زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مدل رژ لب پاییزی به سبک مو تن رو

تیم تحریریه مو تن رو
1,048
5 دقیقه
مدل رژ لب پاییزی به سبک مو تن رو

 

مدل رژ لب پاییزی را باید بیش از هر چیز برای شما لذت بخش باشد. این که رژ لب پاییزی را به درستی انتخاب کنید کار بسیار مهم است زیرا استفاده از رژ لب می تواند آرایش شما را زیر و رو کند رژ لب‌های خاص اگر به درستی با پوست صورت و رنگ مو و چشم شما ست شود و البته یک هارمونی زیبا در لباس‌های شما نیز با رژ لب به وجود بیاید حتما حتما شما رابه ملکه خوش آرایش پاییز بدل خواهد کرد.

مدل رژ لب پاییزی ، ملکه فصل ها

اما مدل رژ لب پاییزی یعنی انتخاب رنگ هایی که به این فصل رنگ رنگ و زیبا بیاید. این روزها دیگر تابستان دوست‌ترین آدم‌ها هم دیگر از این فصل گرم کلافه شده‌اند. اگر در تهران هم زندگی می‌کنید که دیگر دست به دعا شده‌اید که باد سرد پاییزی بوزد و تهران تف دیده از این راه گذر جانی بیابد زیرا مگس‌های سفیدی که این چند ساله در تهران در مرداد شهریور بیداد می کنند با باد سرد مهر و آبان از بین می‌روند. مگر این که از باد سرد مهر کاری براید و گرنه مابقی آدم‌ها در این مسائل بسیار ناتوانند.

رژ لب قرمزمدل رژ لب پاییزی: بنفش و بادمجانی

اما مدل رژ لب پاییزی با چند رنگ در لباس و رنگ مو تکمیل می‌شود. اما قبل از هر چیز مدل رژ لب پاییزی چه رنگی است. دو رنگ بسیار زیبای بادمجانی و بنفش را باید به عنوان نمونه رنگ های پاییز در نظر گرفت. این دو رنگ برای مدل رژ لب پاییزی می‌تواند دو شاهکار برای خانم های با سلیقه باشد.

رژ لب بادمجانیدر ادامه تعدادی از رژ لب‌های پاییزی بنفش و بادمجانی را برای شما معرفی می‌کنیم:

رژ لب شماره 45 میبلین رنگ Escapist

رژ لب بادمجانی
برای مشاهده و خرید رژ لب بادمجانی میبلین کلیک کنید

رژ لب کرمی مات نوت مدل Mineral شماره 08

رژ لب بادمجانی نوت
برای مشاهده و خرید رژ لب نوت کلیک کنید

رژ لب مات کالیستا رنگ M27

بادمجانی برای خانم‌هایی که پوست روشن و موهای تیره دارند رنگی بی‌نظیر است. آرایش‌هایی با سایه‌های چشم تیره و ریمل‌های حجم دهنده و رنگ لباس‌های طیف بنفش و مشکی که می‌توانند شما را به اوج زیبایی اسرار آمیز برسانند. در پاییز و زمستان و اساسا فصل های سرد رنگ های تیره طرفداران بیشتری می‌یابند. و اگر موهای صاف و تیره ای دارید بهتر است اصلا معطل نکنید و تیپ خود را با مدل رژ لب پاییزی بادمجانی تکمیل کنید. اما برای استفاده از مدل رژ لب پاییزی بادمجامی بهتر است از یک کرم پودر روشن برای صورت خود استفاده کنید. اندکی ته رنگ رز در کرم‌پودر می تواند شما از پنکیک هم در این مدل آرایش پاییز خود بی‌نیاز کند.

رژ لب زرشکی پاییزی


مطالعه بیشتر: 10 رژ لب برتر که به آن عشق می ورزید


مدل رژ لب پاییزی: قرمز و زرشکی

قرمز گوجه‌ای قرمزی است که در خود مقدار بسیار بسیار کمی زرد دارد. اگر بخواهیم رژ لب گوجه ای را دسته بندی کنیم مقداری به سمت نارنجی می‌رود این رنگ را برای خانم‌هایی که رنگ‌ پوستشان به سمت سبزه و تیره می‌‌رود بی نهایت مناسب است. مدل رژ لب‌ پاییزی می‌تواند با رنگی مانند گوجه‌ای ست شود. البته حتما در موهای خود رنگ‌های خرمایی با لایت طلایی و یا رنگ های کاپوچینویی را استفاده کنید بهترین رنگ موی پاییزی که با مدل رژ لب پاییزی گوجه‌ای شما نیز ست می‌شود رنگ ۶-۸ از سری کاپوچینوی مارال و تمام رنگ موهای سری کافی شاپ دوماسی است.
با این مدل رژ لب شما می‌توانید لباس‌های تم زرد و قهوه‌ای را بپوشید. این رنگ‌ها سلاتین رنگ های پاییزی هستند. فصل پاییز با زیبایی های خود می‌تواند همه خوشی‌های دوران زندگی شما را یکجا در بر داشته باشد عکس‌هایی که در پاییز امسال با پلیورهای نسکافه‌ای و موهای کاپوچینویی و البته ست کامل آرایشی خود می‌گیرید تا سال ها به یادتان می‌ماند.

در ادامه تعدادی از رژ لب‌های پاییزی قرمز و زرشکی را برای شما معرفی می‌کنیم:

 

رژ لب قرمز
برای مشاهده و خرید رژ لب بیو کلیک کنید

رژ لب مات دبورا شماره 05

 

رژ لب مات قرمز دبورا
برای مشاهده و خرید رژ لب قرمز دبورا کلیک کنید

 

رژ لب مات EDITION VELVET بورژوا شماره 03

رژ لب مایع قرمز بورژوا
برای مشاهده و خرید رژ لب بورژوا کلیک کنید
رژ لب زرشکی سیترای
برای مشاهده و خرید رژ لب زرشکی سیترای کلیک کنید

مدل رژ لب پاییزی: پالت های رنگ گرم

می‌توانید به جای یک رژ لب، چندین رژ لب با رنگ‌های گرم و پاییزی را به صورت یک‌جا داشته باشید. اما چگونه؟!

با داشتن یک پالت رژ لب می‌توانید همزمان از داشتن چندین رژ لب با رنگ‌های متنوع و زیبا لذت ببرید.

پالت رژ لب گرم
برای مشاهده و خرید پالت رژ لب میبلین کلیک کنید
پالت رژ لب میبلین
برای مشاهده و خرید پالت رژ لب کانتورینگ میبلین کلیک کنید

با مو تن رو در پاییز امسال

در پاییز امسال جشنواره های فروش بی‌نظیری در مو تن رو بر پا خواهد شد که نمی‌شود با سلیقه باشی و آنها را از دست بدهید. و وقتی پای مد و زیبایی در میان باشد مجله اینترنتی مو تن رو همراه همیشگی خانم های مشکل پسند است. پاییز امسال درباره مدهای پاییز بیشتر صحبت می‌کنیم.

برای ایده گرفتن درباره ترفندهای آرایشی متنوع می‌توانید از مطالب زیر دیدن کنید:

سه مدل آرایش دخترانه فوق‌العاده هیجان انگیز

ترفند‌های آرایش فصل پاییز کدامند؟

۱۰ ترند میکاپ برای زمستان ۲۰۱۹