زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

انواع حالت دهنده چندکاره مو کدام اند؟ + بررسی روش استفاده از آن‌ ها

wordcamp
461
10 دقیقه
انواع حالت دهنده چندکاره مو کدام اند؟ + بررسی روش استفاده از آن‌ ها

امروزه خانم‌ها علاقه زیادی به ایجاد تغییر در حالت موهای خود دارند. خانم‌هایی که موهای فر دارند، دوست دارند موهای خود را با استفاده از اتو مو و برس حرارتی صاف کنند و خانم‌هایی که موهای صاف و لخت دارند، دوست دارند موهای خود را با استفاده از فرکننده‌ها و سایر حالت دهنده‌ها تغییر دهند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع حالت دهنده چندکاره مو آشنا کنیم. اگر به فکر تغییر حالت موهای خود هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

حالت دهنده چندکاره مو چیست؟

حالت دهنده چندکاره مو وسیله‌ای برقی است که مانند انبر بوده و با ایجاد گرما و انتقال آن به صفحات خود و در نهایت موهای شما، باعث تغییر در حالت موها می‌شود. کاربرد این وسیله مانند فرکننده مو است با این تفاوت که حالت دهنده‌های چندکاره دارای چند سری متفاوت هستند و حالت‌های مختلفی را برای مو اجرا می‌کنند. حالت دهنده‌های چندکاره ممکن است دو یا چند سری مختلف داشته باشند. برخی از آنها هم یک مدل فر را اجرا می‌کنند، فقط به دلیل داشتن سری کوچک و بزرگ، فر درشت و ریز می‌شود.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با این وسایل برقی پرکاربرد،‌ مقاله‌ی کامل و جامعی را برای شما آماده کرده‌ایم. مطالعه‌ی مقاله‌ی «انواع حالت دهنده مو» اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

راهنمای استفاده از حالت دهنده چندکاره

برای استفاده از حالت دهنده‌های چندکاره ابتدا باید سری مورد نظر خود را به حالت دهنده متصل کنید. در دستگاه‌های مختلف طریقه وصل کردن سری حالت دهنده متفاوت است. در برخی از آنها صفحات به صورت ریلی هستند و می‌توانید به راحتی آنها را از ریل خود در بیاورید. در برخی دیگر، سری‌ها دارای خار هستند و به وسیله آن به دستگاه متصل می‌شوند. در هنگام وصل کردن این مدل از سری‌ها دقت کنید که به خارها آسیبی وارد نشود.

بعد از اتصال سری مورد نظر به دستگاه، سیم آن را به برق بزنید و کمی صبر کنید تا دستگاه گرم شود. در برخی از این دستگاه‌ها حرارت قابل تنظیم است و شما می‌توانید حرارت را به اندازه دلخواه خود کم و زیاد کنید. برخی دیگر از این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم دما ندارند و با رسیدن به دمای لازم، با صدای بوق شما را از آماده بودن دستگاه مطلع می‌کنند.

بعد از گرم شدن دستگاه با توجه به سری که انتخاب کردید، یا باید موهای خود را درون گیره دستگاه قرار دهید. باید موهای خود را دور لوله دستگاه بپیچید و یا باید موهای خود را در بین صفحات حالت دهنده قرار داده و با بستن آنها به موهای خود حالت دهید.

زنی در حال استفاده از حالت‌دهنده‌ی مو
ابتدا صبر کنید دستگاه گرم شود، سپس از آن استفاده کنید.

انواع حالت دهنده چندکاره مو

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین حالت دهنده چندکاره مو آشنا کنیم.

حالت دهنده مو وربنا مدل VR-4028

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انواع حالت دهنده چندکاره مو، برند چینی وربنا است که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات حالت دهنده برقی فعالیت می‌کند. حالت دهنده مو وربنا مدل VR-4028 دارای صفحاتی از جنس سرامیک و با پوشش تورمالین است که به دلیل پخش حرارت سرامیک از آسیب به موی شما جلوگیری می‌کند. به دلیل داشتن تورمالین، الکتریسیته ساکن را در موهای شما خنثی می‌کند و به همین دلیل از وز شدن موهای شما جلوگیری می‌شود. این محصول دارای دو صفحه متوسط و پهن است که می‌تواند موج‌های متوسط و درشت را در موهای شما ایجاد کند.

