زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی کرم ضدآفتاب برای آب و هوای خشک

wordcamp
673
10 دقیقه
معرفی کرم ضدآفتاب برای آب و هوای خشک

زندگی کردن و یا سفر کردن به شهرهایی که آب و هوای خشک دارند، به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است موجب مشکلاتی برای بدن شما شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید این نوع آب و هوا را بشناسید و باید مواد مورد نیازی که بدن در آن آب و هوا از دست می‌دهد را تامین کنید. به دلیل گرمای زیاد و آفتاب شدید در مناطق گرم و خشک، جهت جلوگیری از آفتاب‌سوختگی باید از ضدآفتاب استفاده کنید. در این مطلب، قصد داریم شما را با آب و هوای شهرهای خشک و ضدآفتاب برای هوای خشک آشنا کنیم. در ادامه این مطلب با موتن‌رو همراه باشید.

آب و هوای مناطق خشک

مناطق هوای گرمی دارند و بارندگی در آنها بسیار کم است. بارندگی کم به معنای ابر کم و در نتیجه نور خورشید مستقیم است. در این مناطق به علت وزش باد شدید، اختلاف دما در شب و روز بسیار زیاد است و برخلاف روزهای آفتابی و گرم، شب‌های این مناطق بسیار سرد هستند.

مشکلات هوای خشک

در مناطق خشک، میزان تعرق به دلیل گرما، تابش مستقیم خورشید و باد شدید بالا رفته و رطوبت و آب بدن از دست می‌رود. رطوبت و آب از دست رفته بدن اگر به موقع تامین نشود موجب مشکلاتی زیادی می‌شود که یکی از این مشکلات، خشک شدن پوست صورت و بدن است. برای جلوگیری از خشک شدن پوست صورت و بدن، باید از محصولاتی استفاده کنید که آبرسانی و رطوبت رسانی عمیق دارند. از دیگر مشکلاتی که در هوای خشک به دلیل آفتاب مستقیم اتفاق می‌افتد، آفتاب سوختگی است. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی باید از کرم ضدآفتاب متناسب با آب و هوای خشک استفاده کنید.

ویژگی ضدآفتاب برای مناطق خشک

ضدآفتاب باکیفیت برای آب و هوای خشک، میزان SPF مناسبی دارد. میزان متناسب SPF در کرم ضدآفتاب از آفتاب‌سوختگی جلوگیری می‌کند. آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست نیز از دیگر ویژگی‌های یک ضدآفتاب خوب است تا مانع خشکی پوست شود. ضدآفتاب برای هوای خشک باید برابر آب و تعریق هم مقاوم باشد تا در هوای گرم، روی پوست باقی بماند.

ضدآفتاب برای هوای خشک

در این بخش شما را با برخی از پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌ها برای هوای خشک آشنا خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب Spf+50 سری Teinte Claire الارو

کرم ضدآفتاب الارو با SPF50 حاوی ترکیبات آبرسان، مرطوب کننده و ضد چروک است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، خاصیت جلوگیری از خشکی و مرطوب کنندگی هم دارد. این ویژگی‌ها برای هوای خشک بسیار مناسب است. این ضدآفتاب رنگی بوده و برای انواع پوست استفاده می‌شود. ویژگی‌های این کرم عبارتند از:

  • محافظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید
  • دارای ماده موثر آبرسان
  • حاوی ضد چروک Dermaxyl
  • فاقد پارابن
ضدآفتاب الارو
کرم ضدآفتاب الارو، مناسب آب و هوای خشک

فلوئید ضدآفتاب SPF50+ ایزدین مدل Fusion Fluid

فلوئید ضدآفتاب ایزدین ضد آفتاب مناسبی برای مناطق خشک است که از تکنولوژی فیوژن بهره می‌برد و به سرعت جذب پوست‌تان می‌شود. این محصول بافت بسیار سبکی داشته و بعد از چند دقیقه، دیگر روی صورت شما مشاهده نمی‌شود. فلوئید ضدآفتاب ایزدین ضد آفتاب مناسبی برای مناطق خشک است که از تکنولوژی فیوژن بهره می‌برد و به سرعت جذب پوست‌تان می‌شود. این محصول بافت بسیار سبکی داشته و بعد از چند دقیقه، دیگر روی صورت شما مشاهده نمی‌شود. ویژگی‌های این ضدآفتاب به شرح زیر است:

  • با تکنولوژی فیوژن و جذب سریع
  • ترکیبی از ساختار سبک و عملکرد رطوبت رسانی
  • حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین E
  • جذب سریع
  • مناسب پوست نرمال، خشک و آتوپیک
ضدآفتاب ایزدین
کرم ضدآفتاب ایزدین، مدل فیوژن فلوئید

