زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین برندهای اتو‌ موی موجود در بازار کدامند؟

wordcamp
18,310
13 دقیقه
بهترین برندهای اتو‌ موی موجود در بازار کدامند؟

برای زیباتر به نظر رسیدن، داشتن موهایی سالم و خوش حالت بسیار موثر است. مراقبت از مو و انجام روتین مناسب آن می‌تواند سلامت و شادابی موهای شما را حفظ کند. سوال اینجاست که برای فُرم‌دهی و خوش حالت کردن موها چه کنیم؟ با ابزارهایی که امروزه در بازار موجود است، حالت دهی به مو کار ساده‌تری به نظر می‌آید. یکی از پرکاربردترین و بهترین این ابزارها، اتو موست. اما تشخیص بهترین مارک اتو مو کار چندان راحتی نیست. در این مقاله با توضیح و مقایسه‌ی اتوهای موی مختلف به شما در انتخاب بهترین برند اتو مو کمک خواهیم کرد.

اتو مو چیست و چه کاربردی دارد؟

موهایی سالم، پرپشت، شاداب، جذاب و خوش رنگ نقش بسزایی در زیبایی و اعتماد به نفس ما دارد. با این وجود اگر موهای ما فُرم و حالت زیبابی نداشته باشد، نمی‌تواند به جذابیت چهره‌مان بیافزاید. برای حالت دادن به مو، ابزارهای بسیاری در بازار موجود است. هر یک از این ابزارها کاربرد و عملکرد متفاوتی دارند. ساده ترین و مورد استفاده‌ترین آن‌ها، اتو مو است.

اتو مو وسیله ای است برقی جهت تغییر حالت شکل ظاهری مو. این دستگاه معمولا به شکل انبر است. عملکرد اتو مو به این صورت است که دسته نازکی از مو را بین دو لبه دستگاه قرار داده و با حرارت ایجاد شده توسط آن و حرکت دستگاه به روی مو، می‌توان به موها حالت داد. اتو موها انواع و کارایی‌های متفاوتی دارند. برخی موها را صاف، برخی موج‌دار و برخی فر می‌کنند. البته برخی از انواع اتوهای مو تمام این حالت‌ها را روی یک دستگاه دارند.

برای انتخاب بهترین مارک اتو مو با ما همراه باشید.

اتو کردن مو
صاف کردن و حالت دادن مو با اتو مو

با استفاده از اتو مو، می‌توانید علاوه بر صاف کردن مو، به موهای خود حالت دهید. اگر تمایل به یادگیری نحوه‌ی فر کردن مو با اتو دارید. روی لینک کلیک کنید.

تفاوت اتوهای مو در چیست؟

اتوهای مو علاوه بر رنگ، شکل ظاهری، برند و اندازه، چند تفاوت عمده دیگر نیز با هم دارند:

  • جنس صفحه: برخی آلومینیومی(ضعیف) و برخی سرامیکی، کراتین و غیره هستند.
  • سایز صفحه: برخی پهن، برخی متوسط و برخی باریک هستند.
  • روکش صفحه: برخی سرامیک، برخی تیتانیوم، برخی کراتین، برخی تورمالین و غیره هستند.
  • میزان حرارت تولیدی: در هر اتو مو متفاوت است.
  • نحوه تنظیم حرارت: حرارت برخی از اتوهای مو قابل تنظیم و برخی ثابت و بدون تغییر است.
  • نحوه نمایش حرارت: برخی هیچ صفحه نمایشی ندارند، برخی فقط یک چراغ و برخی صفحه نمایش دیجیتال دارند.

اینکه بهترین مارک اتو مو کدام است به فاکتورهای فوق بستگی دارد. برای مقایسه راحت‌تر بین اتو موهای مختلف، تفاوت آن‌ها را در جدول زیر به شما نشان می‌دهیم.

قابلیت/نوع صفحهسرامیکتیتانیومتورمالین
سرعت گرم شدن دستگاهخوبعالیبسیار خوب
طول عمر دستگاهمتوسطعالیعالی
میزان پخش شدن یکسان گرماعالیخوبعالی
میزان آسیب به موبرای موهای آسیب دیده مناسب است.در صورت استفاده نادرست به مو آسیب می‌رساند.احتمال آسیب رساندن به مو کم است.
جنس موموهای نازک و باریک
موهای موج‌دار و فر
موهای ضخیم و پرپشت
موهای موج‌دار و فر
موهای ضخیم و پرپشت
مورد استفادهخانگی و آرایشگاهیخانگی و آرایشگاهیخانگی و آرایشگاهی
مقایسه اتوهای موی سرامیکی، تیتانیومی و تورمالینی

اگر می‌خواهید در حین استفاده از اتو مو، آسیب رساندن به موهای خود را به حداقل ممکن برسانید و موهای درخشان و ابریشمی داشته باشید ، نکات مهم اتو کشیدن مو را مطالعه نمائید.

