زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ مو سال 1401 | رنگین‌ کمانی از رنگ‌ های زیبا برای گیسوان کمند شما

wordcamp
539
10 دقیقه
رنگ مو سال 1401 | رنگین‌ کمانی از رنگ‌ های زیبا برای گیسوان کمند شما

رنگ مو سال 1401 نسبت به سالهای گذشته تغییرات چشمگیری خواهد داشت. بانوان خوش‌سلیقه بهتر از ما می‌دانند که در هر سال رنگ‌های موی جدیدی مُد می‌شود. این رنگها در کنار زیبایی، جلوه‌ای متفاوت به چهره می‌دهند. از آنجایی که تجربه نشان داده در هر سال به جای یک رنگ، چندین رنگ جدید مُد می‌شود، انتخاب رنگ مو سال 1401 کار چندان ساده‌ای نیست. از طرف دیگر تنوع این رنگ موها نیز دلیل دیگری برای دشواری انتخاب بهترین رنگ مو در سال جدید به حساب می‌آید. همان‌گونه که می‌دانید زیبایی چهره از رنگ مو آغاز می‌شود. به همین دلیل هرچقدر که دقت بیشتری برای انتخاب رنگ مو داشته باشید، چهره شما جلوه زیباتری پیدا می‌کند. از آنجایی که رسم داریم جدیدترین مُدهای روزِ را به همراهان خود در موتن‌رو معرفی کنیم، در ادامه فهرستی از رنگ‌ موهایی آماده‌کرده‌ایم که انتظار می‌رود در 1401 حسابی مُد شود و طرفدار پیدا کند.

مشکی پرکلاغی

رنگ مو سال 1401: مشکی پرکلاغی
رنگ مو سال 1401: مشکی پرکلاغی

رنگ مو سال 1401 را زمانی می‌توان بهتر پیش‌بینی کرد که نگاهی به رنگ‌های سال‌ گذشته بیندازید. طرفداران سلبریتی‌های زیبارو حتماً به یاد دارند که در سال گذشته میلادی، چهره‌های سرشناسی مانند هیلی بالدوین (Hailey Baldwin) و جی‌جی حدید (Gigi Hadid)، رنگ موهای خود را از بلوند به قهوه‌ایِ سیر تغییر دادند. انتظار می‌رود گرایش سلبریتی‌ها به رنگهای تیره در 1401 به ادامه پیدا کند. به همین دلیل مطمئن باشید طیف‌های مشکی در سال جدید طرفدارهای بیشتری خواهد داشت.

از آنجایی که مشکی پرکلاغی در بین تمامی طیفهای سیاه، زیباتر است، بدون شک به رنگ مو سال 1401 تبدیل خواهد شد. مشکی پرکلاغی جلوه‌ای باشکوه به موها می‌دهد و رنگی است که هرگز از مُد نمیفتد. اگر می‌خواهید رنگ موی شما در 1401 از دیگران زیباتر شود، در کنار مشکی پرکلاغی از هایلایت‌های زیبایی استفاده کنید تا گیسوان شما بُعد بیشتری پیدا کند.

طلایی مسی

رنگ مو سال 1401: طلایی مسی
رنگ مو سال 1401: طلایی مسی

طرفداران دنیای مُد با ما هم‌عقیده‌اند که قرمز از آن دسته رنگهای همیشه پرطرفدار است. سالی نیست که خبری از طیف‌های قرمز در مو، پوشاک و آرایش نباشد. به شما قول می‌دهیم که این طیف در 1401 نیز یکی از رنگ‌های پرطرفدار باشد. با این حال اگر به دنبال رنگ مو سال 1401 می‌گردید، طیف طلایی مسی را انتخاب کنید. این طیف بیشتر از دیگر رنگ‌های قرمز در 1401 طرفدار پیدا می‌کند. از طرف دیگر از آنجایی که سالهای گذشته نیز قرمز مُد بود، انتظار می‌رود در 1401، طیف‌های روشن‌تر این رنگ بیشتر مُد شود. حتماً بهتر از ما می‌دانید که طیف‌های قرمز از آن‌دسته رنگ‌هایی است که نگهداری دشواری دارد. به همین دلیل اگر طلایی مسی را برای گیسوان کمند خود انتخاب کردید، حتماً از شامپوی مخصوص موهای رنگ‌شده کمک بگیرید.

