زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

برند مای؛ آشنایی با برند ایرانی پرطرفدار و معرفی محصولات آن

wordcamp
790
11 دقیقه
برند مای؛ آشنایی با برند ایرانی پرطرفدار و معرفی محصولات آن

آشنایی با برندهای برتر ایرانی در زمینه زیبایی و سلامتی، گامی رو به جلو برای کمک به اقتصاد کشور و پیشرفت محصولات آنها است. با توجه به گران شدن محصولات خارجی، برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی می‌توانند جایگزین مناسبی برای نمونه خارجی خود باشند. بسیاری از برندهای ایرانی بعد از شروع گرانی، شروع به کار کردن روی خواسته بازار از برندها کردند تا محصولات بیشتر و باکیفیت‌تری را به مخاطبان ارائه دهند. برند مای یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که قرار است در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم. در ادامه به معرفی برند مای و محصولات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

با توجه به این که در حال حاضر همه به دنبال محصولات خوب با هزینه پایین هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله معرفی مقرون به صرفه‌ترین و بهترین مارک مایع دستشویی در بازار ایران را مطالعه کنید تا انتخاب راحت‌تری در جهت مراقبت از دست‌های خود داشته باشید

آشنایی با برند مای

اولین بخشی که برای معرفی برند مای در مورد آن صحبت می‌کنیم تاریخچه آن است. برند مای ساخت کجاست؟ این سوالی است که جواب آن را در بخش قبل دادیم. برند مای یک برند ایرانی است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه‌ بهداشتی در شرکت آریان کیمیا تک شروع کرد. این شرکت مدرن‌ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه را دارد. در سال ۱۳۸۲ برند مای شروع به تولید لوازم آرایشی در کنار محصولات مراقبت پوستی خود کرد. سال ۱۳۸۶ محصولات مراقبت از مو را به محصولات خود اضافه کرد و در سال ۱۳۸۸ عطر و ادکلن خود را به بازار عرضه کرد.

محصولات مای یکی از پر‌فروش‌ترین‌ها در زمینه آرایشی و بهداشتی در ایران است. برند مای محصولات خود را در زمینه آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست، مراقبت کودکان و مراقبت مردان با بهترین کیفیت تولید می‌کند. این محصولات بر اساس استانداردهای سلامت پوست و مو تولید می‌شود. شرکت مای آزمایشگاه‌های متعددی در راستای تست محصولات تولیدی خود در اختیار دارد تا بتواند آنها را با بهترین کیفیت ممکن به مشتری‌ها عرضه کند. استانداردهای بین‌المللی مانند GMP و ISO 22716 نمونه‌هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت آریان کیمیا تک و برند مای هستند.

برند مای، برند بین‌ المللی

بعد از تاریخچه برند مای به سراغ فعالیت‌های بین‌المللی این برند می‌رویم. شرکت آریان کیمیا تک که شرکت مادر برند مای است محصولات آرایشی و بهداشتی، سلامت پوست و مو و عطرهای خود را به کشورهای خاورمیانه ارسال می‌کند و در این مدت توانسته رضایت بیشتر مشتری‌های خارجی را جلب کند. این شرکت یکی از موفق ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی محصولات آرایشی و مراقبت پوست و مو است. شرکت مای در سال ۱۳۹۷ عنوان صادر کننده نمونه کشوری را کسب کرده است. صادرات موفق بخش مهمی در مورد معرفی یک برند می‌تواند باشد که ما هم برای معرفی برند مای به آن پرداختیم.

معرفی لاین‌ های محصولات برند مای

برای معرفی برند مای به طور کامل، باید با لاین‌های محصولات تولیدی این برند آشنا شوید. محصولات مای تنوع زیادی دارند و در لاین‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

محصولات بهداشتی

محصولات بهداشتی مای در پنج دسته محصولات کرمی و مراقبت از پوست، شامپو و مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت از بدن، پاک‌کننده و ضد‌عفونی‌کننده طبقه‌بندی می‌شوند. این محصولات بر اساس استانداردهای جهانی و طبق فرمولاسیون شرکت کال اند کو آلمان با بهترین کیفیت مواد اولیه تولید و بسته‌بندی شده‌اند. مای نزدیک به دو دهه است که با تولید این محصولات در پیشرفته‌ترین کارخانه خاورمیانه مشتری‌های راضی و ثابت خود را دارد.

خرید شامپو مای مدل Nutri Daily مناسب موهای معمولی

برای معرفی محصولات مای، لاین محصولات بهداشتی سراغ شامپو مای مدل Nutri Daily می‌رویم. این محصول مناسب موهای معمولی است. موها را تغذیه و آبرسانی کرده و با تقویت ریشه مو از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

اگر شخصی هستید که کارهای مربوط به خانه و خانه‌داری را انجام می‌دهید، خطر بیشتری سلامت پوست دست شما را تهدید می‌کند. برای جلوگیری از آسیب به دست‌هایتان پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله ۱۰ نکته مراقبت از پوست و ناخن برای زنان خانه‌دار را مطالعه کنید.