بهترین مارک اتو مو خارجی کدام است؟

در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت های لوازم برقی خانگی و کمپانی‌های آرایشی بهداشتی، اقدام به تولید اتو مو کرده‌اند. این اتوهای مو در طرح‌، جنس، ابعاد و عملکردهای متفاوت به بازار ارائه می‌شوند. اینکه بدانیم بهترین اتو مو در ایران کدام است، نیاز به شناخت برندهای مختلف این محصول دارد.

در زیر برخی از بهترین مارک اتو مو موجود در ایران را به اختصار توضیح می‌دهیم.

اتو کردن مو
صاف کردن مو با اتو مو

برند جیمی

برند Gemei یک شرکت ساخت لوازم خانگی چینی است که در این صنعت بیش از 15 سال سابقه دارد. این شرکت محصولات متنوعی مانند: ریش‌تراش برقی، شسوار، مو‌زن، اپیلیدی، اتو مو و غیره تولید می‌کند. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت و خدمات خوبی که ارائه می‌دهد روز به روز بیشتر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. برند جیمی انواع مختلفی از اتوهای مو را تولید و به بازار عرضه می‌کند. بیشتر اتوهای مو جیمی به دلیل دارا بودن صفحه سرامیکی به مو آسیب نرسانده و برای استفاده خانگی و روزانه مناسب است. با این توصیف برند جیمی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مارک اتو مو، مورد استفاده شما قرار بگیرد.

خرید اتو مو جیمی

خرید اتو مو برند Gemei مدل GM-2820

  • دارای صفحه سرامیکی که کم‌ترین آسیب را به موی شما می‌رساند.
  • مجهز به عملکرد یونی که مانع وز شدن موهای شما می‌شود.
  • مجهز به سیستم پخش سریع و یک‌نواخت حرارت بر روی صفحه ها
  • قابلیت تنظیم دما بین 150 تا 230 درجه بسته به جنس و نیاز موی شما
  • مجهز به سیستم خاموش‌کن خودکار برای بهینه کردن مصرف برق.

برند مک استایلر

برند Mac Styler همانند برند جیمی یک کمپانی چینی است که از سال 2010 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت یک برند حرفه ای در زمینه تولید لوازم آرایشی برقی است. تنوع محصولات برند مک استایلر بسیار بالاست. از جمله این موارد می‌توان به محصولات بهداشتی، برس حرارتی، سشوار، بیگودی، اتو مو و غیره، اشاره کرد. از سال‌های اولیه فعالیت، این کمپانی به دلیل ارائه لوازم آرایشی برقی با کیفیت و پاسخگویی و خدمات‌رسانی عالی جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان به دست آورده است. این برند در سراسر ایران نیز شبکه پاسخگو و متعهدی دارد. پس با اطمینان می‌توانید از اتوهای موی مک استایلر به عنوان یکی از بهترین مارک اتو مو در بازار ایران، استفاده کنید.

خرید اتو مو مک استایلر

خرید اتو مو برند Mac Styler مدل MC-2029

  • دارای صفحه نانو سرامیکی باریک بدون آسیب رساندن به مو
  • قابلیت تنظیم 5 درجه دما بین 155 تا 230 درجه سانتیگراد
  • مجهز به سیستم پخش سریع و یک‌نواخت حرارت بر روی صفحه ها
  • دارای قفل و صفحه نمایش LED نشانگر دما

برند بوش

همانطور که احتمالا می‌دانید برند BOSCH یک کمپانی آلمانی است که از سال 1901 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در ابتدا به تولید لوازم خانگی برقی بزرگ مانند یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره پرداخت. با گذشت زمان و افزایش شعب خود در کشورهای ترکیه، چین، مجارستان و مالزی اقدام به تولید سایر لوازم برقی از جمله اتو و حالت دهنده‌های مو کرده است. شعب اصلی این شرکت در کشورهای ذکر شده قرار دارند و باقی شرکت‌های تولید کننده‌ی محصولات بوش، تحت لیسانس این برند فعالیت می‌کنند. لوازم برقی بوش از جمله باکیفیت‌ترین محصولات برقی موجود در بازار هستند. با این توضیحات، اتو موی بوش نیز می‌تواند به عنوان بهترین مارک اتو مو موجود در بازار ایران باشد.

