زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای انتخاب لوسیون بدن و صورت برای مسافرت مخصوص عاشقان سفر

wordcamp
140
12 دقیقه
راهنمای انتخاب لوسیون بدن و صورت برای مسافرت مخصوص عاشقان سفر

زمانی که از شهری به شهر دیگر می‌روید، خواه‌ناخواه با آب‌وهوای متفاوتی روبرو می‌شوید. البته جای هیچ نگرانی‌ای نیست؛ با استفاده از یک لوسیون بدن برای سفر، می‌توانید خود را در برابر تغییرات آب‌وهوایی ایمن کنید. لوسیون خوب در برابر خشکی، بادهای سرد، گردوخاک و شرایط آب‌وهوایی متفاوت از شما محافظت می‌کند. علاوه بر این، پوست را همیشه شاداب و تازه نگه می‌دارد و احساس آرامش به شما می‌دهد. در صورت استفاده از محصول مناسب، با خیال راحت روزها و ماه‌ها می‌توانید در سفر باشید و لذت ببرید.

در طول گشت‌وگذار، یک روتین ویژه برای مراقبت از پوست خود داشته باشید تا از حساسیت و آسیب‌های جدی جلوگیری کنید. امکان دارد که پوست نتواند در شرایط مختلف خودش را وفق دهد و دچار التهاب و حساسیت شود. برای آگاهی بیشتر از این خطرات، با من همراه باشید.

خطرات پوستی در سفر

لوسیون همیشه پوست بدن و صورت را نرم و مرطوب نگه می‌دارد و از پوست شما محافظت می‌کند. به همین دلیل باید به صورت روزانه استفاده شود. اما در طول سفر خطراتی که پوست را تهدید می‌کنند، بیشتر هستند. در این بخش تعدادی از آسیب‌های پوستی در طول سفر را با هم بررسی می‌کنیم:

کم‌ آبی و خشکی پوست

ساعت‌های زیاد نشستن در ماشین یا اتوبوس باعث می‌شود فشار زیادی به بدن شما وارد شود و در نتیجه، پوست دچار ورم و پف می‌شود. اگر راه طولانی باشد و ساعت‌های زیادی زیر نور مستقیم خورشید پیاده‌روی کنید، بدن شما دچار کم‌آبی خواهد شد. در نتیجه، پوست باید این کم‌آبی را جبران کند و آب را از لایه‌های عمیق‌تر خارج می‌کند. اگر این روند ادامه پیدا کند موجب پوسته‌پوسته شدن، ترک و خارش پوست می‌شود و اجازه نمی‌دهد یک سفر لذت‌بخش را با احساس خوب تجربه کنید.

خارش پوست
خارش پوست

حساسیت‌ های پوستی

حساسیت پوستی و واکنش‌های آلرژیک هم یکی دیگر از مشکلات پوستی در طول سفر است. در فصل بهار به علت گرده‌افشانی گیاهان، حساسیت‌های پوستی مشکلات بیش‌تری را به وجود می‌آورند. برای مثال، پوست را به خارش می‌اندازند و قرمزی و التهاب را به دنبال دارند.

آب‌ و هوای گرم و خشک  

سفر در فصل زمستان نیز مشکلات خودش را دارد. باد و سوز سرد در بسیاری مناطق باعث می‌شود پوست حالت زبری به خود بگیرد و کدر شود. مناطق گرم و خشک هم در تمام فصول پوست شما را تهدید می‌کنند و باعث خشکی و کم‌آبی می‌شوند. اگر از این مشکلات در طول سفر خسته شده‌اید و دنبال یک راه نجات می‌گردید، من استفاده از لوسیون را پیشنهاد می‌کنم و تعدادی لوسیون خوب برای سفر را به شما معرفی می‌کنم.

کاربردهای لوسیون بدن برای سفر

آبرسانی و مرطوب کردن پوست

از مهم‌ترین وظایف لوسیون آبرسانی، حفظ رطوبت و شادابی پوست بدن را می‌توان نام برد. استفاده از این محصول به صورت ویژه برای پوست‌هایی که در معرض خشکی، سردی یا گرمای بیش از حد هوا قرار می‌گیرند، نیاز است. اگر پوست شما هم هنگام سفر خشک می‌شود، حتماً از لوسیون بدن استفاده کنید. استفاده از لوسیون بدن موجب آبرسانی به لایه‌ی بالایی پوست می‌شود و شما را در برابر کم‌آبی و خشکی پوست حفظ می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: لوسیون بدن و ۵ دلیل استفاده از آن

رفع میخچه یا پینه

پیاده‌روی طولانی، ساعت ها گشت‌وگذار و کفش نامناسب باعث می‌شوند کف پا دچار میخچه یا پینه شود که بسیار دردناک است. پا قلب دوم شماست و کل وزن بدن روی پاها قرار دارد. پاها بیشتر از هر نقطه دیگر از بدن شما در معرض آسیب جدی قرار می‌گیرند پس باید از آن‌‌ها مراقبت کرد. استفاده از لوسیون بدن در سفر علاوه بر اینکه پای شما را از پینه زدن حفظ می‌کند، باعث رطوبت و نرمی نیز می‌شود. با خیال راحت می‌توانید سفر کنید و راه بروید و دیگر نگران خشکی پاها یا پینه نباشید.

