زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک سایه ابرو برای خرید کدام است؟!

تیم تحریریه مو تن رو
1,504
15 دقیقه
بهترین مارک سایه ابرو برای خرید کدام است؟!

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ابروهای شما تا چه میزان می‌توانند روی زیبایی چهره‌تان تاثیرگذار باشند؟ از زمان‌های قدیم برای تعریف از یک شخص زیبارو، از چشم و ابروی خیره کننده وی صحبت می‌کردند. پس می‌توان نقش موثر چشم و ابرو را در زیبایی صورت به سادگی درک کرد. اگر از دسته افرادی هستید که از بدو تولد ابروهای خوش حالت و پر پشتی داشته‌اید به شما تبریک می‌گوییم چون جزو آدم‌های خوش شانس به حساب می‌آیید! اما اگر ابروهای نازک و کمی دارید اصلا نگران نباشید. این مقاله مخصوص شما نوشته شده است. ما در مو تن رو به شما کمک خواهیم کرد ابروهایتان را پر و خوش حالت کنید. پیش از آنکه به سراغ مطلب اصلی برویم ابتدا از شما می‌پرسیم درباره سایه ابرو تا به حال چیزی شنیده‌اید؟ با ما همراه باشید تا با بهترین مارک سایه ابرو آشنا شوید.

سایه ابرو چیست؟

سایه ابرو یک روش جدید برای پر پشت نشان دادن ابروهاست که در زمینه آرایشی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. علت این امر این است که این محصول آرایشی حالت ابرو را اصلا مصنوعی نکرده و خیلی طبیعی عمل می‌کند.

در صورتی که ابروهایتان نازک و کم پشت است به شما توصیه می‌کنیم با استفاده از سایه ابرو، قسمت‌هایی را که تراکم مو در آن‌ها کمتر است، پر کنید و به زیبایی چهره خود بیفزایید چون داشتن ابروهای پر و خوش حالت چهره شما را شاداب‌تر نشان خواهد داد.

لوازم آرایش ابروی زیادی برای برای حالت دادن ابرو وجود دارد، مانند: مداد ابرو، ژل ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو، صابون ابرو و … وجود دارد که یکی از بهترین‌ آن‌ها استفاده از سایه ابرو است چون مداد ابرو و دیگر موارد گفته شده ممکن است در طولانی مدت و با استفاده مداوم، باعث کاهش حجم ابرو و ریزش شوند. اما سایه ابرو دارای بافتی سبک بوده و آسیبی به ابروهای شما وارد نخواهد کرد. به این ترتیب با خیال راحت از این محصول برای فرم دادن به ابرو استفاده کنید و نتیجه فوق العاده آن را تماشا کنید.

انواع سایه ابرو

سایه زدن ابرو به دو روش انجام می‌شود:

  • انجام سایه ابرو در آرایشگاه توسط آرایشگر ماهر (تاتوی سایه‌دار)
  • انجام سایه زدن ابرو در خانه توسط خود شخص

ما در این مقاله قصد داریم آرایش ابرو و نحوه سایه زدن ابرو توسط خودش شخص را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.

سایه ابروچگونه سایه ابرو بزنیم

ابتدا لازم است ابروهای خود را با استفاده از قیچی و موچین مرتب کنید. سپس قاب زیر ابرو را به کمک یک مداد ابرو بکشید تا مرز و محدوده فعالیت برایتان مشخص شود. بعد از آن که محدوده کشیدن ابرو مشخص شد، قلم موی سایه ابرو را در سایه بزنید و خیلی آرام داخل ابرو را پرکنید.

نکته‌ای که به زیباتر شدن آرایش شما کمک می‌کند این است که در آخر با یک برس ریمل تمیز، ابرو را شانه کنید تا پودر اضافی سایه پخش شود و ابروها حالت طبیعی به خود بگیرند.

مراحل سایه زدن ابرو
مراحل سایه زدن ابرو

نکات خرید بهترین مارک سایه ابرو چیست؟

توصیه می‌کنیم قبل از خرید سایه ابرو به نکات زیر توجه کنید:

1- استفاده از سایه ابرو همانطور که گفته شد آسان‌تر و طبیعی‌تر از مداد ابرو است، اما برای کارایی خوب و ماندگار، لازم است یک محصول با کیفیت و مرغوب بخرید.

2- علاوه بر اینکه سایه ابرو باید باکیفیت و مرغوب باشد، قلم‌ مو و براش آن هم اهمیت ویژه‌ای دارد و باید یک قلم موی حرفه‌ای برای استفاده از آن تهیه کرد.

3- اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید سایه ابرو به سراغ مدل‌های دوکاره که برای چشم هم مناسب است؛ بروید.

4- توصیه می‌کنیم هر گاه قصد خرید سایه ابرو داشتید، پالت‌های چند رنگ را انتخاب کنید که بتوان در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. مثلا یک پالت با دو رنگ سایه انتخاب کنید که یک رنگ پالت مطابق رنگ طبیعی ابروهای شما باشد و رنگ دیگر را برای زمانی که ابروهایتان را رنگ می‌کنید، به کار ببرید.

5- در زمان خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی به پوشش و محفظه آن توجه کنید. اگر در بسته‌بندی مسئله غیر عادی مشاهده کردید و متوجه شدید درب آن مشکلی دارد، احتمال فاسد بودن محصول بالاست و لازم است از خرید آن خودداری کنید.

6- تاریخ انقضای محصول را حتما چک کنید.

7– به خاطر داشته باشید محصولاتی مانند مداد و سایه ابرو که مستقیم با اجزای مهم بدن در تماس هستند، اگر فرمولاسیون استانداردی در تولید محصول نداشته باشند ممکن است باعث ریزش ابروها شوند و به سلامت شما خدشه وارد کنند. پس هنگام خرید، از مواد اولیه تولید سایه هم که روی جلد نوشته شده، اطمینان پیدا کنید.

8- به مشخصات ظاهری مانند ابعاد و نحوه بسته‌بندی محصول دقت کنید و موردی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

سایه ابرو چه مارکی خوبه؟

پیش از آنکه به معرفی برندهای معتبر و دارای اجناس مرغوب بپردازیم توصیه‌ای برای شما خوانندگان عزیز داریم و آن این است که در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خیلی حساس و دقیق باشید و این محصولات را با آگاهی و وسواس خریداری کنید. در صورتی که هنگام خرید لوازم آرایشی حواستان را جمع نکنید ممکن است پول خود را صرف خرید لوازم تقلبی کنید و علاوه بر اینکه پول خود را هدر داده‌اید، سلامت خود را دچار خطر کرده‌اید.

پس توصیه می‌کنیم وسایل آرایش را از جاهای معتبر که امتحان خود را پس داده‌اند، تهیه کنید.

خب حالا به سراغ معرفی انواع برندهایی می‌رویم که در زمینه سایه ابرو حرفی برای گفتن دارند و جزو بهترین مارک سایه ابرو به حساب می‌آیند:

سایه ابرو فلورمار ؛ بهترین مارک

فلورمار یک برند ترکیه‌ای می‌باشد که سال‌هاست در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت دارد. یکی از این محصولات این برند، سایه ابرو می‌باشد. سایه ابرو فلورمار باعث ریزش ابروهای شما نمی‌شوند و در زیباتر جلوه دادن ابروهای شما نقش موثری دارند.

کنویس

کنویس نام یکی از برندهای جدید لوازم آرایش است که در مدت کمی طرفداران زیادی پیدا کرد و سایت مو تن رو پخش کننده انحصاری محصولات این برند در فضای مجازی می‌باشد.

محصولات این برند در کشور خودمان ایران تولید می‌شود. البته این نکته را باید بگوییم که فرمول‌ ساخت محصولات و مواد اولیه برند کنویس، از خارج از ایران تهیه می‌شود.

کنویس از جمله بهترین مارک‌های داخلی است که کیفیت‌ بالایی دارد و با قطعیت می‌توان گفت به راحتی قابل رقابت با دیگر محصولات خارجی می‌باشد. سایه ابرو کنویس یکی از مرغوب‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می‌آید.

کالیستا

سایه ابرو کالیستا یکی دیگر از سایه ابروهای پرفروش و پرطرفدار ایرانی است که بدلیل کیفیت خوب آن، این روزها طرفداران زیادی دارد. اما یک نکته مهم را به یاد داشته باشید که براش داخل کیت ابرو کالیستا، از کیفیت خوبی برخوردار نیست و بهتر است از یک براش ابروی مناسب تر استفاده کنید. همچنین می توانید از ریمل کالیستا استفاده کنید.

