زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین برندهای فرکننده مو + معرفی محصولات

wordcamp
2,676
11 دقیقه
بهترین برندهای فرکننده مو + معرفی محصولات

همه در تلاش هستیم ظاهر بهتر و زیباتری داشته باشیم چون زیبایی تاثیر مستقیمی روی اعتماد به نفس دارد. تغییر رنگ و مدل مو یکی از راه‌های زیباتر شدن است. شاید برخی نخواهند رنگ موهای خود را تغییر دهند اما تغییرهایی کوچک‌تر چون کوتاه کردن و صاف یا فر کردن مو راه‌های جالبی برای زیباتر شدند هستند. برای فر کردن مو راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای این کار استفاده از فرکننده مو (بابلیس) است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند فرکننده مو و محصولات پرفروش آن آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید موهای خود را فر کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فرکننده مو یا بابلیس چیست؟

فرکننده مو یا بابلیس وسیله‌ای است که با استفاده از برق و تولید حرارت در صفحه یا صفحات حالت دهنده خود، باعث فر شدن موهای شما می‌شود. فرکننده‌های مو معمولاً از جنس سرامیک و یا فلز هستند. در برخی از فرکننده‌های سرامیکی، در کنار سرامیک از تورمالین استفاده می‌شود و این سنگ معدنی موجب براق شدن موها می‌شود. در برخی دیگر هم در کنار سرامیک از تیتانیوم استفاده شده است. به طور کلی فرکننده‌های سرامیکی به دلیل سرعت گرم شدن و آسیب کمتری که به موها وارد می‌کنند، طرفداران بیشتری دارند.

انواع فرکننده مو

فرکننده‌ها بر اساس مدل سری خود، فرهای متفاوتی انجام می‌دهند. بعضی از فرکننده‌ها هم قابلیت تعویض سری داشته و چند مدل فر را برای شما انجام می‌دهند. برخی از سری‌های فرکننده‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • فرکننده چرخشی
  • مارپیچی
  • دو قلو
  • مخروطی
  • لوله‌ای
  • مرواریدی
  • فرکننده چرخشی

با توجه نوع فری که مد نظر دارید، باید فرکننده خود را تهیه کنید. اگر به دنبال تنوع هستید، از محصولات چندکاره بهره ببرید.

یکی دیگر از راه‌های فر کردن مو، استفاده از اتو مو است. برای آشنایی با این روش و انتخاب بین بابلیس و اتو مو، مطلب بابلیس یا اتو مو کدام مناسب من است؟ را مطالعه کنید.

بهترین برند های فرکننده مو

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین فرکننده های مو و برندهای تولید کننده آن‌ها آشنا کنیم.

پرومکس

برند پرومکس یکی از برندهایی است که همه اسمش را شنیده‌ایم. این برند از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تولید حالت دهنده‌های برقی با نام مکس (Max) آغاز کرد و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش موفق شد میان مردم طرفداران زیادی بدست آورد. از سال 2005 برند مکس تصمیم گرفت کار خود را گسترش دهد و لوازم حالت دهنده باکیفیت تولید کند. مکس سرانجام در سال 2006 موفق شد این محصولات را به بازار عرضه کند. بعد از این تغییر بزرگ و رو به جلو برند مکس تصمیم گرفت کلمه پرو (Pro) به معنای حرفه‌ای را به اول اسم برندش اضافه کند و در نهایت برند پرومکس شکل گرفت. برند پرومکس یکی از بهترین مارک های دستگاه فرکننده مو است.

فر کننده مو پرومکس مدل 4750K

این فرکننده مو مدل مخروطی است و موهای شما را به حالت S در می‌آورد. جنس لوله‌ی فر کننده مو پرومکس مدل 4750K از سرامیک کراتینه است که آسیب به‌وجود آمده در اثر حرارت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این محصول قابلیت تنظیم دما دارد و به شما اجازه می‌دهد حرارت را از 110 تا 210 درجه سانتی‌گراد، تنظیم کنید. علاوه بر این، نوک لوله این فرکننده عایق بوده و می‌توان از آن با هر دو دست استفاده کرد. این محصول یکی از بهترین فرکننده های مو موجود در بازار است.