استفاده از لوسیون در هنگام گشت‌وگذار
لوسیون بدن در سفر

شفافیت و روشن‌کردن پوست

هنگام سفر، احتمالا ساعت‌های زیادی زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارید که شما را دچار آفتاب‌سوختگی یا آکنه و لکه‌های پوستی می‌کند. استفاده از یک لوسیون مناسب صورت باعث شفافیت و درخشندگی پوست شما می‌شود.

بوی خوش

بدن افراد در طول روز عرق می‌کند و این امر طبیعی، در زمان سفر می‌تواند مشکل‌ساز شود. در اثر پیاده‌روی یا نشستن طولانی در ماشین و اتوبوس این اتفاق تشدید می‌شود و اصلا بوی خوشایندی ندارد. اما استفاده از یک لوسیون مناسب می‌تواند بوی خوش را به شما هدیه بدهد. اگر رایحه خوبی انتخاب کنید، این بوی خوش و احساس آرامش و شادی در طول سفر همراه شما است.

بهترین لوسیون‌‌ بدن برای سفر

در این قسمت به معرفی و بررسی برترین مدل‌های لوسیون بدن برای سفر می‌پردازیم.

لوسیون نرم‌کننده و خوشبوکننده بدن تاپ شاپ

لوسیون نرم‌کننده تاپ شاپ حاوی روغن آرگان است. این لوسیون برای پوست‌های خشک و آسیب‌دیده مناسب است و موجب ترمیم آن‌ها می‌شود. این لوسیون حتی در هنگام تعریق رایحه ماندگاری دارد و بوی خوشی می‌دهد. علاوه بر این، استفاده از این لوسیون باعث می‌شود پوست دچار خشکی و خارش نشود و سلول‌های مرده پوست را بازسازی می‌کند.

لوسیون بدن تاپ شاپ
خرید لوسیون نرم‌کننده و خوش‌بوکننده تاپ شاپ

این محصول دارای ویتامین E است و به دلیل وجود عصاره آلوئه‌ورا در آن، یک آبرسان قوی به حساب می‌آید. این لوسیون به دلیل ویژگی‌هایی که دارد گزینه مناسبی برای مسافرت است و به‌راحتی جذب پوست می‌شود.

لوسیون مرطوب‌کننده بدن آردن سری اتوپیا Eczopro

لوسیون بدن آردن مرطوب‌کننده‌ای قوی و التیام‌بخش پوست‌های خشک است. در تمام فصول سال با شرایط آب‌وهوایی متفاوت، می‌توانید از این لوسیون استفاده کنید. این محصول جذب سریعی دارد و از خشکی، خارش و سوزش پوست جلوگیری می‌کند؛ همچنین، حاوی ژل آلوئه‌ورا، عصاره جو دوسر، روغن دانه آفتاب‌گردان و روغن دانه انگور است. این لوسیون بافت نرم و لطیفی دارد و به‌راحتی جذب پوست می‌شود.

لوسیون مرطوب‌کننده بدن آردن
خرید لوسیون مرطوب‌کننده بدن آردن سری اتوپیا Eczopro

این لوسیون بدن برای سفر گزینه خوبی است زیرا در شرایط جوی مختلف کاربرد دارد و از زبر شدن پوست جلوگیری می‌کند.

لوسیون بدن نئودرم مدل Nutritic

برند نئودرم فعالیت خود در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. شعار این برند: «احساس اطمینان در یک قطره» است و تلاش می‌کند این احساس در تمام محصولاتش نمود پیدا کند.