بلوند استخوانی

رنگ مو سال 1401: بلوند استخوانی
رنگ مو سال 1401: بلوند استخوانی

بلوند استخوانی از آن دسته رنگ‌هایی است که هر آرایشگری به‌خوبی از عهده انجام آن بر نمی‌آید. به همین دلیل اکنون که همه‌گیری کرونا کمرنگ شده، زمان مناسبی برای این رنگ زیباست. بلوند استخوانی برازنده بانوان شیک‌پوش و مشکل‌پسند است. به لطف این رنگ به گل سرسبد مهمانی‌ها تبدیل خواهید شد. توجه داشته باشید بلوند استخوانی روی گیسوی بانوانی که رنگ موی طبیعی آن‌ها روشن است، بهتر می‌نشیند. بلوند استخوانی چهره‌ای سینمایی برای بانوان جوان ایجاد می‌کند. برای اینکه به جادوی بلوند استخوانی پی ببرید، کافی است نگاهی به رنگ موهای مرلین مونرو (Marilyn Monroe)، الهه‌ زیباییِ دوران طلایی هالیوود نگاهی بیندازید. در کنار بلوند استخوانی، دیگر طیف‌های بلوند مانند بلوند پلاتینیومی نیز از رنگ‌های جذاب در سال آینده به حساب می‌آید.

قرمز دارچینی

رنگ مو سال 1401: قرمز دارچینی
رنگ مو سال 1401: قرمز دارچینی

مطمئن هستیم شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که زیبایی رنگ موی قرمز پایانی ندارد. با این حال از آنجایی که می‌دانیم مخاطبان مشکل‌پسندی داریم، قرمز دارچینی را برای رنگ مو سال 1401 پیشنهاد می‌کنیم. قرمز دارچینی رنگ مویی است که در کنار زیبایی، وقار خاصی به چهره می‌دهد. این رنگ برازنده بانوانی با پوست کرمی یا هلویی‌رنگ است. بانوانی که چشم سبز یا گردویی دارند نیز در انتخاب قرمز دارچینی برای 1401 شک نکنند. قرمز دارچینی در گروه‌ رنگ‌های خاصی قرار دارد که فقط بانوان مشکل‌پسند سراغ آن می‌روند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در سال جدید خاص باشید و حسابی دلبری کنید.

بلوند بالیاژ

رنگ مو سال 1401: بلوند بالیاژ
رنگ مو سال 1401: بلوند بالیاژ

انصافاً باید اعتراف کنیم بالیاژ هرگز از مُد نمیفتد. این رنگ نسبت به دیگر رنگهای مدُ سال، خاص‌تر به نظر می‌رسد. از طرف دیگر به‌رغم زیبایی‌ بی‌نظیر، کمتر استفاده می‌شود. این شرایط بلوند بالیاژ را به رنگ مویی تبدیل کرده که حتی مشکل‌پسندترین بانوان را نیز راضی می‌کند. اگر تعریف‌هایی که از بلوند بالیاژ کردیم شما را برای این رنگ به وسوسه انداخت، پیشنهاد می‌کنیم طیفی از بلوند را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشد. ناگفته نماند بالیاژ از آن دسته رنگ‌های مو است که بیشتر برای بانوانی با گیسوان کمند استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر موهای بلندی ندارید، بهتر است سراغ بلوند استخوانی بروید.