سایه ابرو بورژوا یکی از بهترین مارک سایه ابرو

بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای بسیار معروف و شناخته‌شده‌ فرانسوی می‌باشد که در زمینه تولید محصولات آرایشی مشغول به کار است. این برند اروپایی فعالیت خود را از سال 1987 شروع کرد و امروز بعد از گذشت چندین سال توانسته اعتماد مشتریان را به خوبی به خود جلب کند. سایه ابروی بورژوا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و جلوه زیبایی به ابروهای شما خواهد بخشید.

کیس (kiss)

«کیس» (Kiss) نام یک برند آمریکایی است که محصولات خود را هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای افراد معمولی تولید می‌کند. از ویژگی‌های شاخص کیس این است که مژه مصنوعی‌های آن دارای موهای طبیعی هستند و به خاطر همین موضوع برند کیس شناخته شده و مشهور می‌باشد. سایه ابرو کیس هم مانند سایر محصولاتش کیفیت بالایی دارد.

کنسی

برند کنسی (kenci) به شركت فروغ آريا گستر تعلق دارد که مواد اولیه آن از فرانسه وارد ایران شده و سپس مونتاژ می‌گردد. محصولات این برند كيفيت عالی، تنوع بالا، طراحی بسیار شیک و قيمت باورنكردنی دارند. به همین دلایل طرفداران این برند زیاد هستند. سایه ابروی کنسی ماندگاری بالایی دارد و در 5 طیف رنگی به بازار عرضه می‌شود.

سایه ابرو
سایه ابرو

کوزارت

برند «کوزارت» (Cosart) بیش از 25 سال تجربه طراحی و تولید لوازم آرایشی دارد. این برند در آلمان شروع به کار کرد و بر تولید لوازم آرایشی باکیفیت تاکید بسیاری دارد.

سایه ابروی پودری مگنتی کوزارت از جمله سایه‌های پر طرفدار است که حالت مات به ابرو می‌بخشد. جنس سایه کوزارت بسیار نرم و لطیف است و برای انواع پوست مصرف کنندگان مناسب می‌باشد.

یور ؛ بهترین مارک سایه ابرو

برند «یور» (Your) در سال 2012 شروع به کار کرد. همه محصولات این برند آرایشی بهداشتی در آلمان تولید و به سایر نقاط دنیا عرضه می‌شوند. سایه ابروی این برند هم مانند سایر محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای بافتی سبک با رنگدانه­ های قوی می­‌باشد. به همین خاطر جلوه‌ای طبیعی و خاص برای ابروهایتان به ارمغان می‌آورد.

چگونه بهترین مارک سایه ابرو را پیدا کنیم؟!

اگر قصد خرید سایه ابرو دارید و در انتخاب محصول مورد علاقه خود، دچار شک شده باشید و نمی‌توانید انتخابی داشته باشید، کاملا به شما حق می‌دهیم چون تنوع محصولات و برندها فوق العاده بالاست.

اما راهکار انتخاب بهترین مارک برای سایه ابرو چیست؟!

برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است بدانید که نام پر آوازه برند و جذابیت محصولات آن، دلیل خوبی برای خرید یک محصول نیست. چیزی که بیشتر از برند اهمیت دارد، هدف شما از خرید یک محصول است. پس اول هدف خود را تعیین کنید و بعد به دنبال برند مرغوب باشید.

در کل باید بگوییم که بهترین سایه برای ابرو، سایه‌ ابرویی است که ابتدا سلامت شما را تضمین کند و بعد از آن جلوه طبیعی و زیبایی به ابروی شما ببخشد. پس از آن اگر بحث مالی برایتان مطرح است، قیمت مناسب محصول هم اهمیت پیدا می‌کند که خوشبختانه باید بگوییم محصولات مرغوب با قیمت معقول در بازار کم نیست.

معرفی 7 مدل سایه ابرو

برای خرید بهترین مارک سایه ابرو نیاز به صرف زمان و هزینه‌ زیاد نیست، چون فروشگاه اینترنتی مو تن رو همه برندهای معتبر و اورجینال سازنده سایه ابرو را برای انتخاب شما عزیزان جمع‌آوری کرده است. در ادامه به معرفی چند محصول پر فروش و معرفی بهترین مارک سایه ابرو می‌پردازیم:

سایه ابرو فلورمار- مدل (EB01 (beige

سایه ابروی فلورمار، یکی از محصولات بسیار خوب این برند ترکیه‌ای است. بافت این ساده بسیار ظریف و سبک می‌باشد.