لوسيون بدن نئودرم مدل Nutritic حاوی روغن آرگان مناسب پوست های خشک تا خيلی خشک حجم 400 میل
لوسيون بدن نئودرم مدل Nutritic حاوی روغن آرگان مناسب پوست های خشک تا خيلی خشک حجم 400 میل

این لوسیون از محصولات نئودرم در هر قطره احساس اطمینان را به شما انتقال می‌دهد. این لوسیون یک آبرسان بسیار قوی است. به دلیل ترکیباتی چون روغن آرگان، شی‌باتر و پروبیوتیک‌ها، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و رطوبت و نرمی را به پوست شما هدیه می‌دهد. در ادامه، از زبری و خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این لوسیون برای پوست‌های خیلی خشک طراحی شده و مخصوص کسانی است به مناطق سرد و خشک سفر می‌کنند.

لوسیون سی گل مرطوب‌ کننده صورت و بدن

لوسیون صورت و بدن سی گل خاصیت نرم‌کنندگی بالایی دارد. حاوی روغن نارگیل، روغن بادام و شی‌باتر است که به رفع خشکی، رفع میخچه و لطافت پوست کمک می‌کند. روغن شی‌باتر دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. روغن بادام نیز منبعی غنی از ویتامین E است که خاصیت نرم‌کنندگی بالایی دارد و از التهاب‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این ترکیبات باعث می‌شوند این لوسیون التیام‌بخش آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب‌سوختگی باشد.

لوسیون بدن سی گل
لوسیون سی گل مرطوب کننده صورت و بدن

این لوسیون برای عاشقان گشت‌وگذار که بیشتر وقت خود را در طبیعت و محیط باز می‌گذرانند، گزینه مناسبی است.

لوسیون بدن سوپکس

لوسیون بدن سوپکس حاوی عصاره آلوئه‌ورا و شی‌باتر است که علاوه بر بدن، برای دست و صورت نیز مناسب است و خاصیت مرطوب‌کنندگی قوی‌ای دارد. آلوئه‌ورا به‌ تنهایی خاصیت آبرسانی، درمان و رفع سوختگی را دارد. زمانی که در طبیعت هستید، پوست دست و بدن شما در معرض گزیدگی توسط حشرات مختلف یا خراش قرار می‌گیرد. این لوسیون به ترمیم پوست و بازسازی هر چه سریع‌تر آن کمک می‌کند تا یک سفر لذت‌بخش را بدون درد و کوچک‌ترین آسیبی تجربه کنید.

لوسیون بدن سوپکس
لوسیون بدن سوپکس

لوسیون بدن آردن سری بیوتی

این لوسیون حاوی روغن آووکادو، عصاره آلوئه‌ورا، روغن شی‌باتر و روغن بادام است. این محصول لطافت و تازگی را به پوست شما می‌بخشد و با وجود این ترکیبات، یک نرم‌کننده قوی است. بعد از استفاده از این لوسیون، احساس خوب و لطافت را تجربه خواهید کرد. همچنین، کلاژن و الاستین موجود در این محصول باعث می‌شود پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند. از دیگر مزایای ایم لوسیون بدن این است که پوست بدن را از حساسیت و واکنش‌های آلرژیک دور می‌کند.

لوسیون بدن آردن سری بیوتی
لوسیون بدن آردن سری بیوتی

این واکنش‌ها در اثر قرارگرفتن در محیط حساسیت‌زا ایجاد می‌شوند که علائمی مثل خارش، متورم شدن پوست و قرمزی را به دنبال دارد. سفر و قرارگرفتن در محیط‌های طبیعی می‌تواند این واکنش‌ها را تشدید کند. اما استفاده از یک لوسیون مناسب این مشکلات را تا حدی رفع می‌کند و محافظ پوست شما خواهد بود.

لوسیون بدن کامان

لوسیون بدن کامان آلودگی‌ها را از پوست شما می‌زداید و شفافیت و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. ترکیبات این لوسیون شامل آووکادو، آلوئه‌ورا، ارکیده و ویتامین E و C است که خاصیت نرم‌کنندگی را بدون احساس چربی به همراه دارد. این محصول آلودگی‌های پوستی و گردوخاک را از پوست شما پاک می‌کند و هیچ‌گونه چربی یا خشکی بعد از استفاده روی پوست خود احساس نمی‌کنید.

لوسیون کامان
لوسیون کامان

لوسیون رولی ضدآفتاب SPF50 پریم

لوسیون ضدآفتاب پریم علاوه بر خاصیت نرم‌کنندگی، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این لوسیون بدن برای سفر و افرادی که دارای فعالیت بدنی بالایی هستند مثل طبیعت‌گردها یا کسانی که عاشق گشت‌وگذار در طبیعت هستند، توصیه می‌شود. افرادی که علاقه دارند ساعت‌ها زیر نور آفتاب قدم بزنند و شرایط آب‌وهوایی مختلف را از سر می‌گذرانند، استفاده از این لوسیون را فراموش نکنند؛ زیرا ضدتعریق و در برابر آب مقاوم است و با دارا بودن SPF50، از شما به‌خوبی در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. از دیگر مزیت‌های این لوسیون این است که از لکه‌های پوستی و پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند.

