زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

شامپوی ایرانی مناسب برای موهای فر

wordcamp
7,753
7 دقیقه
شامپوی ایرانی مناسب برای موهای فر

همانطور که می‌دانید موی انسان انواع مختلفی دارد و هر کدام از این نوع موها به رسیدگی خاص خود نیاز دارند. موی فر یکی از مدل‌های مو است که نسبت به بقیه آنها به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. استفاده از شامپوی مناسب برای موهای فر یکی از بهترین رسیدگی‌هایی است که افرادی که موهای فر یا مجعد دارند باید انجام دهند. در این مطلب قصد داریم شما را با موهای فر و شامپوی ایرانی مخصوص موی فر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید

ویژگی های موی فر

یکی از حالت‌های طبیعی مو که بسیاری از افراد از کودکی با آن همراه هستند، موی فر است. موهای فر طرفداران زیادی دارد به طوری که برخی از افرادی که موهای صاف دارند هم موهای خود را فر می‌کنند. موی فر یا مجعد به صورت مارپیچی است و حجم بیشتری نسبت به سایر حالت‌های مو دارد. موهای فر به صورت طبیعی حالت زیبایی دارند اما تغیر دادن حالت آن نسبت به موهای صاف یا موج‌دار کمی سخت‌تر است. در برخی مواقع فر مو به صورت ریز و در موارد دیگر به صورت درشت است. موهای فر نسبت به موهای صاف خشک‌تر هستند و به همین دلیل نباید هر روز آنها را شست. به طور کلی مراقبت از موهای فر از بقیه حالت‌های مو، سخت‌تر است. این نوع مو به دلیل خشک بودن و حالت مارپیچی که دارد سخت‌تر شانه می‌شود و حالت دادان به آن سخت است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت از موهای فر خواندن مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین برند شامپوی ایرانی برای موی فر

به طور کلی شامپویی برای موهای فر و مجعد مناسب است که با آبرسانی به ساقه موها از خشکی مو جلوگیری کرده و حالت‌پذیری و شانه‌پذیری موها را افزایش دهد.

در این بخش شما را با برخی از پرفروش‌ترین شامپوهای مناسب برای موهای فر و مجعد آشنا خواهیم کرد.

شامپو موهای شکننده و مجعد فوليکا

فولیکا برند تخصصی محصولات پوست و مو است که از سال 1389 در این زمینه فعالیت می‌کند. محصولات فولیکا با بهره گیری از فرمولاسیون پیشرفته و مواد اولیه گیاهی تهیه می‌شوند و فاقد مواد شيميايي مضر و سرطان زا هستند.

شامپو موهای شکننده و مجعد فوليکا یکی از بهترین شامپوهای ایرانی برای موهای وز است که با داشتن ترکیباتی از مواد نرم‌کننده و حالت‌دهنده، به نرمی و لطافت موهای فر کمک کرده و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

ویژگی‌های این شامپو:

  • مراقبت و محافظت از موهای مجعد
  • رفع وز و ايجاد حالت‌پذيری مناسب موها
  • جلوگيری از پيچ‌خوردگی و عدم شانه‌پذيری موها
  • حاوی عصاره جينكوبايلوبا و پروويتامين B5
شامپو موهای شکننده و مجعد فوليکا
خرید شامپو موهای شکننده و مجعد فوليکا حاوی عصاره جينكوبايلوبا و پروويتامين B5

شامپو براق‌کننده موی سر هیدرودرم

هیدرودرم یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت پارس حیان است که در زمینه مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند. برند هیدرودرم بیش از 30 نوع محصول به بازار عرضه کرده است. این محصولات کیفیت بالایی دارند و با محصولات خارجی مشابه خود قابل رقابت هستند.

شامپو براق‌کننده موی سر هیدرودرم پاک کنندگی فوق العاده‌ای دارد و با ترکیبات ملایم خود از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون این شامپو از روغن‌های آرگان، آووکادو و ابریشم سفید استفاده شده است که باعث تغذیه موهای شما شده و شفافیت و شانه پذیری موی شما را افزایش می‌دهد. روغن آرگان موجود در این محصول باعث آبرسانی مو شده و به همین دلیل شامپو براق‌کننده موی سر هیدرودرم گزینه مناسبی برای افرادی است که موهای فر یا مجعد دارند.