ماهاگونی درخشان

رنگ مو سال 1401: ماهاگونی درخشان
رنگ مو سال 1401: ماهاگونی درخشان

حرفه‌ای‌های دنیای آرایش تلفیقی از رنگ بنفش و قرمز را ماهاگونی می‌گویند. ترکیب بنفش و قرمز در ماهاگونی به‌اندازه‌ای است که به به مشکی تمایل پیدا می‌کند. این رنگ در کنار زیبایی، جلوه‌ای خاص به بانوانی با پوست‌های تیره می‌دهد. همان‌گونه که می‌دانید ماهاگونی در سال گذشته حسابی مُد شده بود. انتظار داریم این محبوبیت ادامه پیدا کند و ماهاگونی به رنگ مو سال 1401 تبدیل شود. اگر موی تیره‌ای دارید و به دنبال رنگ سال می‌گردید، در انتخاب ماهاگونی شک نکنید. برای اینکه رنگ موهای شما نسبت به دیگران خاص‌تر باشد، ماهاگونی درخشان را پیشنهاد می‌کنیم.

خاکستری

رنگ مو سال 1401: خاکستری
رنگ مو سال 1401: خاکستری

بانوان خوش‌سلیقه‌ای که نبض دنیای آرایش را در دست دارند، با محبوبیت خاکستری کاملاً آشنا هستند. این رنگ موی زیبا در چند سال اخیر روزبه‌روز محبوب‌تر شده است. انصافاً هم باید به بانوانی که خاکستری را انتخاب می‌کنند، حق داد. این رنگ به‌اندازه‌ای‌ زیباست که نظر سلبریتی‌های زیبارو را نیز به خود جلب کرده. خاکستری از دسته طیف‌هایی است که هر رنگ‌کاری نمی‌تواند جلوه زیبای آن را نمایان کند. با این حال اگر سراغ آرایشگر حرفه‌ای بروید، مطمئن باشید خاکستری بهترین انتخاب رنگ مو سال 1401 برای شماست. اگر به دنبال رنگ مویی خاص در سال جدید می‌گردید، هایلایت تیره را به رنگ موهای خاکستری خود اضافه کنید. به شما قول می‌دهیم این رنگ جاذبه چهره شما را دوچندان کند.

آبی فانتزی

رنگ مو سال 1401: آبی فانتزی
رنگ مو سال 1401: آبی فانتزی

اگر می‌خواهید در 1401 همانند پری‌های قصه‌ها زیبا شوید، آبی فانتزی را انتخاب کنید. این رنگ در کنار زیبایی، طراوت و نشاط را برای چهره شما به ارمغان می‌آورد. آبی فانتزی به بانوانی که پوستی بسیار روشن دارند، پیشنهاد می‌شود. این رنگ برای پوست‌های کرمی و هلویی نیز مناسب است. با این حال اگر پوستی تیره دارید، بهتر است سراغ دیگر رنگ‌های مو 1401 بروید. آبی فانتزی از آن‌دسته رنگ‌هایی است که دست آرایشگران را برای خلاقیت باز می‌گذارد. برای نمونه می‌توانید در کنار آبی از سبز نیز کمک بگیرید تا واقعاً شبیه پری‌های قصه‌ها شوید. ناگفته نماند رنگ آبی فانتزی سازگاری خوبی با طیف زرد ندارد. این رنگ برای موهای متوسط و کوتاه پیشنهاد می‌شود.

قهوه‌ای کهربایی

رنگ مو سال 1401: قهوه‌ای کهربایی
رنگ مو سال 1401: قهوه‌ای کهربایی

به بانوانی که حوصله زیادی برای رنگ مو ندارند، اما نمی‌خواهند از قافله مُد روز دنیا عقب بمانند، قهوه‌ای کهربایی را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ، طیف گرمی دارد و برازنده مهمانی‌های رسمی است. از طرف دیگر قهوه‌ای کهربایی زیبایی خاصی در کنار دیگر طیف‌های قهوه‌ای دارد. به لطف این ویژگی‌ها می‌توانید به همراه قهوه‌ای کهربایی، هایلایتی محو با دیگر رنگ‌های قهوه‌ای به موهای خود اضافه کنید. اگر هم فقط قهوه‌آی کهربایی را برای گیسوان کمند خود انتخاب کردید، چهره خود را حتماً با هایلایت آرایش کنید تا زیبایی پنهان موهای شما نمایان شود.

