زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ روتین پوستی موردعلاقه ستاره دنیای مد

wordcamp
498
9 دقیقه
رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ روتین پوستی موردعلاقه ستاره دنیای مد

این‌که کیم کارداشیان بتواند موقعیت خود را به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیای زیبایی حفظ کند کار آسانی نیست. درحالیکه او در سرخط خبرهای مربوط به طلاق سلبریتی‌ها قرار دارد، به نظر نمی‌رسد زندگی پراسترسی داشته باشد. وقتی به حساب اینستاگرام او سر می‌زنید عکس‌هایی از جدیدترین حیوان خانگی خانواده او، تبلیغات پر زرق‌وبرق، مُد کلاسیک کارداشیان و پست‌های بسیار زیادی از بیکینی‌هایی که پوشیده است را می‌بینید. در میان همه این‌ها کارداشیان به بیان روش‌های مراقبت از پوست و زیبایی خود نیز پرداخته است. در ادامه رازهای زیبایی کیم کارداشیان را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

مختصری از زندگینامه کیم کارداشیان

تولد و خانواده کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان وست ملقب به کیم کارداشیان ستاره تلویزیونی، کارآفرین، طراح مُد و نویسنده در شهر کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. مادرش کریس جنر و پدرش رابرت کارداشیان هستند. وی در سال 2000 به طور پنهانی با دامون توماس ازدواج کرد که در سال 2003 به طلاق انجامید. در سال 2010 با کریس هامفریز، بسکتبالیست مطرح NBA ازدواج کرد و به دلیل عدم تفاهم این ازدواج نیز بعد از 72 روز به متارکه انجامید. وی در حالی که هنوز به طور رسمی همسر هامفریز به حساب می‌آمد با کانی وست، رپر آمریکایی رابطه برقرار کرد و آن‌ها در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند. اما این ازدواج نیز دوامی نداشت و این دو در سال 2021 از یکدیگر جدا شدند.

فعالیت های تجاری و حضور کیم کارداشیان بر روی صحنه

وی در سال 2007 برای اولین بار به همراه مادرش، به روی صحنه رفت. حضور او در صحنه بیشتر منحصر به برنامه‌های تلویزیونی است که با همراهی خانواده او بوده است. حضور کیم کارداشیان بر روی عکس مجلات سودآوری بالایی هم برای او و هم برای آن مجلات به همراه داشته است.

رازهای زیبایی کیم کارداشیان

باید پول زیادی خرج کنید تا مانند کیم کارداشیان باشید. این سلبریتی درباره لوازم مراقبت از پوستی خود مطالبی را بیان کرده است.

من عاشق این هستم که محصولات زیبایی و مراقبت از پوست جدیدی را امتحان کنم، اما برخی از محصولات هستند که هرگز از مصرف آن‌ها دست نمی‌کشم.

کیم کارداشیان درباره روتین پوستی و زیبایی خود

وی با اشاره به این‌که برای همیشه این روتین پوستی را حفظ کرده است، افزود:

به این خاطر از چنین روتین خوبی استفاده کرده‌ام که محصولات این روتین در کنار یکدیگر اثرگذاری و نتایج بسیار خوبی به دنبال دارند.

کیم کارداشیان درباره علت استفاده همیشگی از روتین پوستی خود

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ محصولات مراقبت از پوست

لیست محصولاتی که کیم کارداشیان از آن‌ها استفاده می‌کند عبارتند از:

  • سرم Dr.Barbara Sturm Hyaluronic Serum
  • سرم Dr.Barbara Sturm Super Anti-Aging Serum که از هیالورونیک اسید ساخته شده است.
  • اسانس سرم La Mer’s Genaissance de La Mer The Serum Essence ساخته شده با عصاره تسکین‌دهنده‌ی جلبک دریایی و روغن بادام شیرین
  • کنسانتره صاف‌کننده پوست La Mer The Concentrate
  • کنسانتره مقابله با چین و چروک صورت Guerlain Orchidee Imperiale Longevity Concentrate

همچنین کیم کارداشیان یکی از طرفداران پروپاقرص روغن‌های صورت است و اقلام مورد علاقه خود در این زمینه را به چند اکسیر لوکس محدود ساخته است که عبارتند از:

  • روغن La Mer’s Renewal Oil که با دانه‌های روغنی مرطوب‌کننده فرموله شده است.
  • روغن آبرسان Anastasia Beverly Hills’s Hydrating Oil که دارای روغن‌های مغذی جوجوبا و گل رز است.

