زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ موی دودی صدفی؛ رنگ موی جذاب و همیشه ترند

تیم تحریریه مو تن رو
19,424
6 دقیقه
رنگ موی دودی صدفی؛ رنگ موی جذاب و همیشه ترند

رنگ موی دودی صدفی از رنگ های پرطرفدار سال های اخیر است. امروزه رنگ های روشن و بلوند طرفداران زیادی پیدا کرده اند و هر قشری می توانند از این ترکیب رنگ های جذاب استفاده کنند. رنگ مـوی دودی صدفی که جدیدا ترند شده است از ترکیبات فوق العاده جذاب رنگ مـوی دودی بوده. این رنگ روشن برخلاف بسیاری از رنگ های بلوند گزینه مناسبی برای دختران جوان نیز به شمار می رود. رنگ مـوی دودی صدفی بیشتر برای پوست هایی با تن سرد و خنثی مناسب است.

شما می‌ توانید با ترکیب رنگ ها، رنگ مورد نظر خود را درست کنید. معمولا افراد به دلیل علاقه‌ای که به رنگ مو دارند، ایجاد تغییر در چهره هایشان و یا برای پوشاندن تار های سفید از رنگ مو استفاده می کنند. البته این را به یاد داشته باشید شما با هر رنگ مو زیبا، جذاب و دوست داشتنی هستنید. مو تن رو با ارائه دادن این مقاله، قصد دارد موهایتان با رنگ مـوی دودی صدفی همچون صدف بدرخشد.

رنگ موی دودی صدفی با دکلره

نتیجه رنگ مـوی دودی صدفی با دکلره کمی متفاوت‌ تر از رنگ مـوی دودی صدفی بدون دکلره است. ابتدا با دکلره کردن موهایتان رنگ پایه آن را به 8، 9 و یا 10 برسانید. در این حالت رنگ مـوی دودی صدفی به جذاب ترین شکل ممکن روی موهایتان بوجود خواهد آمد. سپس با استفاده از رنگ صدفی و رنگ بلوند دودی شماره 8.1 و اکسیدان 6 درصد می توانید موهایتان را رنگ کرده و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

رنگ مو حرفه ای آلتیادو سری دودی
رنگ مو حرفه ای آلتیادو سری دودی

رنگ موی دودی صدفی مرواریدی

ابتدا بهتر است موهایتان را با دکلره کردن به پایه 10 برسانید. سپس برای داشتن رنگ مـوی دودی صدفی مرواریدی، ابتدا با توجه به حجم موهایتان مقدار مناسبی از رنگ موی مرواریدی را درون کاسه رنگ بریزید. سپس دقیقا به همان اندازه رنگ موی صدفی را به کاسه رنگ اضافه کنید. بعد به اندازه نصف رنگ های قبلی رنگ بلوند دودی روشن شماره 8.1 را اضافه کنید. در آخر به اندازه حجم رنگ مو اکسیدان 6 درصد را اضافه کنید و تمامی آنها را به خوبی ترکیب کنید تا غلضت مناسبی داشته باشد.

رنگ موی دودی صدفی بدون دکلره

دکلره کردن یکی از مهم ترین مرحله ها در بلوند کردن موها است. شما برای داشتن رنگ مـوی دودی صدفی بدون دکلره، باید همان مراحل را انجام دهید و فقط مرحله دکلره کردن مو را حذف کنید. به یاد داشته باشید رنگ مـوی دودی صدفی بدون دکلره موهای شما را چند درجه تیره تر از رنگ موی دودی صدفی با دکلره خواهد کرد. بهتر است این نکته را به شما یادآوری کنیم که اگر رنگ طبیعی موهایتان تیره تر از قهوه ای روشن باشد؛ به احتمال زیاد رنگ مـوی دودی صدفی بدون دکلره روی موهای شما جواب نخواهد داد. هر چه میزان تیرگی موها بیشتر باشد؛ امکان نتیجه گرفتن کمتر خواهد بود.