ویژگی‌های این محصول:

  • براق‌کننده و صاف‌کننده
  • حاوی ابریشم و کراتین
  • ضد آلودگی هوا
  • حاوی عصاره آرگان و آووکادو
  • آبرسان قوی موی سر
شامپو براق کننده موی سر هیدرودرم
خرید شامپو براق کننده موی سر هیدرودرم حاوی عصاره آرگان و آووکادو

شامپو زی موی مناسب موهای خشک و وز

این محصول برای موهای خشک و وز مناسب بوده و با داشتن Keravis و Keraffect که دو آبرسان فوق العاده برای مو هستند، به آبرسانی عمیق موها کمک کرده و آنها را نرم و لطیف می‌کند. علاوه بر این، شامپو زی موی، فاقد پارابن بوده و باعث ایجاد حساسیت مو و پوست سر نمی‌شود.

ویژگی‌های این شامپو:

  • مناسب موهای خشک و وز شده
  • حاوی اکسیر Keravis
  • دارای اکسیر Keraffect
  • تغذیه‌کننده عمقی و استحکام بخش ساختار مو
  • بهبود حالت‌پذیری و زیبایی موها
  • حاوی عصاره آرگان
  • آبرسان قوی با نفوذ بالا به تارهای مو خشک
  • احیا و درخشان‌کننده موهای خشک و کدر
شامپو زی موی مناسب موهای خشک و وز
خرید شامپو زی موی مناسب موهای خشک و وز حاوی اکسیرهای Keravis و Keraffect

شامپو ضد وز تاپ شاپ حاوی شی باتر

تاپ شاپ برند ایرانی تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی است که از سال 1390 در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند زیرمجموعه شرکت صنایع بسته بندی ایمان است. محصولات تاپ شاپ شامل انواع شامپو مو، شامپو بدن، کرم و لوسیون، ماسک مو و سرم مو است.

شامپو ضد وز تاپ شاپ حاوی شی باتر برای موهای وز و مجعد مناسب بوده و با داشتن عصاره آلوئه ورا رطوبت موها را حفظ کرده و از خشکی آنها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، این شامپو حاوی عصاره رزماری و روغن شی باتر است که به تغذیه موها کمک کرده و از التهاب پوست سر جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های این شامپو:

  • حاوی شی باتر
  • حاوی عصاره رزماری و آلوئه‌ورا
  • نرم‌کننده و لطیف‌کننده مو
  • مناسب برای مصرف روزانه
  • غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع
  • از بین برنده وز موی سر
  • آبرسانی مناسب به پوست سر
  • ضد التهاب و ضد اگزما
شامپو ضد وز تاپ شاپ حاوی شی باتر
خرید شامپو ضد وز تاپ شاپ حاوی شی باتر مناسب برای موهای وز و مجعد

جمع بندی

موی فر یکی از حالت‌های طبیعی مو است. موهای فر نسبت به موهای صاف و موج‌دار خشک‌تر هستند و به همین دلیل به مراقبت بیشتری نیاز دارند. افرادی که موهای فر یا مجعد دارند باید از محصولات مناسب موهای فر استفاده کنند تا مواد آبرسان موجود در این محصولات از خشکی موهای آنها جلوگیری کرده و نرمی و لطافت را برای آنها فراهم سازد. یکی از مهم‌ترین محصولات برای موهای فر، شامپوهای مخصوص این موهاست که در این زمینه برندهای ایرانی و خارجی زیادی فعالیت می‌کنند.

در این مطلب برخی از شامپوهای ایرانی مناسب موهای فر را به شما معرفی کردیم، اگر موهای فر دارید و یا موهای خود را فر کرده‌اید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر محصولات مراقبت از موهای فر می‌توان به سرم مو، ماسک مو، موس مو و … اشاره کرد. اگر می‌خواهید این محصولات را بهتر بشناسید به لینک زیر مراجعه کنید.

سوالات متداول

موی فر چه ویژگی‌های دارد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موهای فر این است که این نوع مو به صورت طبیعی حجیم است و حالت زیبایی دارد اما تغیر حالت دادن به این نوع مو کمی سخت‌تر از موهای صاف یا موج‌دار است.

یک شامپوی مناسب برای موهای فر باید چگونه باشد؟

از آنجایی که موهای فر نسبت به موهای دیگر خشک‌تر هستند، شامپوی مناسب برای موهای فر باید موها را آبرسانی کرده و از خشکی آنها جلوگیری کند.

بهترین برندهای شامپوی ایرانی مخصوص موی فر چیستند؟

تاپ شاپ، هیدرودرم، فولیکا، زی موی و …

مهم‌ترین ویژگی شامپوهای مخصوص موی فر چیست؟

آبرسانی، جلوگیری از خشکی مو و حالت پذیر و شانه پذیر کردن مو