ویژگی‌های این محصول:

  • طول سیم: 3 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه
  • دارای سیستم ایمنی قفل دما
  • جنس صفحات: روکش سرامیک
  • نوع صفحات: متوسط و پهن
  • دارای قابلیت تنظیم حرارت
  • دارای سیم با قابلیت چرخش 360 درجه
  • دارای حلقه آویز
خرید حالت دهنده مو وربنا مدل VR-4028

این محصول مجهز به سیستم ایمنی قفل دما برای جلوگیری از تغییر ناگهانی درجه حرارت است. جنس صفحات این دستگاه روکش سرامیکی بوده و مدل آن پهن و متوسط است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

حالت دهنده مو سرامیک 8 کاره پرومکس مدل 4480

حالت دهنده مو سرامیک 8 کاره پرومکس مدل 4480 بهترین حالت دهنده چندکاره مو از برند چینی پرومکس است که قابلیت فر کردن، صاف کردن و موج‌دار کردن را برای شما فراهم می‌کند. این محصول شامل 4 سری بسیار کارآمد است که انواع حالت‌ها را برای موها شما فراهم می‌سازد. سری‌های این محصول شامل یک فرکننده متوسط با شانه، یک فرکننده بزرگ با مارپیچ، یک فرکننده مخروطی و یک اتوی مو است که در پشت آن هم حالت زیگزاگ دارد و می‌توان با آن موهای خود را موج‌دار کرد. تمامی صفحات این دستگاه دارای پوششی از جنس سرامیک هستند و کم‌ترین آسیب را برای موهای شما ایجاد می‌کنند. دمای حالت دهنده مو پرومکس تا 200 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود و به کمک سیستم گرمایش خود، در کمتر از 30 ثانیه به دمای مورد نظر می‌رسد. اگر این دستگاه را بعد از سشوار استفاده کنید تاثیر بسیار بهتری خواهد داشت.

ویژگی‌های این حالت دهنده:

  • سری‌های فرکننده‌ مخروطی
  • فرکننده متوسط با شانه
  • فرکننده بزرگ با مارپیچ
  • یک جفت اتو مو
  • کیف مخصوص
  • مخصوص استفاده خانگی
فر کردن مو
با استفاده از دستگاه حالت‌دهنده‌ی چندکاره می‌توانید موهای خود را فر یا صاف کنید.

حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT

حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT یک حالت دهنده دوکاره است که دارای یک سری اتو مو و یک سری ویو است. صفحات این محصول از جنس سرامیک هستند و از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کنند. همچنین به دلیل متوسط بودن سایز صفحات، این حالت دهنده برای موهای کوتاه بسیار مناسب است. دمای این محصول از 170 تا 210 درجه قابل تنظیم است و در نمایشگر LED این محصول قابل مشاهده است. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه قابلیت خاموش شدن خودکار آن است. این قابلیت زمانی که 60 ثانیه از دستگاه استفاده نشود، فعال می‌شود و حالت دهنده را خاموش می‌کند. حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT یکی از بهترین انواع دستگاه حالت دهنده مو است.

ویژگی‌های این محصول:

  • خاموشی خودکار بعد از 1 دقیقه
  • قابلیت تنظیم دما بین 170 تا 210 درجه
  • دارای سیستم گرمایش سریع
  • دارای غلتک نیمه اتوماتیک
  • دارای صفحات سرامیکی
خرید حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT

صفحه‌های سرامیکی این حالت‌دهنده حرارت را به طور یکنواخت منتقل و از آسیب رساندن به مو‌ها جلوگیری می‌کنند. این صفحات می‌توانند رطوبت موها را نگه داشته و با کمترین آسیب ممکن باعث حالتی زیبا و دلخواه شوند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

حالت دهنده مو آی رنمینگتون مدل S206

حالت دهنده مو آی رنمینگتون مدل S206 یکی از انواع حالت دهنده چندکاره مو است که دارای صفحاتی از جنس سرامیک بوده و به دلیل داشتن صفحات متوسط برای موهای کوتاه مناسب است. دمای این حالت دهنده از 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول قابلیت تولید یون آن است که از وز شدن موهای شما جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های این حالت دهنده:

  • دارای فناوری تولید یون
  • دارای صفحاتی متوسط
  • صفحاتی از جنس سرامیک
  • دارای 12 ماه گارانتی آی رنمینگتون
خرید حالت دهنده مو آی رنمینگتون مدل S206

این محصول دارای فناوری تولید یون نیز بوده که آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و از داشتن موهایی جذاب و صاف لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

حالت دهنده موی 4 کاره آ ا گ مدل MC 5651

این حالت دهنده یکی از بهترین انواع حالت دهنده چندکاره مو از برند آ ا گ آلمان است. سری‌های این محصول شامل یک برس کوچک، برس بزرگ، فرکننده متوسط و اتوی مو است که همه آنها از جنس سرامیک هستند و از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کنند. دسته این محصول حاوی یک چراغ نشان دهنده وضعیت و یک دکمه خاموش و روشن است پس این دستگاه قابلیت تنظیم دما را ندارد.