رنگ موی دودی صدفی روشن

برای داشتن رنگ موی دودی صدفی روشن دو راه وجود دارد. راه اول این است که با دکلره کردن، موهایتان را روشن کنید و سپس با فرمولی که مد نظر دارید به رنگ کردن موهایتان بپردازید. راه دوم برای داشتن رنگ مـوی دودی صدفی روشن این است که بدون دکلره کردن و با استفاده از رنگ های سه صفر و یا E20 موهایتان را روشن کنید. سپس با استفاده از یکی از فرمول ها رنگ موی مد نظرتان را داشته باشید.

ترکیب رنگ موی دودی صدفی؛ فرمول رنگ موی صدفی دودی

در این قسمت سه فرمول متفاوت برای ترکیب رنگ مـوی دودی صدفی را بررسی خواهیم کرد. یکی از فرمول ها این است که ابتدا با رساندن موهایتان به دکلره پایه 9 آن را برای رنگ کردن آماده کنید. سپس با استفاده از یک تیوپ رنگ صدفی، 3 سانت از واریاسیون بنفش و 10 سانت دودی موهایتان را رنگ کنید. این را به یاد داشته باشید در این روش رنگ صدفی نسبتا غالب خواهد شد.

فرمول دیگر این است که با رساندن موها به پایه 10 و ترکیب رنگ صدفی، رنگ نقره ای و رنگ دودی پلاتینه رنگ موهایتان را تغییر دهید.

ابتدا با دکلره کردن موهایتان رنگ پایه آن را به 8، 9 و یا 10 برسانید. سپس با استفاده از رنگ صدفی و رنگ بلوند دودی شماره 8.1 و اکسیدان 6 درصد موهایتان را رنگ کنید و از نتیجه آن و تغییری که به چره شما داده است لذت ببرید.

ترکیب رنگ موی صدفی دودی بدون دکلره

یکی از راه ها برای داشتن رنگ موی دودی صدفی بدون دکلره، این است که ابتدا با استفاده از رنگ های سه صفر و یا E20 موهایتان را روشن کنید. سپس با استفاده از فرمول رنگ مـوی صدفی دودی، موهایتان را رنگ کنید. و یا اگر رنگ موهای طبیعی خودتان روشن است بدون استفاده از رنگ سه صفر می توانید موهایتان را با استفاده از یکی از فرمول های گفته شده رنگ کنید. فقط باید توجه داشته باشید که این روش برای افرادی قابل استفاده است که رنگ فعلی موهای آن‌ها تا حدودی روشن باشد؛ در غیر این صورت باید از دکلره برای رنگ موی صدفی دودی استفاده کرد.

رنگ مو وردکالر حجم 100 میل - شماره 90.02 (بلوند صدفی)
رنگ مو وردکالر حجم 100 میل – شماره 90.02 (بلوند صدفی)

درخشش و ظاهری بی نظیر با رنگ موی دودی صدفی

همانطور که گفتیم افراد به 3 دلیل موهای خود را رنگ می‌کنند. به دلیل علاقه داشتن به رنگ مو، ایجاد تغییر و تحول در چهره شان و پوشاندن سفیدی مو موهای خود را رنگ می‌کنند. برخی نکات مهم را هنگام رنگ کردن موهایتان به یاد داشته باشید. برای مثال دقت کنید که رنگ مورد نظر به چهره شما بیاید. برای این بهتر است قسمت کوچکی از موهای خود را با رنگ نهایی و آماده شده رنگ کنید اگر رضایت بخش بود می‌توانید شروع کنید به رنگ کردن کل موهایتان.

یکی دیگر از نکات مهم این است که به تن پوستتان دقت داشته باشید. برای مثال رنگ هایی در طیف خاکستری مناسب افرادی با تن پوستی خنثی و سرد است. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم رنگ مـوی دودی صدفی مناسب افرادی با هر سن و سال است. در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد. این را به یاد داشته باشید که شما با هر سن و سال با هر رنگ پوست و مویی جذاب و زیبا هستید. توصیه ما به شما این است که با توجه به سلیقه و علاقه شخصی رنگ موهایتان و طیف آن را انتخاب کنید. مو تن رو همیشه و در هر زمینه‌ای همراه شما است.