استفاده از این مدل سایه به دو شکل انجام می‌شود:

  1. استفاده به صورت خشک
  2. استفاده به صورت مرطوب

در صورتی که از این محصول آرایشی به صورت خشک استفاده کنید، پوشش متوسط و طبیعی روی ابروهای شما ایجاد می‌کند اما اگر آن را خیس کنید و به صورت مرطوب روی ابروها بکشید، پوشش بیشتری خواهد داشت و رنگ آن تیره‌تر می‌شود.

سایه ابرو فلورمار

سایه ابرو فلورمار- مدل (EB01 (beige

ویژگی‌های این مدل سایه از فلورمار:

  • پوشانندگي و کاور بالا
  • بافت نرم، مخملی و طبیعی
  • عدم انباشتگی
  • مناسب برای استفاده انواع پوست

سایه ابرو کنویس رنگ: b1

 

سایه ابرو کنویس
سایه ابرو کنویس

این مدل سایه ابروی کنویس ضد آب بوده، ماندگاری بالایی دارد و در 5 رنگ به بازار عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین مارک سایه ابرو را انتخاب کنید این مدل برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.

نحوه استفاده از سایه ابرو کنویس رنگ: b1 به این صورت است که ابتدا لازم است قاب زیر ابرو را بکشید تا مرز و محدوده فعالیت برایتان مشخص شود. بعد از آن که محدوده مشخص شد برس ابرو را در سایه بزنید و خیلی آرام و با حوصله داخل ابرو را پرکنید.

نکته‌ای که به زیباتر شدن آرایش شما کمک می‌کند این است که در آخر با یک برس ریمل تمیز، ابرو را شانه کنید تا رنگ‌های سایه یکنواخت پخش شوند. این برس نهایی پودر اضافی ابروها را پخش کرده و به ابروها حالتی طبیعی می‌بخشد.

اگر این محصول توجه شما را به خود جلب کرده ما به شما خرید سایه ابرو کنویس رنگ: b1 از مو تن رو را پیشنهاد می‌کنیم.

سایه ابرو دو رنگ کالیستا رنگ EB01

این مدل از سایه ابروی کالیستا در یک بسته بندی، دو رنگ دارد. سايه ابروی دوتايي كاليستا فرم ابروها را طبيعی و زیبا کرده و دوام بالايی دارد.

در اين ست سایه همانطور که گفته شد دو رنگ وجود دارد و شما هم می‌توانید از رنگ ها به صورت جداگانه استفاده کنید و هم می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کرده و رنگ جدیدی بسازید.

سایه ابرو کالیستا
سایه ابرو کالیستا

کیت سایه ابرو کنویس- KB02

به کمک کیت سایه ابرو کنویس- KB02 شما می‌توانید آرایش خود را حرفه‌ای انجام دهید و یک اثر هنری خلق کنید. می‌توان گفت این مدل جزو بهترین مارک سایه ابرو می‌باشد.

این مدل کیت سایه ابرو بسیار کار آمد و به اصطلاح به درد بخور است. در صورتی که این کیت سایه ابرو را برای آرایشتان انتخاب کنید یکی از بهترین انتخاب‌ها را انجام داده‌اید.

در هر لاین آرایشی معمولا رنگ‌هایی که در شماره متوسط هستند، طرفداران بیشتری دارند. این کیت هم شماره متوسط است و از دیگر رنگ‌های بالا و پایین لاین، فروش بیشتری دارد.

در کیت سایه ابروی برند کنویس – KB02 یک اپلکاتور دوسر ‌ نیز قرار داده شده‌ که استفاده از این کیت را برای مصرف‌کنندگان راحت می‌کند.

کیت سایه ابرو کنویس
کیت سایه ابرو کنویس

نحوه استفاده از کیت سایه ابرو کنویس- KB02‌:

  1. ابتدا به کمک یک مداد ابرو، طرح دلخواه برای ابروی خود را بکشید و برای ابرو کادر مشخص کنید.
  2. حالا با استفاده از همان مداد، چند خط نازک داخل ابرو بکشید و تارهای ابروی خود را پر پشت‌تر کنید.
  3. در این مرحله نوبت استفاده از کیت سایه ابرو کنویس- KB02 است. بهتر است سایه ابرو روشن‌تر از سایه چشم باشد. قلم موی خود را آغشته با سایه ابرو کنید و به آرامی داخل کادر ابرو  را پر کنید.

اگر از این محصول خوشتان آمد همین الان خرید کنید: کیت سایه ابرو کنویس-KB02

کیت سایه ابرو 2 رنگ فلورمار شماره 30 (Medium)

اگر ابروهای بدون مدل و کم پشتتان شما را ناراحت کرده و به دنبال حل این مسئله هستید، استفاده از کیت سایه ابرو 2 رنگ فلورمار پیشنهاد جذاب ما به شماست.