ویژگی‌های این محصول:

  • لوله سرامیکی با روکش کراتین
  • سرامیک تکنولوژی (مجهز به المنت سرامیکی)
  • 5 حالت تنظیم درجه حرارت
  • نوک عایق برای امکان استفاده با هر دو دست
  • قدرت دستگاه : 65 وات
  • قطر لوله فلزی : 32-19 میلیمتر
  • پایه نگهدارنده دستگاه
  • طول سیم ۳ متر با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
خرید فر کننده مو پرومکس مدل 4750k

فرکننده مو پرومکس دارای المنت سرامیکی، حالات مختلف تنظیم حرارت و نوک عایق برای گرفتن با هر دو دست

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن روی عکس مقابل کلیک کنید.

فر کننده مو پرومکس مدل 4577D

همان‌طور که می‌دانید پرومکس یکی از بهترین مارک های دستگاه فرکننده مو است و فرکننده مو پرومکس مدل 4577D یکی از بهترین فرکننده‌های مرواریدی موجود در بازار است. فرم مرواریدی و قسمت‌های پهن با قطر 25 میلی‌متری باعث آسان‌تر شدن روند فر کردن مو با این دستگاه می‌شود. فرکننده مو پرومکس مدل 4577D دارای نمایشگر نشان دهنده حرارت است و حرارت آن در 7 حالت، بین 120 تا 230 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. علاوه بر این، این محصول با دارا بودن المنت‌های حرارتی در مدت 30 ثانیه به حرارت مورد نظر شما می‌رسد و می‌توانید از آن استفاده نمایید.

ویژگی‌های این فرکننده:

  • دارای پوششی سرامیکی
  • قابلیت تنظیم دما
  • ۷ حالت تنظیم درجه حرارت (۱۲۰ تا ۲۳۰ درجه)
  • دارای نمایشگر LCD
  • سیمی به طول 2.4 متر و با قابلیت چرخش 360 درجه
فرکننده مو پرومکس مدل 4577D
فرکننده مو پرومکس مدل 4577D

‎مک استایلر

مک استایلر برند کانادایی تولیدکننده ابزار حالت‌دهنده مو است که با همکاری مالک سالن زیبایی فرانک آنجلو، فانک توسکان و با هدف تامین ابزار مورد نیاز خودشان در سال 1984 تاسیس شد. کیفیت بالای محصولات این برند کانادایی باعث شد صاحبان شرکت مک، محصولات این برند را در سطح جهانی عرضه کنند. برند مک بعد از استقبال مردم از محصولات حالت دهنده‌اش تصمیم به تولید لوازم خانگی گرفت و در حال حاضر علاوه بر محصولات حالت دهنده، لوازم خانگی هم تولید می‌کند. می‌توان گفت برند مک با بیش از 30 سال سابقه یکی بهترین از مارک دستگاه فرکننده مو به شمار می‌آید.

فر مو مک استایلر مدل MC-3360

فرکننده مک استایلر مدل MC-3360 یکی از بهترین دستگاه‌ها برای فر کردن مو است که دارای پوشش سرامیکی بوده و از آسیب زدن به موهای شما جلوگیری می‌کند. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما است و حداکثر دمای آن روی 230 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه سیستم خاموشی خودکار آن است. اگر مدتی از این فرکننده استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش می‌شود تا از ایجاد مشکلاتی مثل آتش سوزی جلوگیری شود. برند مک استایلر با بیش از 30 سال سابقه یکی از بهترین برند های فرکننده مو است و این محصول نیز از برترین تولیدات این برند مشهور به شمار می‌رود.

