زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پرفروش ترین سشوار + معرفی برندها و مدل های محبوب

تیم تحریریه مو تن رو
732
10 دقیقه
پرفروش ترین سشوار + معرفی برندها و مدل های محبوب

داشتن موهای زیبا همیشه در زیبایی بانوان تاثیر بسیار زیادی دارد و البته این موضوع در خصوص آقایان نیز صدق می‌کند. برای آن که بتوانید موهای خود را به خوبی حالت داده و به فرم دلخواه دربیاورید، در اختیار داشتن بهترین و پرفروشترین سشوار چرخشی یا ساده لازم است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک سشوار حرفه ای عالی با قیمت و امکانات مناسب هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

برترین برندهای سشوار (چرخشی و ساده)

از مشهورترین و بهترین برندهای سشوار، می‌توان به برندهای براون، رمینگتون، دایسون، پرومکس، بابیلیس، سایونا، جانسون، مک استایلر و … اشاره کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات این برندها و برترین محصولان آن‌ها خواهیم انداخت.

برند سشوار بابیلیس

برند بابیلیس از قدیمی‌ترین و مشهورترین برندهای سشوار موجود در بازار فعلی است. محصولات آن در رده‌های قیمتی مختلفی عرضه شده اند. به این شکل شما می‌توانید یک سسشوار نسبتا ارزان قیمت چون مدل D372CN را از این برند خریداری کنید. اگر نه، می‌توانید به دنبال مدل‌های گران قیمت‌تر حرفه‌ای چون مدل 6615SDE بروید. به همین تناسب مدل‌های بسیار متنوع دیگری با رده‌های قیمتی مختلف از این برند موجود است. با فیلتر کردن مشخصات مورد نظر خود، به راحتی می‌توانید سسشوارهای مناسبی از میان آن‌ها انتخاب و خریداری کنید.

در میان سشوارهای برند بابیلیس، سیم‌های بلند و توان بالای محصولات باعث شده است که بتوانید سشوارهای بسیار جذابی از میان آن‌ها انتخاب و خریداری کنید. همین طور بخشی از پرفروشترین سشوارهای چرخشی چون مدل AS551E در میان محصولات برند بابیلیس قرار دارند.

سشوار برس دار براون مدل AS 720
سشوار برس دار براون مدل AS 720

برند سشوار براون

از قوی‌ترین و پرفروش‌ترین سشوارهای چرخشی، مدل AS 530 براون عالی به نظر می‌رسد. این سشوار با داشتن توان بالا و عملکرد و طول عمر بالا، یکی از بهترین گزینه‌های بازار فعلی سشوارهای چرخشی است. برند براون در زمینه خط تولید سشوارهای مختلف خانگی و حرفه ای و همین طور سشوارهای چرخشی، فوق العاده عمل کرده است. این برند همیشه محصولاتی با مزایای رقابتی عالی تولید کرده است.

برند سشوار دایسون

برند سشوار دایسون از جمله برندهای انگلیسی موفق در بازار فعلی است. شما می‌توانید به راحتی از میان مدل‌های مختلف این برند، سشوارهای خانگی با کیفیت را خریداری کنید. اگر چه در حال حاضر تنوع محصولات این برند در بازار کشور ما آن قدرها گسترده نیست. اما با جستجویی دقیق، می‌توانید در نهایت محصولات قابل توجهی از برند دایسون را انتخاب و خریداری کنید.

برند سشوار پرومکس

برند پرومکس در حوزه عرضه سشوارهای حرفه ای، مسافرتی و خانگی فوق العاده عمل کرده است. این برند سشوارهایی با رده قیمتی متوسط در سبد کالایی خود دارد. شما می‌توانید به راحتی مدل‌های مختلفی را از میان آن‌ها خریداری کنید. همین طور اگر به دنبال پرفروشترین سشوار چرخشی هستید، در میان مدل‌های پرومکس می‌توانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. در این میان سشوار برس دار حالت دهنده مدل One 25 پرومکس نیز در شمار محصولات بسیار پرفروش قرار دارد. این سشوار توانسته سطح بالایی از میزان رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC9096
سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC9096

برند سشوار رمینگتون

سشوارهای برند رمینگتون در مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود. امکان آن را خواهید داشت که از ارزان ترین مدل تا مدل‌های پیشرفته در میان سبد کالایی رمینگتون انتخاب داشته باشید. سشوار رمینگتون مدل D779 به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های این برند مطرح است. اگر به دنبال خرید پرفروشترین سشوار چرخشی باشید، سشوار برس دار چرخشی رمینگتون مدل AS8810 عملکردی بی نقص دارد.

