زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ست لوازم آرایشی عروس چه مارکی خوب است؟(بخش دوم)

1
wordcamp
2,101
5 دقیقه
ست لوازم آرایشی عروس چه مارکی خوب است؟(بخش دوم)

در بخش اول مقاله ست لوازم آرایشی عروس، دررابطه با لوازم آرایشی پرکاربرد موجود در آرایش صورت و آرایش لب مطالبی ارائه شد. همانطور که قبلا هم گفتیم، خرید ست لوازم آرایشی عروس، یکی از بزرگترین معضلات در هنگام خرید برای عروس است. اما اگر لیستی از لوازم آرایشی عروس به همراه مارک و رنگ آن داشته باشید، راحتتر می توانید در فروشگاه هایی که معتبر بوده و محصولات آن ها به خاطر فروش، مدام بروزرسانی می شود، خریدی با کیفیت و با اطمینان تر داشته باشید. حال، دراین مقاله برای آرایش چشم و آرایش ناخن به معرفی پرکاربردترین محصولات با بهترین مارک ها می پردازیم.

آرایش چشم

بعد از معرفی لوازم های آرایشی مربوط به صورت و لب، نوبت به چشم ها می رسد، که جذابیت یک عروس را بیش از اندازه گیراتر می کند. از مهمترین لوازمی که در ست لوازم آرایشی عروس در ناحیه چشم باید خریداری شود، ریمل چشم، ریمل ابرو، خط چشم، سایه چشم و سایه ابرو است.

ریمل چشم

ریمل یا ماسکارا را باید با توجه به نوع چشم و مژه ها انتخاب کنید، و هر چه آن ریمل مشکی تر باشد، جذابیت چشمان عروس در لباس سفید بیشتر به چشم می آید. از مهمترین ویژگی های یک ریمل خوب، ایجاد نکردن حساسیت در چشم، ماندگاری مناسب بر روی مژه ها، گوله نشدن و ریزش نداشتن بر روی چشمان است. هر ریمل دارای برسی مخصوص به خود است که کاربردی کاملا متفاوت بر روی مژه ها ایفا می کند. مثلا  اگر به دنبال مژه های پرپشت و بلند هستید، می توانید از ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه میبلین و یا ریمل حم دهنده و بلند کننده لورآل استفاده نمایید. اگر فقط بدنبال ریمل هایی هستید که فقط باعث افزایش حجم مژه ها شود، ریمل حجم دهنده اسنس و ریمل چند کاره اکسترا بلک دبی می تواند بهترین گزینه باشد. ریمل حجم دنده و حالت دهنده کاتريس هم می تواند یک گزینه مناسبی برای عروس خانم هایی که علاوه بر حجم مژه ها بدنبال حالت دادن به آن ها هستند، باشد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده


انواع برس

بهترین ریمل های سال 2018


سایه چشم

در میان ست لوازم آرایشی عروس، سایه چشم و پالت سایه چشم از جمله مواردی هستند که تاثیر شگفت آوری در زیبایی چشم ها دارند. همانطور که می دانید، برای زیباتر کردن چشم ها می توانید از پالت های سایه که شامل چند رنگ است، استفاده نمایید؛ و بهترین رنگ ها می تواند صورتی ملایم و قهوه ای روشن یا مات باشند. از مهمترین ویژگی های سایه چشم می توان به پوشانندگی بالا، ماندگاری بالا،دارا بودن بافتی نرم و سبک اشاره کرد. از بهترین برندهای پالت سایه چشم می توان به سایه چشم این لی، سایه چشم دبورا و سایه چشم کالیستا و محصولاتی همچون ریمل کالیستا اشاره کرد.

پالت سایه 5 رنگ دی ام جی ام

خرید پالت سایه 5 رنگ دی ام جی ام

ریمل ابرو

ریمل ابرو، یکی دیگر از لوازم موردنیاز، برای کامل کردن ست آرایشی عروس است که می تواند برای عروس خانم هایی که تمایل به رنگ کردن ابروی خود ندارند، بسیار پرکاربرد باشد. رنگ های قهوه ای روشن و تیره ریمل ابرو، نسبت به دیگر رنگ ها، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. از مهمترین ویژگی های یک ریمل ابرو، میتوان به ماندگاری بالا، ضد آب بودن، پوشانندگی بالا و سبک بودن اشاره کرد. از بهترین برندهایی که می تواند این ویژگی ها را داشته باشد،به ریمل چارم کالر، ریمل ابرو لورال، ریمل ابروی ریمل لندن و ریمل ابروی کاتریس می توان اشاره کرد.

ریمل ابرو کنویس

خرید ریمل ابرو کنویس


کاربرد ریمل ابرو

کاربردهای عمده ریمل ابرو


آرایش ناخن

تا به اینجا در رابطه با مهمترین لوازم آرایشی که در یک ست لوازم آرایشی عروس باید در نظر گرفته شود، مطالبی را ارائه دادیم.حالا نوبت به دستان زیبای عروس خانم می رسد که باید مانند چهره او، بیش از اندازه زیبا به نظر برسد. یادتان نرود که دستان زیبای عروس، به هنگام گرفتن دسته گل عروس و حلقه موجود در انگشت او، بیش از هر روز دیگر باید زیبا و درخشان باشد.

لاک

در آرایش ناخن، علاوه بر لاک خشک کن و ست مانیکور و پدیکور، انتخاب برند لاک و رنگ لاک، بسیار پر اهمیت است. حتما باید لاکی را انتخاب نمایید تا بعد از زدن، هم زود خشک شود و هم حالت آبکی نداشته باشد و همچنین بعد از مدتی دچار ترک و پاک شدن نشود. از بهترین مارک های لاک، می توان به لاک ناخن اوریفلیم، لاک ناخن گلیتری هایلی یا لاک ناخن کوزارت اشاره کرد.

ناخن مصنوعی

شاید خیلی از عروس خانم ها دوست نداشته باشند، به خاطر ناخن های کوتاهی که دارند، از لاک استفاده نمایند.آن ها عموما ترجیح می دهند که در روز عروسی از ناخن مصنوعی که دارای رنگ های فوق العاده ای هم است، استفاده نمایند. از ویژگی های یک ناخن مصنوعی خوب می توان به مقاوم بودن ناخن و ضد آب بودن چسب آن اشاره کرد. از برندهای خوب می توان به ناخن مصنوعی کیس، ناخن مصنوعی گلد فینگر و ناخن مصنوعی آی ایکس اشاره کرد.


رنگ لاک

پنج روش برای ماندگاری رنگ لاک


در این مقاله تلاش شده که بهترین لوازم پر استفاده در تهیه ست لوازم آرایشی عروس از نظر کیفیت و قیمت به بهترین شکل به شما عزیزان معرفی شود، امیدوارم که از این مقاله استفاده کرده باشید. لطفا نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید.