زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

لیپ گلاس چیست؟ انواع لیپ گلاس

wordcamp
13,791
9 دقیقه
لیپ گلاس چیست؟ انواع لیپ گلاس

این روزها احتمالاً بارها از اینفلوئنسرها و صفحات مجازی شنیده‌اید که لیپ گلس یکی از ترندهای پرطرفدار آرایشی امسال است و دیگر خبری از آن رژلب‌های‌ تیره و پررنگ نیست. مدل آرایش سال 2021 و 2022 کاملاً ساده و طبیعی است که مسلماً رژلب کالباسی یا لیپ گلاس جای رژلب تیره را گرفته است. اما این لیپ گلاس چیست که دنیا شیفته آن شده و تمام برندهای معروف دنیا، لیپ گلاس‌های پرفروش و متنوعی تولید می‌کنند؟

لیپ گلاس چیست؟

اگر به یاد داشته باشید، چند سال گذشته، یعنی قبل‌تر از آنکه رژلب مات ترند شود، بعد از زدن رژلب، برق لب هم می‌زدند تا لب‌ها درخشان‌تر شود. لیپ گلاس جدید، همان برق لب است که لب‌ها را براق و درخشان می‌کند و به آن جلوه می‌بخشد، با این تفاوت که لیپ گلاس انواع متفاوتی دارد و تنها یک مایع بی‌رنگ نیست که آن را روی رژلب بزنید.

لیپ گلاس انواع متفاوتی دارد و به صورت مایع و جامد در بازار موجود هستند. بعضی از لیپ گلاس‌ها رنگی هستند و جای رژلب مایع را گرفته‌اند، چرا که روی لب خشک نمی‌شوند و لب‌ها را نرم و براق می‌کنند.

بسیاری از اینفلوئنسرهای آرایشی روی رژلب مات، لیپ‌ گلاس شاین با پیگمنت رنگی پایین می‌زنند تا به لب‌هایشان حجم بیشتری بدهد. از این رو اگر می‌خواهید لب‌های پر و حجیمی داشته باشید، می‌توانید روی رژلب جامد، لیپ گلاس بزنید. اما بهتر است برای آرایش روزانه لیپ گلاس رنگی را به تنهایی استفاده کنید.

بالم لب کره ای
بالم لب کره ای

تفاوت لیپ گلاس و رژلب چیست؟

رژلب مایع و جامد پیگمنت رنگی بالایی دارند و مسلماً طیف رنگی بیشتری هم دربر دارند. معمولاً در ترکیبات رژلب، وکس، آنتی اکسید و ملین مورد استفاده قرار می‌گیرد که ممکن است پس از مدتی باعث خشکی لب شود. رژلب مایع با لیپ گلاس تفاوت دارد و می‌تواند به دو صورت مات و براق باشد.

در ساختار لیپ گلاس وکس وجود ندارد، به همین دلیل لیپ گلاس باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود. در ساختار بعضی از لیپ گلاس‌ها، مرطوب‌کننده وجود دارد، بنابراین اگر لب‌های خشکی دارید، خرید لیپ گلاس مرطوب کننده انتخاب بهتری خواهد بود. لیپ گلاس پیگمنت رنگی کمتری دارد و حتی ممکن است بی‌رنگ باشد. اگر می‌خواهید آرایش ساده و روزانه داشته باشید، لیپ گلاس شاین انتخاب بهتری خواهد بود، چرا که به لب‌هایتان رنگ طبیعی می‌بخشد و باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود.

لیپ گلس قرمز
لیپ گلس قرمز

انواع لیپ گلاس پرفروش دنیا

این روزها بازار رقابت میان برندهای آرایشی بسیار داغ است و دیگر تنها رنگ و تنوع اهمیت ندارد، بلکه بسته‌بندی یا پکیج محصولات هم می‌تواند مشتریان بسیاری را به خود جلب کند، چرا که زیبایی ظاهر محصولات هم در بازار رقابتی اهمیت بسیاری دارد.

لیپ گلاس شاین یکی از محصولات آرایشی است که در میان دختران نوجوان و جوان بسیار طرفدار دارد، چرا که باعث می‌شود آرایش ملایم و ساده‌تر به نظر برسد، لب‌ها را نرم کند و عطر و بوی خوبی هم به همراه دارد. بنابراین بسیاری از برندها، پکیج یا ظاهر لیپ گلاس‌ها را به نوعی طراحی می‌کنند تا موردپسند خانم‌های جوان قرار گیرد.

رژلب‌ مایع

در ادامه مقاله انواع لیپ گلاس پرفروش و پرطرفدار دنیا را معرفی کردیم. معمولاً این مدل لیپ گلاس‌ها را بدون رژلب استفاده می‌کنند تا مدل آرایش ساده و زیباتر شود. بنابراین اگر طرفدار لیپ گلاس هستید، این مدل لیپ گلاس‌ها هم حتماً توجهتان را جلب خواهد کرد.

