه، چوب و مرکبات تشکیل شده و زمانی که از این عطر در فضا اسپری می‌کنید به سرعت بوی خوش لیمو همه جا را فرا خواهد گرفت. بعد از بوی لیمو، بوی جوز هندی و دارچین خودنمایی خواهند کرد. این عطر مردانه یک عطر گرم است و عطر مناسب فصل بهار و پاییز و زمستان می‌باشد. این مدل از عطرهای برند زارا ماندگاری بالایی دارد.

عطر بعدی ادو تویلت مردانه زارا مدل Silver است. عطر مردانه Silver زارا رایحه تندی دارد و از بوی ادویه، چوب و گل تشکیل شده است. وقتی از این عطر روی دستتان اسپری کنید، متوجه نت‌ آغازی یعنی گل نرولی می‌شوید و بعد از آن بوی فلفل را استشمام خواهید کرد. در آخر بوی چوب صندل به عنوان نت نهایی از راه رسیده و بوی جادویی این عطر را تکمیل می‌کند.

این دو عطر مردانه از برند زارا در یک پک قرار گرفته و شما می‌توانید پک دو عددی عطر Uomo و Silver زارا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

بهترین عطرهای مردانه زارا

عطرهای مردانه Man Silver و Man Gold زارا

دو عطر مردانه بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم در تضاد با یکدیگر بوده چون یکی گرم و دیگری سرد می‌باشد. البته وجه مشترکی هم با هم دارند و آن این است که بوی هر دوی آن‌ها تند است. اولین مورد ادو تویلت مردانه زارا مدل Man Silver که نقره‌ای بوده و بوی تند و خنکی دارد. حجم این عطر 100 میل بوده و بوی ادویه، چوب و گیاهان معطر دارد. این عطر مخصوص مردان شیک بوده و نت‌های آن به این صورت هستند که نت اولیه شامل لیمو ترش، اسطوخودوس و فلفل می‌شود. نت‌های میانی شامل موهایی همچون بهار نارنج و شکوفه پرتقال بوده و نت‌ پایانی بوی چوب صندل سفید و سدر را شامل می‌شود.

عطر بعدی ادو تویلت مردانه زارا مدل Man Gold است که طبعی گرم داشته و بوی آن تند است. عطر مرد طلایی در سال 2017 میلادی وارد بازار شد. عطر Man Gold بوی فوق العاده‌ای دارد و بسته بندی شیک این محصول، جذابیت آن را چندین برابر کرده است. نت اولیه این محصول بوی خوش لیمو ترش دارد و بعد از آن بوی پرالین و دارچین به عنوان نت‌های میانی به مشام خواهند رسید. در آخر رایحه هل و نعناع هندی، نت نهایی هستند که باعث ماندگاری بوی این عطر مردانه شده است.

این دو عطر مردانه از برند زارا در یک پک قرار گرفته و شما می‌توانید پک دو عددی عطر Man Silver و Man Gold زارا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

معرفی بهترین عطرهای زارا


پیشنهاد نویسنده: هر آنچه در مورد عطر باید بدانیم


ادو پرفیوم زنانه Gardenia و Orchid

اگر خانمی هستید که به بوی گل علاقه خاصی دارید و دوست دارید بوی عطرتان هم رایحه گل باشد، این مدل‌های عطر زارا مخصوص شماست. ادو پرفیوم زنانه Gardenia بوی گل می‌دهد و دارای ساختار گلی می‌باشد. با اسپری عطر گاردنیا بوی لیمو ترش، ترنج، بهار نارنج و سیب به عنوان نت اولیه فضا را پر می‌کند. بعد از آن نت میانی که بوی ارکیده دارد حال و هوایتان را عوض خواهد کرد و در انتها، نت پایانی بی نظیر که رایحه وانیل، چوب صندل سفید وکهرباست را استشمام خواهید کرد. ویژگی قابل توجه گاردنیا این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

عطر گلی دیگری که در لیست معرفی بهترین عطرهای زارا قرار دارد عطر Orchid است که دارای حجم 100 میل بوده و پاسخگوی هر سلیقه‌ای خواهد بود. این عطر بعد از اولین اسپری، بوی ترنج را در فضا پراکنده کرده و باعث افزایش انرژی شما خواهد شد. بوی ارکیده نت میانی این عطر زنانه است که بویی فوق العاده شیک و خواستنی دارد و در نهایت نت پایانی آن بوی خوش وانیل است که شما را با بوی خوشتان در ذهن همه ماندگار خواهد کرد.

این دو عطر زنانه از برند زارا در یک پک قرار گرفته و شما می‌توانید ست دوتایی عطر Gardenia و Orchid زارا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

ادو پرفیوم زنانه زارا مدل Gardenia حجم 100 میل به همراه ادو پرفیوم زنانه زارا مدل Orchid

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین عطرهای زارا پرداختیم و دانستیم که در زمان خرید ادکلن و عطر مردانه و خرید ادکلن و عطر زنانه باید دقت کنیم که نت‌های بکار رفته در محصول چیست و سپس با توجه به سلیقه‌ای که داریم اقدام به خرید کنیم. برند زارا یک برند اسپانیایی لوکس و تقریبا گران قیمت در زمینه تولید عطر است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای بوده و محصولات آن از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. عطرهای زارا در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود بوده و می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه آرایشی خرید کنید. همچنین می‌توانید انواع عطر جیبی و دیگر برندهای عطر زنانه و مردانه را از این فروشگاه آنلاین تهیه کنید.