زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین کرم‌های موبر صورت از بهترین برندها

تیم تحریریه مو تن رو
1,285
6 دقیقه
بهترین کرم‌های موبر صورت از بهترین برندها

وقتی صحبت از خلاص شدن از شر موهای زائد می‌شود، گزینه‌های مختلفی همچون اصلاح صورت، لیزر موهای زائد یا شیو روزانه به ذهن افراد خطور می‌کند. این در حالی است که خوشبختانه امروزه کرم‌های موبر روی کار آمده‌اند. محصولات جدیدی که علاوه بر بدون درد بودن، استفاده آسانی نیز دارند. کرم‌های موبر صورت با شکستن ساختار کراتین فولیکول‌های مو، موها را ضعیف می‌کنند. در نتیجه آن‌ها را به سادگی از سطح پوست جدا می‌کنند. بنابراین با استفاده از این محصولات، پوست نرم و لطیفی خواهید داشت. در ادامه این مقاله از موتن رو قصد داریم به معرفی بهترین کرم‌های موبر صورت از بهترین برندها و نکات مهم در استفاده از آن‌ها بپردازیم. با وجود بی‌خطر بودن کرم‌های موبر، ممکن است این محصولات برای برخی از افراد حساسیت‌زا باشند. بنابراین بهتر است قبل از استفاده روی صورت، در بخش کوچکی از پوست دست که مو دارد امتحان شوند. بعد از اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی، روی پوست صورت مورد استفاده قرار بگیرند.

بهترین برندهای کرم موبر صورت

برندهای ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید و عرضه کرم‌های موبر صورت فعالیت می‌کنند. در این میان آن دسته از کرم‌هایی که در ترکیبات خود از متریال‌های طبیعی استفاده می‌کنند نسبت به بقیه بهتر هستند. برای مثال افراد دارای پوست حساس باید به سراغ محصولاتی بروند که ضد آلرژی و ضد حساسیت هستند. همینطور دارای ترکیباتی مانند روغن بادام شیرین و روغن بابونه می‌باشند. بهترین برندهای کرم موبر صورت شامل موارد زیر می‌شوند:

 

1-کرم موبر صورت هیدرودرم

این محصول با کمپلکس مرطوب کننده و التیام بخشی که دارد، یکی از بهترین کرم‌های موبر صورت است. هیدرودرم موهای زائد نواحی مختلف صورت از جمله اطراف لب‌ها، گونه‌ها و چانه را آسان و سریع از بین می‌برد. استفاده از این کرم علاوه بر تامین رطوبت پوست، منجر به تسکین و التیام پوست‌های حساس بعد از موزدایی می‌شود. هر یک از ترکیبات بکار رفته در کرم موبر صورت هیدرودرم، کارایی خاصی دارند. گلیسیرین و اوره بکار رفته در این محصول به عنوان مرطوب کننده عمل می‌کنند. بیزابولول خاصیت ضدالتهابی دارد، صدمات پوستی را به سرعت درمان می‌کند و جلوی رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را نیز می‌گیرد. عصاره آلوئه ورا نیز منجر به ترمیم جراحات پوستی و کاهش التهابات ناشی از نور خورشید می‌شود.

کرم موبر صورت هیدرودرم
کرم هیدرودرم کاهش دهنده رشد مو

 

2-کرم موبر صورت لیمپیو

کرم موبر صورت لیمپیو محصولی است که بدون ایجاد کوچک‌ترین التهاب و حساسیت، موهای زائد صورت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین می‌برد. از طرف دیگر با دارا بودن ترکیباتی همچون روغن کالاندولا، آلانتوئین، آلوئه ورا و بیزابولول، نرم کننده و مرطوب کننده پوست بوده و بدون آسیب به فولیکول، ساقه مو را سست می‌کند.

کرم موبر صورت لیمپیو

 

 

3- کرم موبر صورت سی گل مناسب انواع پوست

این محصول یکی دیگر از بهترین کرم‌های موبر صورت است. سی‌گل با فرمول منحصر به فرد و رایحه‌های مطبوعی که دارد، موهای زائد صورت را از بین می‌برد. عصاره‌های مختلف بکار رفته در کرم موبر صورت سی گل مانند مشتقات تیوگلیکولات، عصاره آلوئه ورا و لیمو، عصاره سنتلا و پاپایا، عصاره اسطوخودوس و گل همیشه بهار و روغن کالاندولا، خواص متنوعی دارند. تنوعی که منجر به نرم کنندگی و روشن کنندگی پوست می‌شوند.