خرید اتو مو برند بوش

خرید اتو مو برند BOSCH مدل PHS 2560

  • توان 170 وات
  • ضد الکتریسیته ساکن، لطیف و درخشان کننده مو
  • دارای صفحات حرارتی با پوشش سرامیک
  • اتوی ملایم، بدون آسیب رساندن به مو
  • امکان تنظیم دما بین 100 تا 200 درجه سانتیگراد

برند کومکس

برند Komex نیز یک کمپانی چینی است. این شرکت از سال 2011 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی برقی کوچک مانند آبمیوه گیری و تخم مرغ پز و لوازم آرایشی برقی نظیر ریش تراش، شسوار، اتو مو و غیره آغاز کرده است. شرکت کومکس با داشتن استانداردها و گواهی‌نامه های معتبر جهانی اقدام به تولید و عرضه لوازم آرایشی برقی کرده است. اتو موی این شرکت از نظر کیفیت، کارایی و خدمات جزو دسته بهترین مارک اتو مو در ایران محسوب می‌شود. محصولات کمپانی کومکس در سراسر دنیا به خصوص در آسیا و اروپا مورد استقبال قرار گرفته است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین اتوهای موی موجود در بازار هستید، می‌توانید برند کومکس را جزو انتخاب‌های خود قرار دهید.

خرید اتو مو کومکس

خرید اتو مو برند Komex مدل KM_305

  • صفحات پهن با پوشش سرامیک
  • مجهز به سیستم گرم شدن سریع در 30 ثانیه
  • امکان تنظیم دما در 3 درجه مختلف بین 130 تا 230 درجه سانتیگراد
  • پخش یک‌نواخت حرارت بر روی صفحه‌ها
  • دارای سیم بلند و مفصل سیم چرخان

برند پرو مکس

برند Promax فعالیت خود را از سال 2001 به عنوان برند تخصصی و حرفه ای حالت دهنده‌ی برقی مو با نام تجاری Max آغاز کرده است. از سال 2005 با توجه به حرکت اساسی و رو به تکامل شرکت در تجهیز لوازم برقی برای سالن‌های آرایش و آموزشگاه‌ها، برند قدیمی MAX نیز به پرومکس تبدیل شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله سشوار، ریش‌تراش، ماشین اصلاح، دستگاه مانیکور و پدیکور، اتو مو و غیره تولید و به بازار عرضه می‌کند. کالاهای اصلی پرومکس دارای هولوگرام و دفترچه راهنمای فارسی به همراه ضمانت‌نامه هستند. پس با اطمینان می‌توانید از محصولات پرومکس به عنوان بهترین برند اتو مو خریداری و استفاده کنید.

خرید اتو مو پرومکس

خرید اتو مو برند Promax مدل 5757K

  • دارای صفحات عریض سرامیک با روکش کراتینی بدون آسیب به مو
  • بسیار حرفه‌ای، مناسب برای آرایشگاه‌ها و مصارف خانگی
  • حذف الکترسیته ساکن و وزی مو
  • امکان تنظیم دما بین 130 تا 230 درجه سانتیگراد
  • دارای سیمی به طول 3 متر با قابلیت چرخش 360 درجه

برند رمینگتون

برند Remington یکی از برندهای معروف آمریکایی در زمینه محصولات برقی شخصی نظیر ریش تراش، اپیلیدی، اتو مو و غیره است. این شرکت در سال 1817 پایه‌گذاری و تاسیس شده است. محصولات اولیه این برند، اسلحه‌های کمری، ماشین‌های دوخت و ابزار آلات کشاورزی بوده است. کمپانی رمینگتون یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های آمریکایی است که از دیرباز تا کنون در این کشور فعالیت دارد. محصولات شرکت رمینگتون از کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی برخوردار هستند. اتوهای موی رمینگتون یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که می‌توانید با خرید و استفاده از آن‌ها از صاف کردن و حالت دادن به موهای خود لذت ببرید. با این تفاسیر، رمینگتون نیز بهترین مارک اتو مو موجود در بازار ایران محسوب می‌شود.

خرید اتو مو رمینگتون

خرید اتو مو برند Remington مدل S9600

  • صفحات سرامیکی پیشرفته بدون آسیب رساندن به مو
  • موها رو صاف،ابریشمی و نرم کرده و از وز شدگی جلوگیری می‌کند.
  • دمای قابل تنظیم از 150 تا 235 درجه‌ی سانتیگراد
  • دارای حالت توربو با دمای 240 درجه‌ی سانتیگراد
  • دارای سیمی به طول 3 متر با قابلیت چرخش 360 درجه
  • مجهز به کیف مقاوم در برابر حرارت

برند فیلیپس

برند Philips مربوط به یک شرکت هلندی چند ملیتی است. این شرکت از سال 1891 آغاز به فعالیت کرده است و دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام قرار دارد. فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است. محصولات این شرکت گستره‌ی بسیار متنوعی دارند. تنوع محصولات شرکت فیلیپس از لامپ‌های الکتریکی آغاز و در حوزه لوازم خانگی و شخصی برقی و سامانه‌های پزشکی و الکترونیکی ادامه پیدا کرده است. رادیو و ریش‌تراش، محصولاتی بودند که برند فیلیپس را جهانی کردند. محصولات فیلیپس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از محصولات آرایشی برقی فیلیپس اتو مو است که انواع مختلفی از آن در دسترس است. با توجه به کیفیت و کارایی و قدمت برند فیلیپس می‌توانید از اتوهای موی این شرکت به عنوان بهترین مارک اتو مو در بازار استفاده کنید.

