زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

انواع مدل موی عروس

تیم تحریریه مو تن رو
1,789
6 دقیقه
انواع مدل موی عروس

می‌دونم استرس عروسی كلافه‌ات كرده، خستگی خرید و تداركات هنوز تو تنت هست، دلت می‌خواد کمی از اون هیاهو دور شوی. بیا اینجا و كمی فكرت را آزاد كن. من می‌خواهم امروز درباره مدل مو عروس با بهترین مدل موی خاص عروس ها با تو صحبت کنم.

به این فكر كن كه روز موعود شده با لباس زیبا و فاخر وارد مجلس شدی؛ با یه میکاپ فوق العاده كه بسیار به چهرت  می‌آید و مانند یك مروارید در مجلس می درخشی. همه دورت جمع می‌شوند و خوب بهت نگاه می‌كنند، وای چقدر حس خوبیه كه تك ستاره ی مجلس باشی و همه نگاه‌ها به سمتت باشه.

اگر زیباترین لباس دنیا و بهترین میکاپ رو داشته باشی ولی موهایی كه به استایل و چهرت نمیاد را داشته باشی همه چی خراب میشه، لباس و استفاده از لوازم آرایش باکیفیت، تو رو تا قله میبره بعد با یك شینیون نامناسب از قله پرت میشی پایین. میخوای این اتفاق نیوفته و همه چیز كامل باشه؟ پس با من همراه شو.


مدل مو عروس

پر طرفدار ترین مدل مو عروس

می دانی نباید به دنبال این باشی كه  چه چیز مد شده، بلکه باید به اين فكر كنيد از چيزهايي كه امروزه مد شده کدامشان بیشتر بهت می‌آید. این راز زیباتر شدن با استفاده از مد است. حتما عروس خانم هایی رو دیدی كه هنوز با اینکه چندین سال از عروسیشون می‌گذره هنوز عكساشون زیباست و قدیمی بنظر نمیاد. اینجا من چند مدل مو عروس رو برایت آوردم تا بسته به جام چهره قد و تناسب اندام مدلی رو كه بهتون بیشتر می‌آید، انتخاب كنید.

اولین مدل مو عروس كه می‌خواهم راجع بهش باهات صحبت كنم مدل موی كلاسیك عروس همان مدل موی پركاربرد و زیبایی است كه در هر زمان از ان استفاده می شود. بوكل بزرگ در بالای سر با پف مناسب كه با شكوفه های زیبا در اطراف بوكل تزیین شده كه شما را یاد بهشتی دل انگیز می اندازد.

مدل مو عروس

این مدل موی زیبا همیشه مد بوده و تقریبا هیچ وقت از محبوبیتش کم نشده، فقط تنها تفاوتش از مدلهای دیروز این است که روی این بوكل را با موهای شلوغ و بهم ریخته تزیین میکنند و دیگر حالت صاف و مرتب قبل را ندارد. تارهای مو در اطراف صورت پراكنده شده اند و این شلوغی بر جذابیت كار می افزاید. بد نیست این موهای تاب خورده كه از پف بالای سر بیرون زده اند اندکی تاب خورده باشند. عروس خانم هایی كه قد كوتاهي دارند از این مدل مو میتوانند استفاده كنند.هر چقدر این پف بالای سر بزرگ تر و بالای سر در قسمت تاج سر باشد، بر قد عروس خانم می افزاید و کوتاهی قد، كمتر به نظر خواهد رسید. این مدل مو عروس بیشتر برای عروس خانم‌هایی با صورت گرد مناسب است. زیرا این مدل مو عروس به ارتفاع صورت می افزاید و کمی صورت را کشیده میکند.


