زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رژلب ، سم کشنده یا افسانه‌ای خوش رنگ؟!

تیم تحریریه مو تن رو
694
6 دقیقه
رژلب ، سم کشنده یا افسانه‌ای خوش رنگ؟!

وقتی پای نمادی برای صنعت لوازم آرایش به میان می‌آید همه یک وسیله و یک نماد را در ذهن خود می‌جویند و آن هم رژلب است. رژلب یعنی آرایش و آرایش یعنی رژلب. رژ لب یک ماده بسیار کاربردی در آرایش است و همه می‌توانند در هر جایی با چند حرکت بسیار مختصر رژلب‌شان را بر روی لب‌ها بکشند و رنگ را به صورت خود مهمان کنند.
خرید یک رژلب بدون سرب خوب برای همه مهم است. این خیلی اهمیت دارد که ماده‌ای که هر روز استفاده می‌کنید برای سلامتی شما مضر نباشد. این که رژلب شما از مواد سمی تشکیل شده باشد و یا موادی در آن به کار رفته باشد که سبب ابتلای شما به سرطان شود بسیار خطرناک است.
برای خرید رژ لبهای بدون سرب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرایشی مو تن رو مراجعه کنید.

رژلب


پیشنهاد نویسنده: روش های تشخیص رژلب بدون سرب


رژلب بدون سرب

شاید شنیده باشید که فلان رژ لب سرب دارد و یا فلان رژ لب به خاطر سربی که در آن به کار رفته است سرطانزا ست. این واقعیتی است که در رژلب، فلز استفاده می‌شود اما فلزاتی مانند آهن و مس که ضرری برای بدن انسان ندارد. از طرفی فلزات سنگین مانند جیوه و سرب اگر در رژلب به کار رود موجب تغییر رنگ دائمی پوست لب و تغییر رنگ دندان ها می‌شود.

مثلا اگر در رنگ رژ لب شما سرب باشد، دندان هایتان بعد از مدتی سبز می‌شود. وجود سرب در رنگ هایی که با محیط انسان سر و کار دارند آنچنان خطرناک است که این فلز را دیگر در رنگِ در و دیوار هم استفاده نمی‌کنند چه برسد به رنگ رژ لب.

اما اجناس تقلبی. این اجناس از آنجا که همه توان خود را بر ارزانی و کیفیت کاذب مصرف می‌کنند، از هر چیزی برای رنگ دادن و زیبایی ظاهری بهره می جویند و باید گفت که در این رژلب ها سرب هم به کار می‌رود. نا گفته نماند برخی از برندهای مشهور هم برای ماندگاری رژلب بر روی لب از مقداری سرب استفاده می کنند که به گفته خودشان مقدار آن باعث ایجاد مشکل در بدن نمی شود. سعی کنید بیشتر به دنبال خرید رژلب با پایه گیاهی و بدون سرب باشید.

رژلب اوریفلیم

آزمایش رژلب

در اینترنت و یا گفتگو های دوستانه بسیار می شنوید که اگر رژلب را به روی طلا بکشید و سیاه شود آن رژ لب سرب دارد؛ یا اگر با نمک رژ لب را مخلوط کنید و تغییر رنگ بدهد این رژ لب تقلبی است. راستش را بخواهید همه این تست ها کاملا اشتباه و شایعه است. اگر کسی که رژلب تقلبی می‌ساخت و با چنین کارهای پیش پا افتاده ای لو می رفت که به سرعت تمام اجناسش روی دستش می ماند؟

اما حالا که آزمایش خاصی برای شناختن جنس تقلبی از اصل وجود ندارد چه کار کنیم؟ راه حل ما اعتماد است. اعتماد به برند ها و فروشگاه های معتبر. برند های ارزانی مانند مارال، کنویس و این لی که در کشور ایران تولید می شوند و دارای نشان سیب سلامت هستند و نسبت به دیگر برندها نیز ارزانتر ارائه می شوند. از برند های خوب دیگر می توان به رژ لب‌های اوریفلیم را مثال زد که یک برند سوئدی و گیاهی است و ادعای بدون سرب بودن را در محصولات آرایشی خود نیز دارا است. کیفیت این دسته از رژلب ها هم خوب است اما به کیفیت برخی برند های خارجی نمی رسد.

در میان برند های خارجی اجناس تقلبی بسیار بیشتر است از این رو فروشگاه های معتبر تنها برند هایی را وارد می‌کنند که از مبادی گمرکی معتبر وارد ایران شده باشند و شرکتی وارد کننده آنها باشد. این اجناس به جنس شرکتی مشهورند و استفاده از آنها هیچ ضرری برای شما ندارد زیرا دقیقا قیمتی معادل قیمت های خارج از ایران با اندکی تفاوت دارند و همان کیفیت را به شما ارائه می‌دهند که از اجناس خارجی انتظار می رود.


پیشنهاد نویسنده: طرز تهیه 9 رژلب خانگی و گیاهی


لورآل و میبلین قهرمانان رژلب های خارجی

لورآل و میبلین دو برندی هستند که توسط شرکتی معتبر وارد ایران می‌شوند. رنگ‌های دو گروه از رژ لب های لورآل و رژلب های میبلین بسیار ماندگار است. در برند لورآل، گروه رژ لب ها، کالر ریچ  و در میبلین رژ لب های مات کرمی ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارند.

لورآل کالرریچ اکسکلوسیو از کالر ریچ معمول کمی کوچکتر است و رنگ های بسیار محدود تری دارد. این رژلب بر روی خود امضا ۶ هنرمند مشهور را دارد هنرمندانی که به سفیران زیبایی لورآل مشهورند. از جمله این هنرمندان اوا لانگوریا و جنیفر لوپز اند که امضای آنها به نوعی سلیقه این هنرمندان خاص را در ترکیب رنگ رژلب های کالر ریچ اکسکلوسیو لورآل دخیل کرده است.رژلب لورآل

رژلب مات کرمی میبلین

جنس رژ لب مات کرمی میبلین از اسمش پیداست بسیار لطیف و نرم است و حتی بر روی خشک ترین لب‌ها به نرمی هرچه تمام می‌لغزد و رنگی خاص را بر روی لب‌های شما برجای می‌گذارد . رنگ دانه های رژلب مات کرمی میبلین بسیار غلیظ است و ماندگاری آن به نزدیک ۱۲ ساعت می رسد رنگی با خوردن و آشامیدن به این راحتی ها پاک نمی شود و البته حس مات و مخملی آن می تواند هر صورت را زیبا و زیباتر کند.

رژلب میبلین

مو تن رو با گردآوری بهترین رژها در کنار هم کلسیونی بسیار خاص را برای خانم های ایرانی گرد هم آورده است خانم هایی که خرید یک رژ لب برای آنها چندان معنایی ندارد  به محض استفاده از یک برند خاص، و داشتن رضایت از آن، ترجیح میدهند که مجدد خریدهای متعددتری  داشته باشند و حتی چندین رژ لب آن برند را مهمان میز آرایش خود می‌کنند. با مجله مو تن رو هم که به راحتی می توانید مطالب درباره رژلب و ترفند هایی برای ماندگاری خوش رنگی و استفاده هرچه بهتر از آن را بخوانید و از رژلب های زیبای‌تان لذت ببرید.


پیشنهاد نویسنده: 10 رژلب برتر که همه به آنها عشق می‌ورزند


برای خرید رژلب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌توانید به فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی مو تن رو مراجعه نمایید.