لیپ گلاس حرارتی چیست؟

ممکن است به‌تازگی اسم لیپ گلس حرارتی را شنیده باشید. احتمالاً این اختراع در صنعت لوازم آرایش برایتان جالب خواهد بود، چون بی‌آنکه دخالتی در تغییر آرایشتان داشته باشید، در مدل آرایشتان تنوع ایجاد می‌کند.

معمولاً لیپ گلاس حرارتی به شکل یک رژلب ژله‌ای است و تا زمانی که آن را به لب‌هایتان نزنید، رنگ آن مشخص نخواهد بود. بسیاری از بیوتی بلاگرهای معروف دنیا به این مدل لیپ گلاس حرارتی، رژلب جادویی می‌گویند، اما چرا این مدل لیپ گلاس به این اندازه توجهات را به خود جلب کرده و جادویی است؟

جادویی بودن لیپ گلس حرارتی در عملکرد آن است. این رژلب با فرمول خاصی ساخته شده است که به دمای بدن شما واکنش نشان می‌دهد. برای مثال اگر لیپ گلاس قرمز خریده باشید، در دمای معمول بدنتان قرمز می‌ماند و اگر دمای بدنتان بالا برود به صورتی و اگر دمای بدنتان پایین باشد به مرجانی تغییر رنگ می‌دهد! این لیپ گلاس واقع جادویی است، این طور نیست؟!

البته شما می‌توانید رنگ دلخواه لیپ گلاس حرارتی را خودتان تعیین کنید. از مزیت‌های این مدل لیپ گلاس این است که در آرایشتان تنوع ایجاد می‌شود و مانند فیلم‌های جادویی رنگ رژلبتان، بی‌آنکه آن را پاک کنید و رژلب تازه‌ای بزنید، خودبه‌خود تغییر می‌کند.

————————————————————————————

پیشنهاد مقاله : روش و زمان استفاده از بالم لب + نکات مهم

————————————————————————————————

لیپ گلاس حرارتی
لیپ گلس حرارتی

لیپ گلاس آبنباتی چیست؟

شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک هر روز یک مدل لوازم آرایش فانتزی ارائه می‌دهند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. لیپ گلاس آبنباتی هم در دسته لوازم آرایش فانتزی قرار دارد که طرفداران بسیاری به همراه دارد.

همان طور که از اسم این مدل لیپ گلاس پیدا است، این مدل لیپ گلاس ظاهری شبیه به یک آبنبات چوبی دارد. در این صورت اگر به لوازم آرایش فانتزی علاقه دارید، خرید لیپ گلاس آبنباتی انتخاب بسیاری جذابی خواهد بود.

این مدل لیپ گلاس برای نوجوانان بسیاری مناسب است و هدیه خوبی هم خواهد بود. چون علاوه بر آنکه رنگ بسیار ملایمی دارد و لب‌ها را نرم و مرطوب می‌کند، ظاهر بامزه‌ای هم دارد که مورد استقبال دختران جوان قرار می‌گیرد.

لیپ گلاس آبنباتی
لیپ گلاس آبنباتی

لیپ گلاس رنگین کمانی چیست؟

لیپ گلاس رنگین کمانی هم در گروه لوازم آرایش جدید و فانتزی قرار دارد. این مدل لیپ گلاس مورد توجه بسیاری از نوجوانان قرار گرفته است، چرا که شکل و ساختار جذاب و هیجان‌انگیزی دارد.

لیپ گلاس رنگین کمانی، علاوه بر آنکه لب‌ها را درخشان و نرم می‌کند، حاوی چندین رنگ جذاب داخل تنها یک عدد لیپ گلاس است. این رنگ‌ها عطر و بوی میوه‌ای و آبنباتی دارند و احساس خوشایندی را القا می‌کنند و شما می‌توانید به جای رژلب از آن استفاده کنید.

لیپ گلی رنگین کمانی
لیپ گلی رنگین کمانی

لیپ گلاس ساندیسی چیست؟

چند سالی است که لیپ گلس ساندیسی در آنلاین شاپ‌ها به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی هم به همراه دارد. این مدل لیپ گلاس شاین در رنگ‌های متفاوتی به فروش می‌رسد و عطر و بوی میوه‌ای و خوشایندی به همراه دارد.

با این حال تفاوتی که لیپ گلاس ساندیسی با دیگر لیپ گلاس‌ها به همراه دارد، فرم بسته‌بندی یا پکیج آن است که شباهت بسیاری به ساندیس‌های قدیمی دارد و حس و حال نوستالژی به همراه دارد. بدنه آن مربع یا مستطیل شکل است و سر لیپ گلاس شبیه به نی ساندیس است که هدیه جذابی برای دختران جوان خواهد بود.

