زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک

تیم تحریریه مو تن رو
321
7 دقیقه
معرفی بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک

آیا با برند لالیک آشنایی دارید؟ آیا از کیفیت عطرهای ساخته شده توسط این برند مطلع هستید؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی عطرهای لالیک بپردازیم. البته اگر اهل مد بوده و به عطر و ادکلن علاقه زیادی داشته باشید قطعا نام لالیک را شنید‌ه‌اید و می‌دانید این برند تا چه حد مرغوب و معروف می‌باشد. با ما در این مقاله از مو تن رو همراه باشید تا با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک آشنا شوید.

معرفی عطرهای لالیک

لالیک (Lalique) نام یک برند بسیار مشهور فرانسوی است. موسس این برند فردی به نام  René Jules Lalique می‌باشد. درمورد موسس برند لالیک جالب است بدانید قبل از اینکه در زمینه عطر کار کند، یک طراح شیشه و بلور بوده است. René Jules Lalique یک انسان بسیار خلاق و فعال بوده که شیشه‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و حتی آرم تزئینی ایستاده مرسدس بنز یا فورد را طراحی کرده است. پس از انجام این کارها به تولید عطر روی آورد و در حال حاضر Lalique یکی از محبوب ترین برند های عطر و ادکلن در دنیاست که فروش خوبی دارد. از جمله عطرهای پرفروش برند لالیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در ادامه به معرفی عطرهای لالیک می‌پردازیم:

ادو پرفیوم زنانه Le Amour

عطر زنانه لالیک مدل Le Amour یکی از عطرهای معروف برند لالیک است که دارای حجم 100 میل می‌باشد. رایحه این عطر تند و خنک و گلی است و بوی شیرینی دارد. از این عطر می‌توانید در فصول گرم سال استفاده کنید. گروه بویایی ادو پرفیوم Le Amour در دسته گل شرقی قرار داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول چون رایحه بسیار خوشبو و خنکی دارد، در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود. نکته‌ای که برای ماندگاری عطر باید به شما بگوییم این است که باید عطر را به نقاط خاص بدن مانند مچ دست و روی شاهرگ گردن بزنید تا مدت بیشتری از بوی عطر لذت ببرید.

عطر لالیک زنانه

ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

عطر دیگری که از برند خوشنام لالیک می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ادو­تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire است. نکته خوبی که باید بگوییم این است که این محصول قیمت مناسب­تری نسبت به پرفیوم و ادو­پرفیوم آن دارد. شاید بپرسید این عطر چرا انکری نوار (Encre Noire) نام دارد و معنی آن چیست؟ در پاسخ باید بدانید که معنی اسم این عطر، دوات سیاه و سفید می‌باشد. رایحه این عطر شیک مردانه بوی چوب سوخته است. طراحی‌ای که برای شیشه عطر در نظر گرفته شده بسیار هوشمندانه بوده و کاملا با نام عطر مطابقت دارد. به این صورت که شیشه این ادکلن یه رنگ سیاه است و نوشته‌های روی آن سفید و درب ادکلن از جنس چوب که همگی نشان دهنده ویژگی‌های محصول هستند. این عطر رایحه‌ای تلخ و گرم دارد و ساختار رایحه آن از گیاهان معطر، خاک و زمین و چوب تشکیل شده است.

عطر مردانه لالیک

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst

از دیگر عطرهای شیک و خانمانه که بوی میوه‌های خوش طعم و خوش بو را بدهد می‌توان به عطر لالیک زنانه مدل Amethyst اشاره کرد. این عطر خنک و شیرین بوده و استفاده از آن حس خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد. نت اولیه این عطر از انگور سیاه، زغال ‌اخته، توت سیاه، شاه ‌توت و توت‌ فرنگی تشکیل شده، نت میانی بوی گل یاسمن، فلفل، یلانگ‌ یلانگ و گل رز را در برمی‌گیرد و در نهایت نت پایانی آن شامل بوی مشک، وانیل و نت‌های چوبی می‌شود. بسته بندی این عطر بسیار شکیل و زیبا بوده و رنگ بنفش شیشه این عطر نشان از رنگ شاه توت و زغال اخته دارد.

عطر خنک زنانه لالیک


پیشنهاد نویسنده: راهنمای خرید عطر ارزان زنانه و مردانه


ادو پرفیوم زنانه مدل Lalique Living

خیلی از خانم‌ها هستند که شیفته عطرهای با بوی معتدل و شیرین هستند، اگر شما هم جزو این دسته هستید ادو پرفیوم زنانه Lalique Living را امتحان کنید. این عطر زنانه محبوب و پرطرفدار در سال 2015 میلادی طراحی و ساخته شد که از ساختاری گلی و چوبی برخوردار است. بعد از استفاده عطر لیوینگ زنانه روی پوست بوی اسطوخودوس، نعناع و ترنج فضا را پر کرده و بعد از گذشت دقایقی متوجه نت میانی با رایحه گردو، رز، زنبق و فلفل سیاه خواهید شد. نت پایانی این عطر هم بوی سدر، دانه تونکا، وانیل، گل لادن، کشمیر و خس خس است که باعث شده این عطر زنانه رایحه بی نظیری داشته باشد. پس حتما این عطر را در لیست معرفی عطرهای لالیک با بهترین بو، قرار دهید.