سشوارهای برند رمینگتون دارای این مزیت رقابتی هستند. تنظیم باد بسیار مناسبی داشته و می‌توانید از درجه حرارت‌های مختلف در این گروه محصولات بهره‌مند شوید. همین طور طول سیم و طول عمر سشوارهای برند رمینگتون کاملا عالی در نظر گرفته می‌شود. با خرید یک محصولات از این سبد کالایی، اطمینان خاطر خرید را تجربه خواهید کرد.

برند سشوار سایونا

برای خرید سشوار ارزان قیمت، برند سایونا از بهترین برندهای موجود در بازار فعلی محسوب می‌شود. این برند دارای محصولات بسیار متنوعی بوده و به راحتی می‌توانید از میان مدل‌های مختلف آن، سشوارهای با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنید. به طور مثال سشوارهای سایونا مدل SY-1100GOLD، سشوار SY-1200، سشوار اچ تی سی EF-1668 و … از پرفروش ترین مدل‌های این برند به شمار می‌آیند.

برند سایونا توانسته در چند سال اخیر، جایگاه بسیار خوبی در بازار سشوارهای خانگی به دست آورده و با توجه به قیمت مناسب محصولات این برند، مدل‌های مختلف آن در زمره پرفروشترین سشوارها قرار گرفته اند. به ویژه اگر به دنبال خرید یک سشوار خانگی باشید، مدل‌های مختلف مارک سایونا، نظر شما را جلب خواهند کرد. جالب است بدانید که علی رغم قیمت به مراتب ارزان تر محصولات این برند، به لحاظ کیفیت و طول عمر در وضعیت مناسبی قرار دارند.

برند سشوار جانسون

برند جانسون از قدیمی ترین و مطرح ترین برندهای موجود در بازار سشوارهای خانگی و حرفه ای است. اگر چه در حال حاضر بسیاری از مدل‌های پرفروش جانسون دارای کسری موجودی در بازار هستند، اما هنوز می‌توانید مدل‌های با کیفیت و با قیمت مناسب را از میان محصولات برند جانسون خریداری کنید. تنظیم حرارت در هر دو سمت گرم و سرد در سشوارهای برند جانسون، بسیار عالی عمل کرده و می‌توانید به راحتی با خرید اکثر محصولات این برند، درجه حرارت‌های مختلفی را حین استفاده از سشوار تجربه کنید.

برند سسشوار مک استایلر

اگر به دنبال خرید پرفروشترین سشوار چرخشی هستید، در میان محصولات برند مک استایلر، مدل MC-6680 را توصیه می‌کنیم. این برند در عرضه محصولات بسیار متنوع، پیشتاز بوده و توانسته گزینه‌های مختلفی در خصوص سشوارهای خانگی، سشوارهای حرفه ای و سشوارهای چرخشی عرضه کند.

سشوار چرخشی MC-6680، سشوار MC-6689، سشوار MC-6651 و سشوار MC-6625 از بهترین مدل‌های سشوارهای چرخشی برند مک استایلر هستند. هر یک از این مدل‌ها دارای توان‌های مختلف بوده و به همان تناسب در رده‌های قیمتی متفاوتی نیز قرار دارند. از این روی بسته به این که چه مشخصاتی مد نظر شما بوده یا چه میزان بودجه برای خرید سشوار در نظر گرفته باشید، می‌توانید از میان مدل‌های متنوع پرفروشترین سشوار چرخشی، مدل مناسب خود را خریداری کنید.

چطور بهترین و پرفروشترین سشوار را انتخاب کنیم؟

برای خرید یک سسشوار باکیفیت و مناسب، باید به فاکتورهای مختلفی حین انتخاب توجه داشته باشید. احتمالا برند نخستین چیزی است که به آن فکر می‌کنید. اما حتی در یک برند مشخص و مشهور، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله آن‌ها می‌توان به توان مصرفی سشور، قابلیت‌های مختلف فرم دهندگی مو، نوع موتور، نوع کاربرد و حتی طول سیم اشاره کرد.

طول سیم سشوار

به طور مثال اگر طول سیم سشوار زیاد از حد کوتاه باشد، این در استفاده آن، تاثیر منفی خواهد گذاشت. شاید در بدو امر و هنگام خرید به این موضوع توجه زیادی نداشته باشید، اما کوتاه بودن طول سیم سشوار، در زمان استفاده برای شما مشکل ساز خواهد بود. سیم کوتاه سبب می‌شود کارایی لازم را از سشوار به دست نیاورید.

از این جهت توصیه می‌شود که پیش از خرید سشوار مورد نظر خود، حتما مشخصات مربوط به آن را دنبال کنید. با دقت کردن در طول سیم، نوعی از سشوار را انتخاب کنید که طول سیم آن، برای عملکرد مورد نظر شما متناسب باشد.