لیپ گلاس ساندیسی
لیپ گلاس ساندیسی

لیپ گلاس لامپی چیست؟

لیپ گلاس لامپی، مثل لیپ گلس ساندیسی و آبنباتی، بو و رنگ‌های خوشایندی دارد و در این سال‌های اخیر جزء لوازم آرایش فانتزی پرفروش قرار دارد، چرا که ظاهرش بسیار جذاب و خاص است و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

لیپ گلاس لامپی شبیه به یک لامپ بسیار کوچک، فانتزی و رنگی است و هنگامی که پیچ آن را باز می‌کنید، می‌توانید لیپ گلاس شاین را استفاده کنید و لب‌های خود را نرم و درخشان و البته خوش‌رنگ کنید.

بالم لب

لیپ گلاس لامپی
لیپ گلاس لامپی

برندهای پرطرفدار لیپ گلاس:

در سال‌های اخیر، به دلیل توجه به سلامت و زیبایی لب‌ها و توجه به آرایش ملایم و روزانه، برندهای پرطرفدار لیپ گلاس‌ در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی وارد بازار کرده‌اند و در ادامه می‌توانید با باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین لیپ گلاس‌های دنیا آشنا شوید.

لیپ گلاس کالیستا

کالیستا یک برند معروف و باکیفیت ایرانی است که تنوع بسیاری در تولید لوازم آرایش دارد. اگر می‌خواهید یک لیپ گلس شاین و باکیفیت ایرانی تهیه کنید که قیمت بسیار مناسبی هم داشته باشد، خرید لیپ گلاس کالیستا، بهترین انتخاب خواهد بود.

لیپ گلاس کالیستا پیگمنت رنگ بالایی دارد و مناسب افرادی است که به رنگ رژلب خود اهمیت می‌دهند. علاوه بر این لیپ گلاس کالیستا لب‌هایتان را درخشان می‌کند و باعث زیبایی آرایشتان نیز می‌شود.

لیپ گلاس لانکوم

لانکوم از برندهای معروف و پرفروش دنیا است که محصولات آرایشی بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. لیپ گلاس لانکوم در دنیا فروش بالایی دارد، چرا که رنگ‌های ملایم و بسیار زیبای آن باعث درخشش لب‌ها می‌شود.

لیپ گلاس لانکوم خاصیت مرطوب‌کنندگی لب را نیز به همراه دارد و مانع خشک شدن لب‌هایتان می‌شود. اگر می‌خواهید برای آرایش روزانه یک رژلب شاین، ساده و با رنگی بسیار ملایم بزنید، ما خرید لیپ گلاس لانکوم را توصیه می‌کنیم.

—————————————————————-

پیشنهاد مقاله : طرز تهیه 9 رژلب خانگی و گیاهی

—————————————————————-

لیپ گلاس مای

برند مای جزء برندهای قدیمی ایرانی است که کیفیت آن برای بسیاری از ایرانی‌های ثابت شده است. لیپ گلاس مای طرفداران خود را دارد، چرا که با قیمت بسیار مناسب، به آرایش جلوه می‌دهد و باعث برجسته شدن لب‌ها می‌شود.

لیپ گلاس مای بی‌رنگ است و شما می‌توانید آن را روی رژلب مات برنید تا لب‌هایتان جلوه زیباتری داشته باشد. برق لب مای باعث درخشندگی و حجیم‌تر شدن لب‌های می‌شود و از طرفی لب‌هایتان خشک نمی‌شود.

لیپ گلاس استی لادر

برند استه لودر یا استی لادر، یک برند آمریکایی است که محصولات استی لادر شامل محصولات پوستی، مثل کرم پودرهای معروفی دارد. لیپ گلاس استی لادر طرفداران خود را دارد، چرا که رنگ‌های بسیار متنوع و جذابی به همراه دارد.

لیپ گلاس استی لادر شباهت بسیاری به رژلب مایع دارد، با این تفاوت که باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود و پیگمنت رنگی بالایی هم دارد. اگر رنگ رژلب برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید لب‌هایتان مرطوب باقی بماند، خرید لیپ گلاس استی لادر را توصیه می‌کنیم.

لیپ گلاس دیور

برند دیور یک برند بسیاری قدیمی است که ابتدا با عطر و لباس‌ها و سپس با محصولات آرایشی خود در صنعت مد و فشن ظاهر شد. این برند لوازم آرایش لاکچری دارد و معمولاً قیمت محصولات هم بالا هستند، با این حال کیفیت تمام محصولاتش، مورد توجه بسیاری قرار دارد.

در این سال‌های اخیر، لیپ گلاس دیور، اگرچه تنها چند رنگ بسیار ملایم وارد بازار کرده است، اما طرفداران بسیاری به همراه داشت. لیپ گلاس دیور، به عنوان بالم لب رنگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که لب‌ها را در عین زیبایی، مرطوب و درخشان می‌کند.