زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

همه چیز درباره رنگ موی دودی

تیم تحریریه مو تن رو
3,183
7 دقیقه
همه چیز درباره رنگ موی دودی

رنگ موی دودی یکی از طیف‌های رنگ پر طرفدار در سال‌های اخیر است. این فرم، جزو آن دسته از رنگ موها است که گویا هیچ گاه مدی زودگذر نخواهد بود. دسته ای از افراد برای زیبایی و دسته ای دیگر برای پوشاندن سفیدی موهایشان از رنگ مو استفاده می‌کنند. البته این را به یاد داشته باشید که شما در هر حالت زیبا هستید. دودی یکی از رنگ‌هایی است که هر فردی با هر تن پوستی می‌تواند از این رنگ فوق العاده جذاب استفاده کند و زیبایی چهره خود را چندین برابر کند.

این رنگ به قدری منعطف است که شما می‌توانید رنگ موی دودی را با ترکیب با سایر رنگ‌های مختلف به رنگ و طرحی خاص و جذاب تبدیل کنید. همین ویژگی باعث می‌شود هر فردی با هر تناژ پوستی از رنگ موی دودی جذاب استفاده کند. با قاطعیت می‌توان گفت رنگ موی دودی یکی از ترندهای سال‌های اخیر است. مو تن رو در این مقاله قصد دارد فرمول‌های مختلفی برای رنگ موی دودی ارائه دهد و راهنمای شما در این زمینه باشد.

فرمول های رنگ موی دودی

همانطور که گفتیم شما می‌توانید با ترکیب دودی با سایر رنگ ها، رنگی خاص و جذاب داشته باشید. شما می‌توانید این رنگ جذاب را با دکلره و بدون دکلره استفاده کنید و روی موهایتان بگذارید و از نتیجه دوست داشتنی آن لذت ببرید. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع فرمول‌های آن می‌‌پردازیم.

رنگ موی دودی روشن

اگر به طیف‌های رنگی روشن علاقه دارید می‌توانید دودی روشن را انتخاب کنید. این را به یاد داشته باشید اگر دوست دارید موهای خیلی روشنی داشته باشید حتما باید قبل از رنگ گذاشتن، موهایتان را دکلره کنید. شما برای داشتن دودی روشن که یکی از پرطرفدارترین فرمول‌های دودی است. می‌توانید با ترکیب 40 میل رنگ بژ متوسط + 30 میل رنگ بژ روشن + 30 میل رنگ زیتونی شماره 7 + 20 میل رنگ دودی شماره 6 + اکسیدان شماره یک این رنگ فوق العاده جذاب و پرطرفدار را داشته باشید.

رنگ موی دودی روشن
رنگ موی دودی روشن شیوه‌ای محبوب است که با استفاده از دکلره اعمال می‌شود.

رنگ موی دودی متوسط

اگر نه به طیف‌های روشن و نه تیره علاقه دارید؛ دودی متوسط مناسب شما است. دودی متوسط جزو پرطرفدارترین فرمول‌های رنگ موهای این سبک است. این شیوه به خوبی می‌تواند موهای سفید را نیز بپوشاند. این فرمول از فرمول‌های رنگ دودی چهره ای جذاب و به‌روز به شما خواهد بخشید. برای داشتن این رنگ موی جذاب دودی شماره 8 و 8.32 + رنگ زیتونی 7 و 6 درصد اکسیدان را ترکیب کنید. بهتر است رنگ مو را به مدت 45 دقیقه روی سرتان نگه دارید سپس آن را بخوبی بشویید.

رنگ موی دودی تیره

این فرمول از فرمول‌های دودی احتیاجی به دکلره ندارد و به راحتی روی موها بدست می‌آید. شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های دودی 8 و 8.32 + رنگ زیتونی e7 + واریاسیون نقره ای + اکسیدان 6 درصد این موی جذاب را داشته باشید. دودی تیره هم برای دختران جوان و هم خانم‌های میان سال و مسن کاملا مناسب است.

بهترین رنگ موهای دودی

همانطور که در قسمت‌های پیشین اشاره کردیم رنگ موها طبع سرد و گرم دارند. بهتر است برای انتخاب آن به رنگ چهره و فصلی که هستیم دقت کنید. مهم ترین معیارها در انتخاب رنگ مو، توجه به کیفیت آن است. در این قسمت از مقاله به معرفی 5 نمونه از بهترین رنگ موهای دودی خواهیم پرداخت.