کارداشیان محصولاتی با نام تجاری مشابه را با یکدیگر مورد استفاده قرار داده است. پولیش، تمیزکننده و تقویت‌کننده با نام تجاری The Lancer Method در کنار کرم و کرم کانتور چشم و کرم کانتور لب با نام تجاری Guerlain’s Orchdee Imperiale.

دیگر محصولاتی که کارداشیان از آن‌ها استفاده می‌کند عبارتند از:

  • قطره ضدآفتاب Dr.Barbara Sturm Sun Drops
  • کرم مراقبت از پوست La Mer The Perfecting Treatment
  • کرم مرطوب‌کننده La Mer Creme de la Mer Moisturizing Cream
  • محصول ویژه مراقبت از پوست Bio-Oil specialist skincare
  • سرم The Lancer Method’s Contour Décolleté

این اولین‌باری نیست که کارداشیان رازهای مراقبت از پوست خود را به اشتراک می‌گذارد. او سابقاً محصولات ضدپیری موردعلاقه‌ی خود را معرفی کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به امولسیون The Ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsion و بهبوددهنده تُن و بافت پوست Drunk Elephant T.L.C. Sukari Babyfacial اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید کیم کارداشیان علاقه زیادی به لباس‌های پلنگی دارد. در مطلبی دیگر در خصوص انتخاب آرایش مناسب با لباس پلنگی صحبت کرده‌ایم.

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ روغن بدن

کیم کارداشیان در اسنپ چت به هواداران خود گفت که برای جلوگیری از سلولیت قبل از انجام تمرین، روغن بدن مصرف می‌کند.

من شنیدم اگر قبل از تمرین از روغن بدن استفاده کنید، پوست شما بسیار سفت و بدون چین و چروک می‌شود.

کیم کارداشیان درباره مصرف روغن بدن

لیزر

به دنبال این هستید که چرا دستان کیم کارداشیان جوان به نظر می‌سد؟ دلیل آن لیزر مناسبی است که کارداشیان انجام می‌دهد.

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ استفاده از کمربند تناسب اندام

کارداشیان معتقد است بهترین وسیله‌ای که با آن زیبایی خود را حفظ کرده «کمربند تناسب اندام» است.

پوشیدن کمربند! بعد از تولد بچه‌ام به دفعات آن را پوشیده‌ام. حتی زمانی‌که مشغول تمرین هستم می‌خواهم با استفاده از کمربند تناسب اندام لاغرتر شوم.

کیم کارداشیان درباره کمربند تناسب اندام
کمربند تمرین‌دهنده کمر
کمربند تمرین‌دهنده کمر یک ابزار برای حفظ تناسب اندام است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن درمان خوبی برای همه افرادی است که از آسیب‌های خورشیدی، تغییررنگ، آکنه و دیگر عیوب پوستی رنج می‌برند.

در طول فصل بهار و تابستان که آسیب‌پذیری از خورشید به بالاترین حد خود می‌رسد، من عاشق انجام این درمان هستم. این درمان خانگی لایه‌برداری عمیقی از لایه بالایی پوست انجام می‌دهد تا پوست صاف‌تر و براق‌تری داشته باشید.

کیم کارداشیان درباره میکرودرم ابریژن

لایه برداری

کارداشیان در مراسم راه‌اندازی خط تولید شرکت مدونا در ایالات متحده آمریکا که MDNA نام دارد و در زمینه تولید لوازم مراقبت از پوست فعالیت می‌کند گفت:

من روتین لایه‌برداری آسان را از مادرم کریس جنر به ارث بردم. مادرم به شما یاد می‌دهد که چگونه صورت خود را با یک حوله حمام داغ در هر بار شستشو لایه‌برداری کنید.

کیم کارداشیان درباره لایه‌برداری

کارداشیان در ادامه درباره اهمیت هیدراته کردن پوست نیز گفت:

من خیلی به مرطوب‌کننده علاقه‌مندم. علاقه وافری به بوی گل رز دارم. در رختخوابم همیشه از اسپری خوش‌بوکننده گل رز استفاده می‌کنم. موارد اعجاب‌انگیزی از مرطوب‌کننده دیده‌ام. حتی در راه بردن فرزندم به مدرسه هم پوسته خود را هیدراته نگه می‌دارم.