لوسیون رولی ضدآفتاب پریم
خرید لوسیون رولی spf50 ضدآفتاب پریم

این محصول به دلیل بسته‌بندی خاصی که دارد، به‌راحتی در هر جایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

لوسیون پس از گزش حشرات سی گل

این لوسیون التیام‌بخش و ترمیم‌کننده جای گزش حشرات مثل زنبور، مورچه، پشه، کک است و گزینه مناسبی برای مسافرت به شمار می‌رود. حتی زمانی که در روزهای تعطیل به یک گردش خانوادگی می‌روید، می‌توانید از این محصول کاربردی استفاده کنید. این محصول برای کودکان بالا دو سال و کل خانواده مناسب است. لوسیون سی گل، حاوی روغن اکالیپتوس، روغن درخت چای و عصاره آلوئه‌ورا است و از التهاب، سوزش، خارش و از عفونت جای گزیدگی جلوگیری می‌کند. این لوسیون برای رفع سوزش و التیام پوست پس از تماس با گیاهان حساسیت‌زا نیز مناسب است.

لوسیون بعد از گزیدگی
استفاده از لوسیون‌های مخصوص برای رفع سوزش ناشی از گزیدگی

لوسیون التیام‌ دهنده گیاهی هالیوود

این لوسیون دارای عصاره آلوئه‌ورا و گیاه کاکائو و ویتامین E است که پوست شما را نرم و لطیف می‌کند و التیام‌بخش و ترمیم‌کننده پوست خشک است. این لوسیون برای کسانی که دچار کم‌آبی و خشکی پوست شده‌اند بسیار کاربرد دارد. این لوسیون بدن برای سفر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد که کم‌آبی و خشکی پوست را برطرف کند و لطافت را به پوست شما بازگرداند.

لوسیون التیام دهنده هالیوود
لوسیون التیام‌دهنده هالیوود

لوسیون مرطوب‌ کننده صورت و بدن درماسیف

این محصول مرطوب‌کننده و محافظ پوست در برابر التهاب، خشکی و اگزما است. یک آبرسان بسیار قوی برای پوست که خارش و سوزش را تسکین می‌دهد و ضدقارچ، ضدباکتری و مهارکننده باکتری‌های پوستی است. این لوسیون موجب کاهش دفع آب و مانع خشکی پوست می‌شود و رطوبت را به مدت طولانی‌تری نگه می‌دارد. ترکیبات آن شامل: روغن شی‌باتر، ژل آلوئه‌ورا و عصاره جو دو سر است.

لوسیون مرطوب‌ کننده صورت و بدن درماسیف
لوسیون مرطوب‌ کننده صورت و بدن درماسیف

سخن پایانی

گرچه سفر کردن در بین اکثر افراد محبوبیت زیادی دارد، اما با چالش‌ها و مشکلاتی نیز همراه است. اگر عاشق سفر و سفر کردن هستید و می‌خواهید با کم‌ترین میزان آسیب، به گشت‌و‌گذار بپردازید، مطالب ذکر شده در این مقاله را بخوانید و به آن‌ها عمل کنید. در این صورت، آسیب‌های پوستی را به کم‌ترین حد ممکن خواهید رساند.

سوالات متداول

چرا استفاده از لوسیون بدن و صورت برای مسافرت اهمیت دارد؟

به دلیل جابه جایی از شهری به شهر دیگر، ما آب‌وهوای متفاوتی را تجربه می‌کنیم. در شرایط جوی جدید و متفاوت، پوست ما نمی‌تواند خودش را به خوبی وفق دهد و در پی شرایط مختلف، دچار خشکی، کم‌آبی و حساسیت‌های پوستی می‌شویم.

برای انتخاب یک لوسیون مناسب در سفر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

با توجه به مقصد خود، شرایط آب‌وهوایی و نوع پوست، می‌توانید از لوسیون‌های مختلف استفاده کنید.

بهترین لوسیون‌های سفر مناسب بدن کدام‌اند؟

بهترین لوسیون بدن برای سفر بستگی به نوع سفر شما دارد. با توجه به لوسیون‌هایی که در بالا معرفی کردیم، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین لوسیون‌های سفر مناسب صورت کدام‌اند؟

لوسیون‌های ضدآفتاب بهترین انتخاب هستند. به این دلیل که هم شما را در برابر آفتاب حفاظت می‌کنند و هم لطافت و شادابی را به پوست هدیه می‌دهد.