توان مصرفی

توان مصرفی نیز یکی از عوامل بسیار مهمی است که باید حتما برای خرید بهترین و پرفروشترین سشوار در نظر بگیرید. بدیهی است که هر آن قدر توان مصرفی یک سشوار بیشتر باشد، عملکرد قوی تری خواهد داشت. اینطور می‌توانید گرما و باد بهتر و پرتوان تری از آن دریافت کنید. این مورد به ویژه در شرایطی که استفاده حرفه ای از سشوار می‌خواهید، فوق العاده حائز اهمیت خواهد بود.

به علاوه در کنار برند که یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت سشوارهای مختلف است، توان مصرفی سشوارها را نیز باید از جمله مواد بسیار موثر در رده بندی قیمت دانست.

وزن سشوار

وزن سشوار نیز در نگاه اول موضوع بی اهمیتی به نظر می‌رسد. باور داشته باشید که این یکی از مهم ترین عوامل در خرید یک سشوار است. زمانی را تصور کنید که شما می‌خواهید موهای خود یا دیگری را به وسیله سشوار خشک کرده و حالت دهید. این در شرایطی که موضوع خشک کردن موهای کوتاه یک آقا باشد، آن قدرها مطرح نیست. اما در شرایطی که قصد خشک کردن و حالت دادن موهای بلند یک خانم را داشته باشید، اوضاع به مراتب متفاوت خواهد بود.

صاف کردن مو با سشوار
صاف کردن مو با سشوار

در چنین شرایطی سنگین بودن سشوار باعث می‌شود که خیلی زود دست‌های شخصی که آن را به دست گرفته، کوفته شود. به این ترتیب روند خشک کردن مو و حالت دادن آن، آزاردهنده باشد. این موضوع به ویژه برای افرادی که زیاد از سشوار استفاده می‌کنند، به موضوع بسیار مهمی تبدیل خواهد شد. البته به جز وزن سشوار، فرم در دست گرفتن آن نیز در نهایت در وزنی که به دست فرد انتقال می‌دهد، تاثیرگذار خواهد بود. برای آن که کمترین فشار از در دست گرفتن سشوار را متحمل شوید، باید روش صحیح استفاده از آن را بدانید.

درجه‌های گرمایش و سرمایش

زمانی ممکن است شما یک مدل سشوار با یک درجه معمولی گرمایش و سرمایش را خریداری کنید. قیمت کمتری برای خریدن این سشوار بپردازید، اما حین استفاده از آن نیز به همان اندازه محدودیت حرارتی را تجربه خواهید کرد. بدیهی است که وقتی درجه‌های گرمایش و سرمایش یک سشوار محدود باشند، شما نمی‌توانید برای دریافت باد با درجه گرمای متوسط یا به هر شکلی در توناژهای مختلف، تنظیمی داشته باشید.

اما با انتخاب و خرید سشوارهایی که درجه دمایی متفاوتی داشته و حداقل بین چند درجه حرارتی متغیر و قابل تنظیم باشند، این موضوع به مراتب بهتر در عملکرد دستگاه خواهد بود. از این روی با در نظر گرفتن نیاز خود در استفاده و کاربری سشوار، پیش از خرید حتما در این مورد نیز تحقیق کرده و مطابق با آن، سشوار مورد نظر خود را خریداری کنید.

این مورد برای آن دسته از افرادی که موهای مجعد داشته و مایل به صاف کردن موهای خود هستند باید حتما به عنوان یک فاکتور مهم در نظر گرفته شود. در صورتی که سشوار مورد نظر شما قدرت مناسب و توان بالا و همین طور درجه گرمایشی قوی نداشته باشد، برای صاف کردن موهای وز و مجعد، به خوبی عمل نخواهد کرد.

فناوری‌های جانبی سشوار

در نسل جدید سشوارهای عرضه شده در یک تا دو دهه گذشته، فناوری‌های تازه ای نیز به این دستگاه‌ها اضافه شده است. به طور مثال فناوری تولید یون در سشوارهای با کیفیت عملکردی بالاتر، کمک می‌کند تا عملکرد به مراتب بهتری از این دستگاه‌ها دریافت کنید. این به پرپشت نشان دادن موهای شما و همین طور زیبایی بیشتر و حفظ سلامت شما کمک می‌کند.

کلام آخر

همان طور که در بالا مرور کردیم از پرفروشترین مارک سشوار در مدل‌های خانگی، حرفه ای و چرخشی، می‌توان به برندهای براون، رمینگتون، دایسون، پرومکس، سایونا، بابیلیس، جانسون و …. اشاره کرد. شما چه مدل‌ها و برندهای دیگری را می‌شناسید که محصولات قوی و قابل توجهی در خصوص سشوارهای خانگی، حرفه ای و چرخشی داشته باشند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.