کیم کارداشیان درباره هیدراته کردن پوست

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ پیشگیری از چین و چروک

کارداشیان پیشنهاد می‌کند که برای پیشگیری از چین و چروک از رتینول استفاده شود.

برای مبارزه با چین و چروک، باید استفاده از محصولاتی که حاوی رتینول هستند را آغاز کنید. وقتی از رتینوئید استفاده می‌کنید، باید هر روز ضدآفتاب مصرف کنید. پوست پیرامون چشم، نازک‌ترین ناحیه چشم است و اولین جایی است که علائم افزایش سن در آن نمودار می‌شود. بنابراین باید به روتین پوستی خود یک کرم مرطوب‌کننده چشم اضافه کنید.

کیم کارداشیان درباره پیشگیری از چین و چروک

کانتورینگ

وقتی سخن از زیبایی به میان می‌آید، کیم کارداشیان را بیشتر برای تکنیک کانتورینگ او می‌شناسند. وی سال 2012 در مصاحبه با Allure مراحل گام به گام کانتورینگ خود را تشریح کرد:

ابتدا کرم پودر خود را اعمال می‌کنم. به صورتم پودر می‌زنم و سپس از کانسیلر استفاده می‌کنم. آن را با یک اسفنج صورتی تخم‌مرغ‌مانند با نام تجاری بیوتی بلندر (Beauty Blender) به صورتم می‌مالم. سپس کل این سه ناحیه را کانتور می‌کنم؛ استخوان‌های گونه، زیر چانه و سپس بالای چانه.

کیم کارداشیان درباره کانتورینگ
کیم کارداشیان
کانتورینگ صورت کیم کارداشیان

رنگ موی کیم کارداشیان

کارداشیان که سایه‌های مختلف مو را از صورتی پاستیلی گرفته تا بلوند پلاتینی تجربه کرده درباره استفاده از رنگ مو برای ایجاد یک تغییر ظریف گفت:

می‌خواستم رنگ موی خود را از صورتی روشن به صورتی کم‌رنگ تغییر دهم. قرص‌های اسیدی ویتامین C را خریداری کردم، آن‌ها را ریز کردم و درون شامپوی خود ریختم. برای 20 دقیقه اجازه دادم شامپو روی مو بماند و سپس موی خود را شست‌وشو دادم. امیدوارم بودم که موهایم بلوند شوند اما رنگ موی من یک تُن صورتی کم‌رنگ به خود گرفت که واقعاً عاشقش شدم.

کیم کارداشیان درباره رنگ مو

رازهای زیبایی کیم کارداشیان؛ استفاده از آرایشگرهای حرفه‌ای

آرایشگر مخصوص ترمیم‌ صورت کیم کارداشیان «جونا چک» نام دارد. چک برخی از محصولات روتین پوستی که برای کیم کارداشیان مورد استفاده قرار می‌دهد را معرفی کرده است. یکی از این محصولات تقویت‌کننده ضدلک 111SKIN 3 Phase Anti Blemish Booster است. محصولی ضدآکنه، حاوی سالیسیلیک اسید که به تمیزشدن منافذی که موجب ایجاد جوش می‌شوند کمک می‌کند. همچنین سولفور موجود در این محصول به خشک‌کردن جوش‌ها می‌انجامد.

علاوه بر محصولات ضدجوش، در زمینه ماسک‌های زیرچشم، چک از ماسک Circcell Insight Collagen Eye Treatment Mask برای کارداشیان استفاده می‌کند. این ماسک‌ها حاوی کلاژن و هیالورونات سدیم آبرسان هستند و به آبرسانی و شادابی پوست کمک می‌کنند.

کارداشیان از بالم Doctor Rodgers Restore Healing Balm استفاده می‌کند که حاوی روغن زیتون و گلیسیرین است که خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی دارند.

سؤالات متداول درباره کیم کارداشیان

کیم کارداشیان از چه روتین پوستی استفاده می‌کند؟

روتین پوستی کیم کارداشیان شامل لیزر، میکرودرم ابریژن، لایه‌برداری و استفاده از انواع محصولات مرتبط با سلامت پوست است.

راز تناسب اندام کیم کارداشیان چیست؟

کارداشیان تناسب اندام خود را مدیون تمرین‌ها و استفاده از کمربند تناسب اندام می‌داند.

کیم کارداشیان بیشتر از چه نام تجاری برای محصولات پوستی و آرایشی خود استفاده می‌کند؟

برند تجاری Le Mar محبوب‌ترین برند مورد استفاده کیم کارداشیان است.