  • سیستم خاموشی خودکار
  • صفحه نمایشگر
  • قابلیت تنظیم دما
  • دارای 24 ماه گارانتی مک استایلر
خرید فر مو مک استایلر مدل MC-3360

فر مو مک استایلر دارای سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تنظیم دما

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

فر کننده مو مک استایلر مدل MC_3327

فرکننده مو مک استایلر مدل MC_3327 یکی از بهترین محصولات فرکننده به شمار می‌رود. این فرکننده مدل مخروطی است و لوله آن از جنس سرامیک با پوشش نانو تیتانیوم بوده و با پخش حرارت به صورت یکسان از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کند. قطر لوله این محصول از 13 تا 25 میلی‌متر است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد موهای خود را به اندازه دلخواه فر کنید. فرکننده مو مک استایلر مدل MC_3327 دارای نمایشگر LED است که حرارت دستگاه را به شما نشان می‌دهد. همچنین حرارت این محصول از 100 تا 230 درجه در 13 حالت مختلف قابل تنظیم است تا شما دستگاه را به میزان مورد نیاز خود گرم کنید.

ویژگی‌های این فرکننده:

  • دارای توان 35 وات
  • دارای صفحه دیجیتال
  • دارای نشانگر آماده به کار
  • صفحه صاف کننده با پوشش نانو تیتانیوم
  • گستره دما 120 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • سیم گردان 360 درجه
فر کننده مو مک استایلر مدل MC_3327
فر کننده مو مک استایلر مدل MC_3327

والرا

والرا برند سوئیسی تولید کننده محصولات حالت دهنده مو است که از سال 1995 در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات حالت دهنده مو است که محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند. علت محبوبیت و معروف بودن برند والرا استفاده آرایشگران حرفه‌ای در سطح جهانی از محصولات این برند است. این برند محصولات خود را تنها در کشور سوئیس تولید می‌کند و همین امر موجب شده محصولات تقلبی این برند برخلاف برندهای دیگر بسیار کم باشند.

فر کننده مو والرا مدل Conix

فر کننده مو والرا مدل Conix، یکی از بهترین فرکننده های مو با مدل مخروطی است که قطرش 13 تا 25 میلی‌متر است. لوله‌ی این محصول از جنس سرامیک بوده و از تورمالین پوشیده شده است. این ویژگی موجب براق شدن موها، از بین رفتن یون‌های منفی و در نهایت جلوگیری از وز شدن موهای شما می‌شود. می‌توان گفت تنها مشکل این محصول تنظیم نشدن دمای آن است و با روشن کردن این فرکننده، دمای آن به 200 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اگرچه از ویژگی‌های این فرکننده می‌توان به سر عایق آن اشاره کرد. سر عایق، قابلیت استفاده به صورت دو دستی را به شما می‌دهد و فر کردن موها را برای شما راحت‌تر می‌کند. برند والرا احتمالا بهترین برند فرکننده مو در اروپا است و این محصول یکی از بهترین محصولات این برند سوئیسی است.

ویژگی‌های این فرکننده:

  • قطر مخروط 13 تا 25 میلی‌متر
  • گرمایش سریع دستگاه
  • سری عایق حرارت
  • دارای کیف نگه‌داری با پد نسوز
  • دستکش سه انگشتی
فر کننده مو والرا مدل Conix
فر کننده مو والرا مدل Conix

حالت دهنده مو والرا مدل Ionic Multistyle Professional

حالت دهنده مو والرا مدل Ionic Multistyle Professional از بهترین دستگاه های فرکننده مو است که با 4 سری مختلف، فرهای متنوعی انجام می‌دهد. سری‌های این محصول شامل فرکننده کوچک با قطر 25 میلی‌متر، فرکننده بزرگ با قطر 38 میلی‌متر، فرکننده موج‌دار و فرکننده مارپیچ است و برای افرادی که به دنبال تنوع هستند بسیار مناسب به حساب می‌آید. سری‌های این محصول از جنس سرامیک هستند و کم‌ترین آسیب را برای موهای شما ایجاد می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، می‌توان به قابلیت گرم شدن در کمتر از 60 ثانیه و قابلیت تولید یون که از وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند، اشاره کرد.

ویژگی‌های این محصول:

  • دارای 4 حالت دهنده مختلف
  • تنظیم دقیق دما
  • گرم شدن سریع در 60 ثانیه
  • دستگیره با جنس نرم
  • دارای حلقه‌ی آویختن
خرید حالت دهنده مو والرا مدل Ionic Multistyle Professional

حالت‌دهنده‌ی موی والرا مدل یونیک مولتی‌استایل دما را به صورت دقیق تنظیم می‌کند و در عرض یک دقیقه گرم می‌شود.