محصولات آرایشی کلاسیک

برای ادامه معرفی برند مای به سراغ لاین آرایشی کلاسیک آن می‌رویم. محصولات این لاین هم با استفاده از فرمولاسیون کال اند کو آلمان ستخته شده است. محصولات آرایشی کلاسیک مای در چهار دسته محصولی آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش لب و لاک ناخن عرضه می‌شوند. محصولات آرایشی مای به دلیل کیفیت بالایی که دارند زیبایی چهره شما را بیشتر خواهند کرد. لوازم آرایشی مای به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده، کیفیتی قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی را دارند. تنوع رنگی در لوازم آرایشی مای ، دست شما را برای انتخاب زیباترین آرایش متناسب با چهره خودتان باز می‌گذارد. محصولات آرایشی مای طبق مد روز دنیا ساخته می‌شوند تا مخاطبان خود را در همه زمان‌ها راضی نگه دارند.

خرید پنکیک دو کاره مای مدل Satiny مناسب انواع پوست

پنکیک دو کاره مای مدل Satiny گزینه مناسبی برای معرفی محصولات برند مای، لاین آرایشی کلاسیک است. این محصول برای همه پوست‌ها مناسب است. از این پنکک به دو شکل خشک و مرطوب می‌توانید استفاده کنید. جلوه نهایی آن مات بوده و برای استفاده روزانه مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

محصولات مراقبتی مردانه

لاین محصولات مردانه برند مای (مای من) متناسب با ویژگی‌های پوست و موی مرد‌ها فرموله شده‌ است. محصولات این لاین هم به دلیل کیفیت بالایی که دارند می‌توانند نظر آقایان مشکل‌پسند را به خود جلب کنند. این محصولات با کارکرد خاص خود از پوست مردها در برابر آلودگی‌ها حفاظت می‌کنند. پوست آقایان نسبت به خانم‌ها عمق بیشتری دارد. همچنین از نظر هورمونی بدن آقایان با خانم‌ها متفاوت است. بنابراین باید برای گرفتن بهترین نتیجه، به این تفاوت‌ها در تهیه محصولات بهداشتی توجه شود. محصولات ویژه آقایان مای کاملا برای پوست آنها تهیه شده و در نتیجه بهترین عملکرد را روی پوست مردها خواهد داشت.

خرید رول دئودورانت مردانه مای مدل Power Lift

رول دئودورانت مردانه مای مدل Power Lift به مدت ۲۴ ساعت از بدن در برابر تعریق محافظت می‌کند. این محصول از برند مای فاقد الکل بوده و برای پوست‌های حساس گزینه خوبی است. دئودورانت مردانه مای باعث ایجاد سفیدک و لک روی لباس و بدن نمی‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

محصولات بلک دایموند

لاین جدید آرایشی مای به نام «بلک دایموند» محصولاتی همگام با ترندهای روز دنیا برای استفاده طراحی و تولید کرده است. هدف بلک دایموند ایجاد حس اعتماد از طریق بهتر نشان دادن زیبایی ذاتی خانم‌های ایرانی است. کیفیت قابل رقابت این برند با محصولات خارجی، آرایش شما را تا ساعت‌ها زیبا نشان خواهد داد. محصولات لاین بلک دایموند از رنگ‌های زیبا و ترند دنیا ساخته شده است. این محصولات بسیار سبک هستند و ماندگاری بالایی دارند.

خرید ریمل حجم دهنده Luxurious سری Black Diamond مای

ریمل حجم دهنده Luxurious سری Black Diamond مای مژه‌ها را پرو حجیم می‌کند. مواد استفاده شده در این ریمل بسیار مشکی بوده و به دلیل این‌که بر پایه آب ساخته شده، برای استفاده روزانه مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

محصولات مراقبتی کودک

توجه به سلامت کودکان یکی از فعالیت‌های خوبی است که در معرفی برند مای باید به آن بپردازیم. برند مای محصولات ویژه کودکان را با بالاترین کیفیت ممکن و ایمن‌ترین فرمولاسیون برای مراقبت از پوست و موی آن‌ها عرضه کرده است. پوست و موی کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار حساس‌تر و لطیف‌تر است. بنابراین در تولید محصولات بهداشتی مربوط به آن‌ها باید دقت بسیار بیشتری به خرج داد. برند مای با توجه به این نکته و ارزش سلامتی کودکان، بهترین محصول ممکن را بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در سطح جهان و تکنولوژی برتر دنیا تولید کرده است. محصولات مای لاین کودک به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، قابل رقابت با برترین برندهای جهانی هستند.

