زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

دکو کرم و دکلره ای بی ضرر

8
تیم تحریریه مو تن رو
67,579
4 دقیقه
دکو کرم و دکلره ای بی ضرر

استفاده از دکو کرم یکی از روش‌های مناسب برای بی رنگ کردن موها است. همه ما زمانی که می‌خواهیم موها را رنگ کنیم، این دغدغه را داریم که رنگ موی ما درست و مطابق با خواسته ما رنگ بگیرد، و همچنین انتظار داریم که به مو هایمان آسیب جدی وارد نشود. با توجه به مطالب گفته شده، در این مقاله قصد داریم که طریقه درست استفاده کردن دکو کرم ها را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس تا پایان این مقاله از مو تن رو با ما همراه باشید.

دکو کرم پایه یک رنگ موی بی ضرر

همانطور که می دانید، دکو کرم مانند دکلره پودری باعث بی رنگ کردن موها و جدا کردن پیگمنت های رنگ از مو شده و به خاطر ترکیب امولوسیون با پارافین مایع به روشن تر کردن مو نیز کمک می کند. البته دکو کرم نسبت به دکلره پودری، به موها کمتر آسیب می رساند.

دکو کرم‌ها از روغن‌های متفاوتی مانند روغن آرگان یا روغن جوجوبا تشکیل شده اند که موها را تقویت کرده و در خوش حالت شدن و استحکام ریشه مو تاثیر می‌گذارند و موها رابه سمت نرم شدن نیز سوق می‌دهند.

موی روشن
موی روشن

مطالعه بیشتر:  کرم دکلره راهی بی ضرر برای رنگ کردن مو


این روزها روش‌های بسیار متنوعی برای به دست آوردن انواع رنگ مو وجود دارد و عملا استفاده درست از متریال‌های گوناگون می‌تواند سلامتی موهای شما را تضمین کند.

خیلی‌ها برای این که از شر سوختگی‌های بعد از دکلره کردن مو خلاص شوند به دنبال استفاده از دکو کرم هستند. دکو کرم یک کرم مملو از روغن‌های بسیار قوی برای محافظت از مو است.

این کرم از آنجایی که قدرت نسبتا کمی در قیاس با پودر دکلره دارد چندان محبوب آرایشگران نیست. اما اگر شما از یک برند معتبر استفاده نمایید، به علت دارا بودن روغن‌های بازسازی کننده، مو دچار آسیب کمتری شده و به لطافت و نرمی مو هم کمک بسزایی می‌کند. از جمله دکوکرم‌های خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای رساندن دکو کرم به پایه 8 بهتر است که دکو کرم‌ها را با پودر دکلره سفید ترکیب نمایید و برای تقویت مو هم می‌توانید از سرم تقویت موی بذر کتان سیلکی هم استفاده کنید.


مطالعه بیشتر:  چگونه موهای خود را دکلره کنیم


ترکیب جادویی برای دکلره کردن مو

قبل از هر چیز باید بدانید که این ترکیب برای روشن کردن موهای مشکی است که البته قبلا از این رنگی ندیده‌اند. اگر موهای شما قبلا رنگ شده است باید به نوع دیگر ترکیب را تهیه کنید.

  • ترکیب خود را به سه قسمت تقسیم کنید.
  • دو سوم از ترکیب را دکو کرم و یک سوم را پودر دکلره بریزید.
  • ترکیب را روی ترازو قرار دهید و به ازای هر ۱۰۰ گرم، از یک ویال سرم بزر کتان سیلکی استفاده کنید.
  • حالا باید ترکیب را با اکسیدان ۶% مخلوط کنید.
دکو کرم
روشن کردن موی تیره

مدت زمان ماندن دکوکرم روی مو

بعد از آن که ترکیب خود را خوب هم زدید وقت آن است که موهای خود را با این ترکیب آغشته کنید و به مدت چهل دقیقه به موهای آغشته به این مواد، استراحت دهید و سپس موها را خوب بشویید.

با این ترکیب شما می‌توانید موهای خود را تا پایه ۵ روشن کنید. اما برای خیلی‌ها پایه ۵ چندان درست پذیرفتنی نیست و مطلوب آن‌ها پایه‌های بالاتر است.

با این ترکیب هم می‌توان موها را تا پایه ۸ روشن کرد. برای آن که موهای شما تا پایه ۸ روشن شود باید این ترکیب را دوباره درست کنید و این بار برای ۳۵ دقیقه روی موها نگهدارید. توجه داشته باشید که شستشوی ترکیب اولیه فقط با آب ولرم صورت بگیرد و در این میان هیچ ماده دیگری استفاده نشود.

این ترکیب از آنجایی که با اکسیدان ۶% مخلوط می‌شود کاملا برای موها بی‌ضرر است و اساسا این ترکیب را بیشتر برای موهایی استفاده می‌کنیم، که آسیب دیده‌اند و یا می خواهند با حداقل آسیب، روشن شوند.

روشن کردن مو با دکو کرم
روشن کردن مو با دکو کرم

دکو کرم به کار رفته در این ترکیب می‌تواند با روغن های بسیار مفید مانع از دست رفتن آب مو شود و همین طور سرم بذر کتان برند سیلکی یکی از قوی ترین تقویت کننده های مو است، که می‌تواند مو را در استانداردی بالا تقویت کند.

حال می توانید برای آگاهی از اصول دکلره کردن مو به مقاله جامع ما با عنوان همه چیز درباره دکلره مراجعه کنید. امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید، لطفا نظرات خود را در دیدگاه ارسال نمایید، تا مشاورین مجله مو تن رو در اسرع وقت، پاسخگوی شما عزیزان باشند.