کرم موبر صورت سی گل مناسب انواع پوست

4-کرم موبر مخصوص صورت و بدن سینره

کرم موبر صورت و بدن سینره با دارا بودن عصاره‌های طبیعی و مواد معدنی، موهای زائد صورت و بدن را از بین می‌برد. عصاره پاپایای موجود در این محصول، خاصیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی دارد. این کرم در عرض 5 دقیقه قادر است تمامی موهای زائد را از بین ببرد؛ به همین دلیل مناسب افرادی است که وقت چندانی برای خلاص شدن از شر موهای زائد صورتشان ندارند.

یکی از محصولات مهم این برند، کرم دور چشم سینره است. با استفاده از این محصول قادر به جوانسازی پوست خود هستید.

کرم موبر مخصوص صورت و بدن سینره

5-کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس مدل Epilactive Visage

کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس با دارا بودن رایحه‌های لیمو و نعناع، پوست را نرم و لطیف می‌کند. از طرف دیگر بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به اپیدرم برساند، در نزدیک‌ترین محل به ریشه مو، آن‌ها را از بین می‌برد. وجود اوره در این محصول، به عنوان یک رطوبت رسان قوی عمل می‌کند.  علاوه بر رطوبت رسانی عمقی و طولانی پوست، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. تیوگلیکولیک اسید و اپیل اکتیو موجود در کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس به ترتیب منجر به سست شدن ساقه مو و از بین رفتن آن می‌شود. همینطور به طور کل موهای زائد صورت را به ملایم‌ترین حالت ممکن می‌رساند.

کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس مدل Epilactive Visage

 

6- کرم موبر صورت و بدن عصاره زیتون سیاه مناسب پوست خشک بی یلندا

کرم موبر وانیتی بی یلندا یکی دیگر از بهترین کرم‌های موبر صورت است که با دارا بودن روغن زیتون سیاه از خشکی بعد از موزدایی جلوگیری می‌کند. اینطور پوستی باطراوت را به شما هدیه می‌دهد. با استفاده از این کرم، علاوه بر اینکه پوست آسیب نمی‌بیند، مواد مغذی بسیار قوی نیز به آن خواهد رسید.

کرم موبر صورت و بدن عصاره زیتون سیاه مناسب پوست خشک بی یلندا

نکات مهم در استفاده از کرم‌های موبر

  • کرم‌های موبر صورت را برای پوست صورت و کرم‌های موبر بدن را برای بدن استفاده کنید. هرگز این دو را به جای هم به کار نبرید.
  • هرگز از کرم‌های موبر در برخی از قسمت‌های صورت مانند دور چشم یا نزدیک دهان استفاده نکنید.
  • کرم را در مکانی استفاده کنید که تهویه مناسبی دارد و هرگز آن را در بخار حمام مورد استفاده قرار ندهید.
  • قبل از استفاده از محصول حتما طریقه مصرف مندرج روی بسته بندی کالا را بخوانید. هدف این است که بیشتر از زمان گفته شده، کرم را روی پوست قرار ندهید.
  • بعد از پاک کردن کرم از سطح پوست و برای جلوگیری از خشکی، حتما از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید.
  • افراد دارای پوست خشک حتما از کرم‌های موبر مخصوص پوست خشک استفاده کنند.
  • اگر بخشی از پوست صورت آسیب دیده است یا آفتاب سوخته شده است، در آن نواحی از کرم موبر استفاده نکنید.

سخن پایانی

کرم‌های موبر، روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد نیستند. با این حال استفاده از بهترین کرم‌های موبر صورت کمک می‌کند بتوانید برای مدتی صورت خود را بدون مو نگه دارید. علاوه بر این، پس از مدتی استفاده از این کرم‌ها، شاهد کاهش میزان رشد آن‌ها خواهید بود. به نظر شما بهترین برندهای کرم‌های موبر صورت موجود در بازار کدامند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.