مارال سری دودی با حجم 100 میل

مهم ترین معیارها در انتخاب رنگ مو، توجه به کیفیت آن است. برند مارال یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که رنگ‌های مو را در طیف گسترده ای ارائه می‌دهد. این برند دارای طیف رنگی متفاوت دودی است. علاوه بر تنوع در طیف رنگی از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به دارا بودن آن به روغن آرگان، ویتامین A، ویتامین E اشاره کرد. همینطور این رنگ مو با داشتن ترکیب‌های فوق العاده ای که دارد باعث افزایش مقاومت و درخشندگی مو و محافظت از مو در برابر پرتو UV می‌شود. قیمت این محصول 27.000 تومان است.

رنگ موی آتوسا با حجم 100 میل سری دودی

رنگ‌های موی برند آتوسا از بهترین مواد اولیه تولید شده توسط اروپا، تشکیل می‌شود و از نظر کیفیت بی نظیر هستند. روغن کنجد، زیتون، بادام و مواد اولیه موجود در این رنگ باعث نرمی و لطافت موهای حساس شما خواهد شد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ترمیم بافت موهای آسیب دیده و پیگمنت بسیار قوی آن اشاره کرد. این رنگ مو حاوی کراتین نیز است. در کل می‌توان رنگ موی آتوسا 100 میل سری دودی ویژگی‌ها را بصورت یکجا در خود جای داده است و محصولی فوق العاده به شمار می‌آید. قیمت این محصول 26.000 تومان است.

رنگ موی دنی وان سری دودی با حجم 100 میل

رنگ موی دنی وان سری دودی 100 میل یکی دیگر از رنگ موهایی بوده که در دسته بهترین‌ها قرار گرفته است. این محصول دارای فرمول مراقب از رنگ بوده و ترکیبی از رنگ طبیعی و برجسته است. از ویژگی‌های بارز این محصول می توان به دارا بودن آن روغن زیتون و ویتامین C اشاره کرد که تاثیراتی همچون نرم و لطیف کردن مو، بازسازی موهای آسیب دیده و پوشاندن کامل موهای سفید اشاره کرد. قیمت این محصول 17.000 تومان می ‌باشد.

دوشس سری دودی با حجم 125 میل

رنگ موی دوشس سری دودی حجم 125 میل یکی دیگر از پیشنهادات ما به عنوان بهترین دودی است. این رنگ مو حاوی ویتامین‌های امگا 3 و امگا 6 بوده و دارای روغن تخم کتان و هسته انگور سفید است که موجب نرم و لطیف شدن موهای شما خواهد شد. از ویژگی‌های این محصول می توان به درخشان کننده طبیعی، دارای سیستم کراتینه، جلوگیری از شکنندگی مو و غیره اشاره کرد.

ورد کالر سری دودی با حجم 100 میل

ورد کالر سری دودی حجم 100 میل نیز در دسته بهترین رنگ‌های دودی قرار گرفته است. این محصول دارای ویژگی‌هایی همچون ویتامین B5، عصاره آلوئه ورا و هسته انگور اشاره کرد. علاوه بر ویژگی‌های بی نظیر آن بعد از رنگ کردن موهایتان با این محصول شاهد تاثیراتی همچون درخشان و براق شدن مو و تقویت مو خواهید شد. قیمت این محصول 28.000 تومان است.

رنگ موی دودی؛ ترند سال

همانطور که گفتیم رنگ موی دودی از ترندهای سال است که همیشه به روز می‌ماند. شما می توانید با انتخاب یکی از فرمول‌های دودی روشن، متوسط و یا تیره زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.

در انتخاب فرمول‌های دودی این را به یاد داشته باشید که با توجه به رنگ پوست و فصلی که در آن هستیم یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که هنگام انتخاب و خرید رنگ موی دودی علاوه بر طیف رنگی آن به کیفیت آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا سلامت موهای شما از هرچیزی با ارزش تر است. مو تن رو امیدوار است با ارائه این مقاله به اطلاعات شما افزوده باشد.

رنگ موی دودی
رنگ موی دودی می‌تواند برای موهای کوتاه نیز بسیار جذاب باشد.