ویژگی‌های این حالت دهنده 4 کاره:

  • حالت دهنده 4 کاره
  • دو عدد برس کوچک و بزرگ
  • دارای اتوی مو
  • فرکننده مو
  • قابلیت استفاده حتی در مسافرت
  • دارای صفحات سرامیکی
  • دارای سیم گردشی و چرخان

حالت دهنده چند کاره مک استایلر مدل 2070

مک استایلر برند کانادایی تولید کننده محصولات حالت دهنده برقی است که از سال 1984 در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند یکی از بهترین برندهای محصولات حالت دهنده است و این محصول هم یکی از بهترین انواع حالت دهنده چندکاره مو است که 5 سری متفاوت دارد. این سری‌ها شامل صاف کننده 26 میلی‌متری، موج‌دار 26 میلی‌متری، فرکننده قطر 16 میلی‌متری، فرکننده 19 میلی‌متری و پیچ‌دار 19 میلی‌متری است. تمامی این صفحات از جنس سرامیک هستند و کمترین آسیب را برای موهای شما ایجاد می‌کنند. علاوه بر این دمای این حالت دهنده از 200 تا 220 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید.

ویژگی‌های این حالت دهنده چندکاره:

  • دارای سیستم ایمنی منحصر به فرد
  • دارای 5 سری متفاوت برای مو
  • گرم شدن سریع
  • دارای چراغ نمایشگر
صاف کننده مو
برای نتیجه‌ی بهتر، هنگام استفاده از تیغه‌های صاف‌کننده موهای خود را شانه کنید.

جمع بندی

برای ایجاد تغییر در حالت موها باید از حالت دهنده‌ها استفاده کرد. حالت دهنده‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به حالتی که می‌خواهید در موها ایجاد کنید باید از میان آنها انتخاب کنید. مثلاً اتوی مو برای صاف کردن موها استفاده می‌شود و بیشتر افرادی که موهای فر یا موج‌دار دارند از این محصول استفاده می‌کنند، نوع دیگر فرکننده‌های مو هستند که با توجه به نوع فری که ایجاد می‌کنند انواع مختلفی دارند.

افرادی که موهای صاف دارند برای ایجاد تغییر در حالت موهای خود از آنها استفاده می‌کنند. اگر نمی‌دانید کدام نوع حالت دهنده برای شما مناسب‌تر است، خواندن مطلب بابلیس یا اتو مو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نوع دیگری از حالت دهنده‌ها هم هستند که معمولاً زیرمجموعه دو مورد بالا هستند، به این حالت دهنده‌ها، حالت دهنده‌های چندکاره می‌گویند که بیشتر برای افرادی که به دنبال تنوع هستند، مناسب است. حالت دهنده‌های چندکاره ممکن است دو یا چند سری مختلف داشته باشند، ممکن است فقط شامل فرکننده‌ها باشد و یا اینکه به همراه فر کننده‌ها اتوی مو هم داشته باشد. در این مطلب شما را با انواع حالت دهنده چندکاره مو آشنا کردیم و برخی از پرفروش‌ترین محصولات این دسته را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم به دنبال تغییر حالت موهای خود هستید، خواندن این مطلب برای شما بسیار مفید است.

سوالات پرتکرار

حالت دهنده‌ی چندکاره‌ی مو چیست و چه کاربردی دارد؟

حالت دهنده چندکاره مو وسیله‌ای برقی است که مانند انبر بوده و با ایجاد گرما، انتقال آن به صفحات خود و در نهایت موهای شما، باعث تغییر در حالت موها می‌شود. کاربرد این وسیله مانند فرکننده مو است با این تفاوت که حالت دهنده‌های چندکاره دارای چند سری متفاوت هستند و حالت‌های مختلفی را برای مو ایجاد می‌کنند.

سری‌های حالت دهنده‌های چند کاره چگونه تعویض می‌شود؟

در برخی از آنها صفحات به صورت ریلی هستند و می‌توانید به راحتی آنها را از ریل خود در بیاورید، در برخی دیگر سری‌ها دارای خار هستند و به وسیله آن به دستگاه متصل می‌شوند. در هنگام وصل کردن این مدل از سری‌ها دقت کنید که به خارها آسیبی وارد نشود.

چگونه از حالت دهنده‌های چندکاره استفاده کنیم؟

ابتدا سری مورد نظر خود را به دستگاه وصل کنید، سپس دستگاه را به برق بزنید و صبر کنید تا به دمای لازم برسد، سپس با توجه به نوع سری موهای خود را دور آن بپیچید و یا بین گیره قرار دهید، کمی صبر کنید و سپس بخش دیگری از موی خود را داخل آن قرار دهید.

بهترین حالت دهنده‌های چندکاره مو کدامند؟

حالت دهنده چند کاره مک استایلر مدل 2070، حالت دهنده مو سرامیک 8 کاره پرومکس مدل 4480، حالت دهنده مو وربنا مدل VR-4028، حالت دهنده مو آی رنمینگتون مدل S206 و …