پیشنهاد نویسنده:  آرایش صورت عروس و هزار رمز و راز پنهان


مدل موی عروس باز

مدل مو عروس میتواند باز هم باشد.این مدل مو برای عروس خانم هایی که موهای بلند و قشنگی دارند بسیار مناسب است. موها را با دستگاه حالت می‌دهند و پیچ و تاب هایش را روی هم می‌ریزند و با کمی زیورآلات مثل تاج یا ریسه یا گل های كوچك آرایش می‌كنند. واقعا این مدل مو عروس بسیار زیباست. این مدل برای عروس خانم هایی مناسب است كه دوست دارند سن شان را کمتر جلوه دهند. موی باز از موی جمع شده در بالای سر، بسیار بیشتر در كم سن نشان دادن خانم ها نقش دارد. یکبار امتحان کنید ببینید موی شینیون شده بالای سرتان بیشتر جذابتان می کند یا موهای مواج پراكنده شده روی شانه هایتان.این مدل مو عروس برای عروس خانم های تپلی مناسبتر است زیرا موی باز صورت را لاغر تر نشان می‌دهد. این مدل مو عروس می‌تواند قد را بلندتر جلوه دهد و به کشیدگی چهره بیافزاید.

عروس خانم های قد بلند

مدل موی عروس برای عروس خانم های با قد بلند یا گردن کشیده مدل مویی است كه پف بالای سر بسیار كمتر است و قسمت بوكل یا شلوغی كار در قسمت پشت سر و پایین قرار دارد. تقریبا پشت گردن بوكل بسیار زیبا که با شلوغی نسبتا مناسبی آراسته شده كاملا شكل و زیبا یك شینیون رسمی موقر و باكلاس را پدید آورده است.این شینیون مناسب برای خانم های لاغر با گردن کشیده است که از ارتفاع گردن كم ميكند و صورت و گردن را پرتر نشان میدهد. گاهی اوقات برای زیباتر نشان دادن بوكل یا روی پیشانی می‌توان از بافت‌های زیبا استفاده كرد تا شلوغی كار بیشتر شود.


پیشنهاد نویسنده: آموزش شینیون موی کوتاه و کم حجم


مدل مو عروس

مدل موی عروس می‌تواند نیمه باز و بسته هم باشد.این مدل مو در بین عروس خانم های اروپایی بسیار طرفدار دارد.

در این مدل موی عروس، معمولا از كمی پف در بالای سر استفاده می شود، موهای روی گیجگاه کمی جمع شده و در پشت و بالای سر، سنجاق می‌شود و بقیه موها از پشت سر بصورت مواج و حالت دار روی هم قرار میگیرند . این مدل مو عروس تقریبا مثل مدل كاملا باز، سن را كم نشان میدهد و برای عروس خانم هایی که موهای پر و زیبایی دارند بسیار مناسب است. البته امروزه در بسیاری از شینیونها از موهای اضافه یا اکستنشن هم استفاده می شود.

مدل مو عروس


پیشنهاد نویسنده: لیست خرید لوازم آرایشی عروس


سخن آخر

تقریبا در تمام عكس هایی كه من اینجا برایتان گذاشته ام از اكستنشن استفاده شده است خصوصا در مدل مو های باز و نیمه باز و بسته.

عروس خانم های گل سرتان را درد نیاورم، برای آرایش موهای تان در روز عروسی ایده داشته باشید. برای مدل موی تان به فرم چهره، بلندی یا کوتاهی قد تان، چاق یا لاغری و حتی قد آقای داماد توجه داشته باشید. خودتان پیشنهاد بدهید و به نظر آرایشگرتان هم توجه داشته باشید.شاید به نظرتان مته به خشخاش گذاشتن باشد ولی با دقت این کارو انجام دهید. زیرا عكسهایی كه روز مراسم میگیرید تا سال‌ها بعد حالت تان را خوب و خاطرات خوش را برایتان زنده می کند، چه بهتر كه این تجدید خاطره ها با لذت بیشتر از آرایش مو و چهره تان همراه باشد.

مدل مو عروس

این مطلب را استاد میکاپ سایت مو تن رو خانم آرزو صفاری برای مجله مو تن رو نوشته اند.