بهترین عطر لالیک

ادو پرفیوم مردانه Pour Homme

آقایان جنتلمن همیشه به دنبال یک ادو پرفیوم مردانه با بوی فوق العاده خاص هستند. ادو پرفیوم مردانه لالیک مدل Pour Homme می‌تواند یک گزینه خوب برای این افراد باشد. عطر پور هوم لالیک بویی گرم و تلخ دارد و از آن می‌توان در فصول سرد سال استفاده کرد. نوع ساختار رایحه این عطر مردانه چوبی و معطر بوده و دارای حجم 125 میل می‌باشد. عطر خوشبوی پور هوم دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی خوبی است. نت‌های این عطر بصورت زیر در فضا پراکنده خواهند شد:

  • نت ابتدایی: گریپ فروت، ترنج، اسطوخودوس، رزماری، نارنگی ماندارین، نارنگی و دارابی
  • نت میانی: زنبق، گل برف، یاس و سدر
  • نت پایانی: وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، کهربا و نعناع هندی

معرفی عطرهای لالیک

 

لالیک مردانه مدل Encre Noire L’Extreme

اگر از جمله مردانی هستید که بوی گرم و تلخ را ترجیح می‌دهید ادو پرفیوم مردانه لالیک مدل Encre Noire L’Extreme مخصوص شماست. این عطر مردانه علاوه بر بوی خوب، ظاهر بسیار شیکی داشته و شما را جذب خود خواهد کرد. ساختار رایحه این عطر چوبی و معطر می‌باشد و توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید به یک مرد عطر هدیه دهید، این محصول را انتخاب کنید تا با بوی فوق العاده‌ای که دارد همه را شیفته خود کند.

معرفی عطرهای لالیک
ادو تویلت مردانه لالیک مدل White

تا به این جا به معرفی عطرهای لالیک پرفروش پرداختیم حالا باید بگوییم که یکی دیگر از محصولاتی که توسط برند قدیمی لالیک تولید شده ادو تویلت مردانه White نام دارد که ساختار آن از چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل و ادویه ساخته شده و رایحه آن را تند و خنک کرده است. وقتی مقداری از این عطر روی پوست اسپری می‌شود، نت اولیه را با بوی تمر هندی، برگ درخت لیمو و نارنج احساس خواهید کرد. بعد از گذشت مدتی بوی جوز هندی، فلفل سیاه، گل بنفشه و هل فضای اطراف شما را پر خواهد کرد. نت نهایی این عطر هم بوی عنبر، مشک، چوب درخت سرو و گیاه اوک‌ موس می‌باشد.

معرفی عطرهای لالیک

 

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum

کم لطفیست اگر در لیست معرفی بهترین عطرهای لالیک نام ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum را قرار ندهیم. این عطر گرم زنانه دارای حجم 100 میل بوده و بوی فریبنده‌ای دارد. طراحی جعبه عطر بسیار لوکس صورت گفته و شیشه آن به شکل یک مکعب است. نوع رایحه این عطر زنانه شیرین، تند، گرم، خوراکی و گلی می‌باشد. همچنین نت‌های بکار رفته در این عطر عبارتند از:

  • نت آغازی: فلفل صورتی، نارنج و برگ‌بو
  • نت میانی: گل یاسمین، آفتاب‌گردان و بادام
  • نت پایانی: چوب صندل، دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی و وانیل

 

عطر لالیک زنانه


پیشنهاد نویسنده: عطر و ادکلن اماراتی چیست روش تشخیص اصل بودن آن


جمع بندی

در این مقاله به معرفی عطرهای لالیک پرداختیم و با انواع عطرهای مردانه و زنانه برند قدیمی و لوکس لالیک آشنا شدیم. برند لالیک با محصولات متنوع و باکیفیت خود پاسخگوی هر سلیقه‌ای بوده و عطرهای آن از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. عطرهای برند لالیک در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود است و شما می‌توانید با خیال راحت عطرهای اصل و اورجینال را با قیمت مناسب از این فروشگاه لوازم آرایشی خریداری کنید و همچنین برای خرید عطر و ادکلن مردانه و عطر و ادکلن زنانه اصل با تنوع بسیار بالا به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.