کرم ضد آفتاب کودک مای SPF50

کرم ضد آفتاب کودک مای SPF50 فاقد پارابن است. این کرم مخصوص پوست کودکان طراحی شده تا جذب آسان و سریعی داشته باشد و روی پوست کودک حس سنگینی ایجاد نکند.

لاین فارما

لاین فارما برند مای در زمینه تولید محصولات تخصصی، دارویی و بهداشتی فعالیت دارد. در ساختار تمامی محصولات این لاین، به طور تخصصی به ویژگی‌های درمانی پرداخته شده است. انواع محصولات لاین فارما شامل کرم مرطوب‌کننده، کرم‌های ضد آفتاب، فوم شستشوی صورت، کرم‌های نرم‌کننده، کرم‌های جوان‌کننده، ژل‌های ضد جوش و ژل‌های ضدعفونی‌کننده می‌شوند.

خرید کرم ضد آفتاب رنگی مای فارما SPF50 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب رنگی مای فارما SPF50 فاقد چربی است و بافت سبکی دارد. این ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. این محصول دارای خاصیت ضد التهابی و مقاوم در برابر رطوبت و تعریق است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

لاین مجیشن

برند مای در سال ۱۴۰۰ از لاین ویژه‌ای به نام «مجیشن» که به معنی جادوگر هست رونمایی کرد. محصولات این لاین حاصل همکاری برند مای و علی کریمی، فوتبالیست معروف ایرانی است. علی کریمی در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد لقبی تحت عنوان «جادوگر آسیا» داشت. به همین دلیل اسم این لاین از محصولات را بر اساس این لقب، مجیشن گذاشتند. دو مدل شامپو، دو مدل شامپو بدن و دو مدل بادی اسپلش که همه آنها مخصوص آقایان هست، محصولات مربوط به این لاین هستند.

خرید شامپو بدن انرژی بخش مردانه مای مدل Magician Power Wave

شامپو بدن انرژی بخش مردانه مای مدل Magician Power Wave رطوبت‌رسان و تغذیه‌کننده پوست است. این محصول به دلیل داشتن ویتامین C باعث کلاژن‌سازی و روشن شدن پوست می‌‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

ویژگی محصولات برند مای

همان طور که در بخش‌های قبل و در معرفی برند مای اشاره کردیم، محصولات این برند ویژگی‌های خوبی دارند که در این بخش به طور مجزا به آنها می‌پردازیم

  • کیفیت بالا: محصولات برند مای از بهترین مواد اولیه ساخته میشوند که دارای استانداردهای بین‌المللی هستند. برای همین تمام کسانی که به زیبایی و سلامت خود اهمیت می‌دهند، بدون هیچ نگرانی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. این محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بسیاری از کشورهای خاورمیانه استفاده می‌شوند.
  • قیمت مناسب: دیگر ویژگی محصولات مای، قیمت مناسب آن نسبت به محصولات مشابه خارجی است. برند مای سعی کرده است علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی داشته باشد تا همه بتوانند از محصولات آن استفاده کنند.
  • تخصصی بودن: با توجه به بخش قبلی، متوجه شدید که محصولات مای در لاین‌های جداگانه و به صورت تخصصی عرضه می‌شوند. مردها، زن‌ها و کودکان به راحتی می‌توانند از محصولاتی که به طور اختصاصی برای آنها تولید شده است استفاده کنند.

سخن آخر

برند مای یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. ما در این مطلب به معرفی برند مای پرداختیم و محصولات آن را معرفی کردیم. برند مای با کیفیت خوبی که دارد می‌تواند رضایت شما را در هر زمینه جلب کند. اگر شما هم در مورد این موضوع نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ای به آن اضافه کنید، خوشحال می‌شویم تا آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد معرفی برند مای

برند مای ساخت کجاست؟

برند مای یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ساخت ایران است.

فهرست محصولات برند مای شامل چیست؟

محصولات برند مای شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لاین محصولات مردانه و لاین محصولات مراقبتی کودکان است.

برند مای چند لاین آرایشی دارد؟

برند مای دو لاین مخصوص لوازم آرایش دارد. یکی از آنها لاین آرایشی کلاسیک است که اولین لاین محصولات آرایشی مای بوده است. بعد از آن لاین دیگری به نام «بلک دایموند» را وارد بازار کرد. بلک دایموند به شکل تخصصی‌تر به محصولات آرایشی می‌پردازد و کیفیت بالاتری دارد.

برند مای با چه سلبریتی‌ای همکاری کرده است؟

برند مای یک لاین به نام «مجیشن» دارد که حاصل همکاری این برند با علی کریمی فوتبالیست سابق ایرانی است. اسم مجیشن از لقب علی کریمی که «جادوگر آسیا» بود الهام گرفته شده است.

برند مای از چه سالی شروع به فعالیت کرده است؟

برند مای فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه محصولات بهداشتی آغاز کرد و به مرور به محصولات خود اضافه کرد.