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF40 بتیس

کرم ضدآفتاب بتیس با SPF40 برای پوست‌های معمولی تا خشک مناسب است. این کرم با خاصیت مرطوب کنندگی خود از خشکی آنها جلوگیری کرده و موجب شادابی و جلوگیری از پیری پوست می‌شود. این محصول با دارا بودن دو فیلتر فیزیکی و شیمیایی از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. علاوه بر این کرم ضدآفتاب بتیس با داشتن ویتامین E در ترکیبات خود از تشکیل رادیکال‌های آزاد در سطح پوست جلوگیری کرده و در نتیجه از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر است:

  • بهره گیری از فرمولاسیون روز دنیا برای ایجاد رنگی جذاب روی پوست
  • ایجاد حداکثر حفاظت در برابر UVA و UVB
  • مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
خرید کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF40 بتیس مناسب پوست خشک و معمولی حجم 75 میل

کرم ضدآفتاب بتیس مناسب پوست‌های خشک و مقاوم مقابل تعریق و شستشو

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF63 دکتر ژیلا

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا با داشتن بازتابنده‌های معدنی و جاذب‌های شیمیایی اشعه‌های فرا بنفش، از پوست در برابر مشکلاتی که این اشعه‌ها ایجاد می‌کنند، محافظت می‌کند. . در ترکیبات این محصول از عصاره بابونه، روغن جوانه گندم، عصاره آلوئه ورا و عصاره چای سبز استفاده شده است. این مواد خاصیت رطوبت رسانی و جلوگیری از پیری زودرس را برای پوست ایجاد می‌کنند. از آن‌جایی که ترکیبات این محصول گیاهی هستند، این کرم موجب التهاب و قرمزی نشده و کاملاً ضد حساسیت است. ضدآفتاب برای هوای خشک باید دارای خواص مرطوب کننده و آبرسان باشد، این ضدآفتاب یکی از گزینه‌های مناسب برای این هوا است. ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

  • محافظت ویژه پوست در برابر آفتاب با چربی کنترل شده
  • تولید شده در 3 نوع بی رنگ (Invisible)، رنگی (Tinted) و اولترا (Ultra Tinted)
  • ضد التهاب و قرمزی پوست و ضد حساسیت
  • کاهش دهنده تعریق
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست با استفاده از کمپلکس MDI
  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش UVA-UVB و IR
کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا
ضدآفتاب دکتر ژیلا، مناسب آب و هوای خشک

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 مدیلن

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 مدیلن برای پوست‌های خشک مناسب است. این محصول به نحوی فرموله شده است که از خشکی پوست افرادی که به طور طبیعی پوست‌شان خشک است و یا افرادی که در اثر قرار گرفتن در هوای گرم و خشک پوستشان خشک شده است، جلوگیری می‌کند. این کرم با خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی پوست را شاداب و مرطوب می‌سازد. کرم مدیلن در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و همین امر موجب شده این ضدآفتاب برای هوای خشک مناسب باشد. این محصول، ویژگی‌های زیر را دارد:

  • محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب
  • جلوگیری از پیری زودرس و سرطان‌های پوستی
  • مرطوب کننده
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • حاوی Parsol 5000 بهترین جاذب اشعه و مضاعف کننده اثر Parsol
خرید کرم ضد آفتاب رنگی Spf50 مدیلن مناسب پوست خشک حجم 50 میل

کرم ضدآفتاب مدیلن از پوست مقابل اشعه‌های مضر آفتاب و سرطان پوست جلوگیری می‌کند. در برابر آب و تعریق هم بسیار مقاوم است.

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر، روی عکس مقابل کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب پیشرفته SPF50 اوریفلیم سری NovAge

کرم ضدآفتاب اوریفلیم سری NovAge بافت سبکی داشته و هیچ اثری روی پوست ایجاد نمی‌کند. این ضدآفتاب با داشتن SPF50 از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. این محصول حاوی اسید هیالورونیک است که باعث رطوبت پوست شده و از خشکی پوست که در اثر آفتاب مناطق خشک بوجود می‌آید، جلوگیری می‌کند. این کرم خاصیت ضد چروک و ضد پیری نیز دارد و خطوط ریز روی صورت را از بین می‌برد. ضدآفتاب اوریفلیم این ویژگی‌ها را دارد:

  • حاوی اسید هیالورونیک برای رطوبت پوست
  •  جلوگیری از دهیدراته شدن پوست
  • حاوی ویتامین E
  • محافظ پوست در برابر عوامل محیطی
  • موثر بر کاهش خطوط ریز و چروک صورت
  • موثر بر روشنی و شفافیت پوست
  • دارای فناوری محافظت در برابر آلودگی
کرم ضدآفتاب اوریفلیم
کرم ضدآفتاب اوریفلیم، سری نوایج