با خرید این محصول دیگر نگران مدل ابروهای خود نباشید. این کیت سایه ابرو از برند فلورمار دارای رنگدانه‌های بسیار قوی و خوش رنگی است که به شما کمک می‌کند آرایش چهره‌تان را جذاب‌تر و خیره کننده‌تر کنید.

در جعبه این سایه ابروی باکیفیت برای استفاده راحت مصرف کنندگان، یک براش و یک موچین کوچک هم گذاشته شده است.

کیت سایه ابروی دو رنگ فلورمار
کیت سایه ابروی دو رنگ فلورمار

ویژگی‌های این محصول از برند فلورمار:

  1. کیت دو رنگ سایه ابرو
  2. ماندگاری و دوام بالا
  3. دارای موچین و براش در بسته‌بندی خود

سایه ابرو دو رنگ ریوال د لوپ

سایه ابروهای دو رنگ معمولا از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر خواهند بود. برند ریوال د لوپ هم سایه ابروی دو رنگ وارد بازار کرده که از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

این محصول دارای دو رنگ زیر است:

  1. رنگ قهوه ای روشن
  2. رنگ قهوه‌ای تیره

رنگ‌های این پالت سایه بسیار خوشرنگ و جذاب هستند و در صورت استفاده از آن کاملا به روز و شیک خواهید بود. باید به شما بگوییم این مدل سایه هم یکی از بهترین مارک سایه ابرو به شمار می‌آید.

درون جعبه سایه ابرو دو رنگ ریوال د لوپ یک موچین کوچک و یک برس ابروی ظریف هم قرار داده شده است. به کمک این سایه و ابزار درون آن آرایش بی نقصی خواهید داشت.

سایه ابرو ریوال د لوپ
سایه ابرو ریوال د لوپ

ویژگی‌های این پالت سایه:

  1. فرم دهنده و حالت دهنده موهای ابرو
  2. دارای دو رنگ متفاوت همراه با قلم سرکج و موچین برای استفاده راحت‌تر
  3. دوام و ماندگاری بالای محصول روی پوست

پالت سایه ابروی بورژوا شماره 01 (Blonde)

پالت سایه ابروی بورژوا مدل (Blonde)، پالت بسیار جالبی می‌باشد و اگر می‌خواهید نتیجه کار ابرویتان خیلی خوب از آب دربیاید، این پالت مخصوص شماست.

این سایه ابرو در بسته بندی خود یک وکس حالت دهنده برای موهای ابرو هم دارد.

پالت سایه ابروی برند بورژوا باعث جدا شدن و تفکیک موهای ابرو شده و حالت آن را به شکل هاشور در می‌آورد. همانطور که می‌دانید ابروی مدل هاشوری این روزها بسیار مد شده است. پس این پالت به شما کمک می‌کند علاوه بر زیباتر شدن، به روز هم باشید.

دوام این نوع سایه بسیار بالاست و حدود 16 ساعت برآورد شده است. چون ماندگاری این محصول بالاست، می‌توانید با خیال راحت و آسوده در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید و نگران پاک شدن آن نباشید.

پالت سایه ابروی بورژوا
پالت سایه ابروی بورژوا

ویژگی‌های این مدل پالت سایه ابرو:

  • دارای یک عدد براش و اپلیکاتور اسپولی برای استفاده آسان
  • قابلیت تفکیک کردن موهای ابرو و فرم دهی به آن‌ها
  • ماندگار با دوام 16 ساعته

اگر این محصول توجه شما را به خود جلب کرده است خرید پالت سایه ابروی بورژوا شماره 01 (Blonde) از مو تن رو به شما پیشنهاد می‌شود.

خرید سایه ابرو

برای خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی مانند سایه ابرو علاوه بر توجه به نام برند و شناخته شده بودن آن، لازم است به ترکیبات سازنده محصول هم دقت شود. ما در مو تن رو با فروش محصولات ایرانی و خارجی به صورت اینترنتی که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بالایی هم برخوردارند، تمام سعیمان را کرده‌ایم که مشتریان خود را راضی نگه داریم. در پایان بابت خرید و حمایت شما همراهان گرامی از شما سپاسگزاریم.

اگر در مورد بهترین مارک سایه ابرو سوالی دارید، در بخش نظرات مطرح کنید.