خرید اتو مو فیلیپس

خرید اتو مو برند Philips مدل BHS378

  • جنس صفحات از سرامیک با پوشش گرانتی و پهنای متوسط
  • مجهز به تکنولوژی ترمو پرفکت
  • قابلیت تنظیم در 6 دما از 160 تا 240 درجه سانتی گراد
  • مجهز به قفل و چراغ LED نشانگر دمای دستگاه
  • مجهز به سیستم خاموش‌کن خودکار برای بهینه کردن مصرف برق

سخن آخر

امروزه با توجه به تنوع برندهای اتو مو در کشور، انتخاب بهترین مارک اتو مو بسیار چالش برانگیز شده است. با دانستن تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر کدام از انواع اتوهای مو، می‌توانیم روند انتخاب و خرید بهترین اتو مو را تسریع بخشیم. برخی از ویژگی‌های مهم و اساسی اتوهای مو شامل: جنس، روکش و پهنای صفحه، میزان و سرعت حرارت‌دهی، امکان تنظیم درجه حرارت و البته متناسب بودن آن برای جنس موی شماست. برای راحت تر کردن انتخاب، 7 برند برتر اتو موی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. بهترین مارک اتو مو خارجی موجود در بازار ایران، بوش، فیلیپس، پرومکس، کومکس، جیمی، مک استایلر و رمینگتون هستند. هر یک از این برندها، چندین نوع مختلف از اتو و حالت دهنده‌های مو را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. با توجه به نیاز، موارد استفاده و بودجه خود می‌توانید یکی از انواع این اتوهای مو را تهیه و استفاده نمایید. با دانستن ویژگی‌ها و توضیحات برندهای تولید کننده‌ی اتو مو می‌توانید بهترین اتو مو 2022 را تهیه کنید.

استفاده از اتو مو برای صاف کردن موی وز
استفاده از اتو مو برای صاف کردن موهای وز

پرسش‌های متداول

از اتو مو فقط برای صاف کردن مو استفاده می‌شود؟

خیر. عملکرد اصلی اتو مو صاف و یک‌دست کردن موهای شماست. اما می‌توان از آن برای حالت دهی، موج‌دار و حتی فر کردن موهای خود استفاده کنید. در داخل مقاله لینک مربوط به روش فر کردن مو با استفاده از اتو مو قرار داده شده است. با مطالعه دقیق آن، می‌توانید به راحتی با استفاده از اتو مو، موهای خود را فر و حالت دار کنید.

استفاده از اتو مو به مو آسیب نمی‌رساند؟

استفاده از اتوهای موی بی‌کیفیت می‌تواند به موهای شما آسیب جدی وارد کند. اما استفاده از بهترین مارک اتو مو نه تنها به مو آسیب‌ نمی‌رساند بلکه سبب براق و ابریشمی شدن موهای‌ شما می‌گردد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده درست و اصولی از اتو مو می‌تواند به حفظ سلامتی موهای شما کمک کند. برای این منظور لینک مربوط به نحوه استفاده از اتو مو که در مقاله قرار داده‌ایم را به دقت مطالعه نمایید.

بهترین مارک اتو مو در ایران کدام است؟

بهترین اتوهای موی موجود در بازار با توجه به انتظارات شما و ویژگی‌های هر محصول متفاوت است. اما به طور کلی ما در این مقاله به توضح 7 برند برتر اتو موی موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم. برندهای فیلیپس (Philips)، بوش (Bosch)، پرومکس (Promax)، جیمی (Gemei)، کومکس (Komex)، رمینگتون (Remington)، مک استایلر (Mac Styler) جزو بهترین برندهای اتو مو به حساب می‌آیند.

اتو مو سرامیکی خوب است؟

اتو مو سرامیکی یکی از بهترین انواع اتوهای موست که باعث آسیب رساندن به مو نمی‌شود. حرارت در این نوع از اتوهای مو به صورت یک‌نواخت و سریع پخش می‌شود. برای مصارف خانگی و آرایشگاهی کاربرد فراوان دارد. و برای انواع مدل‌ها و جنس‌های مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.