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF40 لافارر

استفاده از ضدآفتاب برای مناطق خشک به دلیل گرما و آفتاب مستقیم، بسیار ضروری است. ضدآفتاب و ضد لک رنگی SPF40 لافارر یکی از بهترین کرم‌های ضدآفتاب برای هوای خشک است. این محصول حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا است که موجب کاهش تولید ملانین و رفع لک‌های پوستی می‌شود. علاوه بر این کرم ضدآفتاب لافارر حاوی آلوئه‌ورا، سدیم‌هیالورونات، سدیم‌لاکتات و اوره است که به حفظ رطوبت و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس پوست منجر می‌شود. این کرم به دلیل رطوبت رسانی و محافظت از پوست در برابر آفتاب، ضد آفتاب مناسبی برای هوای خشک است. ویژگی‌های کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF40 لافارر به شرح زیر است:

  • پیشگیری و رفع لک‌های پوستی
  • رطوبت رسانی عمقی و طولانی مدت
  • ضد حساسیت و قرمزی 
  • جلوگیری از ایجاد آکنه
  • کند کردن روند پیری پوست
  • حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B
  • فرمولاسیون سبک
کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF40 لافارر مناسب پوست های خشک و معمولی حجم 40 میل

کرم ضدآفتاب لافارر دارای خواص رطوبت‌رسانی عمیق، جلوگیری از بروز آکنه و کند کردن روند پیری پوست

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر روی عکس مقابل کلیک کنید.

جمع بندی

شهرهایی که هوای گرم و خشک دارند به دلیل گرما و بارندگی کم، آفتابی مستقیم دارند. قرار گرفتن در این آب و هوا موجب تعرق بیش از حد و کم شدن رطوبت پوست و در نتیجه خشکی آن می‌شود. اگر در این مناطق زندگی می‌کنید و یا قصد سفر کردن به این مناطق را دارید، باید از ضدآفتاب برای هوای خشک استفاده کنید. زمانی که پوست شما در برابر آفتاب این مناطق قرار می‌گیرد، این کرم‌ها از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید که موجب آفتاب سوختگی می‌شوند، محافظت کنند.

در این مطلب شما را با آب و هوای شهرهای خشک و ضدآفتاب‌های مناسب برای هوای این مناطق آشنا کردیم. همچنین اگر قصد سفر کردن به شهرهای خشک را دارید، خواندن مطلب چرا استفاده از ضدآفتاب در سفر مهم است؟ هم به شما توصیه می‌شود.

سوالات متداول

آب و هوای خشک چه ویژگی‌هایی دارد؟

مناطق خشک هوای گرمی دارند و بارندگی در آنها بسیار کم است. بارندگی کم به معنای ابر کم و در نتیجه نور خورشید مستقیم است. در این مناطق به علت وزش باد شدید، اختلاف دما در شب و روز بسیار زیاد است و برخلاف روزهای آفتابی و گرم، شب‌های این مناطق بسیار سرد هستند.

در مناطق خشک چه خطراتی پوست را تهدید می‌کنند؟

در مناطق خشک به دلیل گرما، تابش مستقیم خورشید و باد شدید، تعرق بالا می‌رود و رطوبت و آب بدن از دست می‌رود. رطوبت و آب از دست رفته بدن اگر به موقع تامین نشود موجب مشکلاتی زیادی می‌شود که یکی از این مشکلات خشک شدن پوست صورت و بدن است.

ضدآفتاب مناسب برای آب و هوای خشک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ضدآفتاب برای هوای خشک باید با داشتن SPF مناسب از آفتاب سوختگی جلوگیری کرده و با آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست، از خشکی آن جلوگیری کند. علاوه بر این ضد آفتاب مناسب برای هوای خشک باید در برابر آب و تعریق مقاوم باشد تا در هوای گرم این مناطق بر روی پوست شما باقی بماند.

بهترین ضدآفتاب ها برای مناطق خشک چه برندهایی هستند؟

فلوئید ضدآفتاب SPF50+ ایزدین مدل Fusion Fluid، کرم ضد آفتاب پیشرفته SPF50 اوریفلیم سری نوایج، کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF40 لافارر، کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF40 بتیس.

همینطور می‌توانید به صفحه هرکدام از ضد آفتاب‌ها در سایت موتن‌رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. ضدآفتاب لافارر، ضد آفتاب بیودرما، ضدآفتاب سان سیف، ضد آفتاب الارو، ضدآفتاب پریم، کرم ضد آفتاب لیپورکس و کرم ضدآفتاب اوریفلیم برخی از این نام‌ها هستند. می‌توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه ضدآفتاب، از طریق لینک‌های بالا آشنا شود.