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

وربنا

وربنا برند چینی تولید کننده محصولات برقی شخصی مثل حالت دهنده‌های مو و ماشین اصلاح است. محصولات این برند دارای استاندارد اروپایی هستند، کیفیت بسیار بالایی دارند و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شوند. این برند چینی با تولید محصولات متنوع در زمینه محصولات برقی فعالیت دارد و از بهترین برند های فرکننده مو محسوب می‌شود.

فرکننده‌ مو مو وربنا مدل VR-6033

وربنا بهترین مارک فرکننده مو چینی است که محصولات با کیفیتی دارد. یکی از این محصولات فرکننده مو وربنا مدل VR-6033 است که لوله‌ای از جنس سرامیک و قطر 33 میلی‌متر دارد و از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کند. این محصول قابلیت 5 حالت تنظیم دما دارد و دمای آن از 140 تا 220 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این فرکننده می‌توان به داشتن نمایشگر LED، قابلیت گرم شدن در 30 ثانیه و سری عایق برای قابلیت استفاده از دو دست، اشاره کرد .

ویژگی‌های این محصول:

  • دارای گستره دمایی بین 140 تا 220 درجه
  • با حداکثر دمای 220 سانتی گراد
  • با نمایشگر LED
  • دارای طول سیم 2.5 متر
فرکننده‌ مو مو وربنا مدل VR-6033
فرکننده‌ مو مو وربنا مدل VR-6033

فرکننده‌ مو مو وربنا مدلVR-6025

فر کننده مو حرفه‌ای وربنا مدل VR-6025، یکی از بهترین فرکننده های مو است که با قطر 25 میلی‌متری برای ایجاد فرهای ریز بسیار مناسب است. جنس صفحه این محصول از  سرامیک است و دمای آن در 5 حالت از 140 تا 220 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. فر کننده مو حرفه‌ای وربنا مدل VR-6025 دارای سیستم خاموشی خودکار است که اگر 60 ثانیه از آن استفاده نشود به صورت خودکار خاموش می‌شود.

ویژگی‌های این فرکننده:

  • دارای گستره دما بین 140 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • طول سیم: 2.5 متر
  • دارای قابلیت خاموشی خودکار پس از 60 ثانیه
  • دارای نمایشگر LED
  • دارای سیم گردان
  • دارای قابلیت تنظیم دما
  • دارای حلقه آویز
فرکننده‌ مو مو وربنا مدلVR-6025
فرکننده‌ مو مو وربنا مدلVR-6025

جمع بندی

فر کردن مو، جلوه‌ی زیبایی می‌بخشد. موها را می‌توانید با فرکننده (بابلیس) به حالت مورد نظر خود در بیاورید. فرکننده‌ها انواع مختلفی دارند که سری‌های آنها موجب تغییر در نوع فری می‌شود که بر موهای خود انجام می‌دهید. در این مطلب انواع بابلیس‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را مرور کردیم که می‌تواند راهنمای مهمی در انتخاب شما باشد.

سوالات پرتکرار

فرکننده مو یا بابلیس چیست؟

فرکننده مو یا بابلیس وسیله‌ای است که با استفاده از برق و تولید حرارت در صفحه یا صفحات حالت دهنده خود، باعث فر شدن موهای شما می‌شود.

فرکننده‌های مو چه مدل‌هایی دارند؟

فرکننده چرخشی، مارپیچی، دو قلو، مخروطی، لوله‌ای و مرواریدی

بهترین برندهای فرکننده مو کدامند؟

پرومکس، والرا، مک استایلر و وربنا

ویژگی یک فرکننده خوب چیست؟

یک فرکننده خوب باید از جنس سرامیک باشد تا از آسیب‌هایی که حرارت ممکن است برای موهای شما ایجاد کند، جلوگیری کند، باید قابلیت تنظیم دما داشته باشد تا هر فرد با توجه به نیازش دمای آن را تنظیم کند، باید سیستم خاموشی خودکار داشته باشد تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، به طور خودکار خاموش شود.