قهوه‌ای مات

رنگ مو سال 1401: قهوه‌ای مات
رنگ مو سال 1401: قهوه‌ای مات

حیف است که از طیف قهوه‌ای برای رنگ مو سال 1401 صحبت کنیم و اشاره‌ای به قهوه‌ای مات نداشته باشیم. این رنگ یک مزیت بسیار مهم نسبت به دیگر طیف‌های رنگ مو دارد. ویژگی‌ قهوه‌ای مات در این است که با تمامی رنگ‌های پوست سازگاری دارد. به لحاظ انتخاب طیف قهوه‌‌ای مات نیز جایی برای نگرانی نیست. بیشتر طیف‌های این رنگ در 1401 مُد روز خواهد شد. با این حال قهوه‌ای مات از آن دسته رنگ‌هایی است که فقط از عهده رنگ‌کارهای حرفه‌ای بر می‌آید. هرچقدر که در انتخاب طیف مناسبِ قهوه‌ای مات وسواس بیشتری داشته باشید، به همان اندازه این رنگ زیباتر از کار در می‌آید.

کاراملی سوخته

رنگ مو سال 1401: کاراملی سوخته
رنگ مو سال 1401: کاراملی سوخته

با نگاهی به فهرست بهترین رنگ مو سال 1401 حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که در سال جدید رنگ‌های گرم حسابی مُد می‌شود. به همین دلیل بازار رنگ‌های مسی، شرابی و کاراملی حسابی گرم خواهد شد. برای اینکه رنگ‌ موی شما در 1401 زیبا و خاص باشد، کاراملی سوخته را امتحان کنید. این رنگ بُعد بیشتری به موها می‌دهد. موهایی که با کاراملی سوخته رنگ‌شده‌اند پرپشت‌تر نیز به نظر می‌رسد. بانوانی که دستی در آرایش دارند بهتر از ما می‌دانند که رنگ‌های قهوه‌ای نگهداری کمتری نسبت به دیگر طیف‌ها دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا کاراملی سوخته به یکی از رنگ‌های محبوب در 1401 تبدیل شود.

آمبره گردویی

رنگ مو سال 1401: آمبره گردویی
رنگ مو سال 1401: آمبره گردویی

برای شما از انواع رنگ مو سال 1401 گفتیم که نگهداری آسانی دارد. در این قسمت اجازه دهید به رنگی اشاره کنیم که نگهداری آن نسبتاً دشوار است. با این حال به اندازه‌‌ای زیباست که نمی‌توان از کنار آن گذشت. رنگی که از آن صحبت می‌کنیم آمبره گردویی است. همان‌گونه که می‌دانید در سبک رنگ موی آمبره، ساقه مو با طیفی تیره، رنگ می‌شود. سپس به سمت انتها که می‌رسیم این طیفِ تیره، رنگی روشن‌تر پیدا می‌کند. گردویی یکی از بهترین رنگ‌ها برای آمبره مو به حساب می‌آید. ناگفته نماند سبک رنگ موی آمبره بیشتر برازنده گیسوان بلند است. به همین دلیل اگر گیسوان کمندی دارید، آمبره گردویی را در سال جدید انتخاب کنید. برای افزایش دوام رنگ آمبره گردویی، حتماً موهای خود را با شامپوی مخصوص موهای رنگ‌شده بشویید.

صورتی کارتونی

رنگ مو سال 1401: صورتی کارتونی
رنگ مو سال 1401: صورتی کارتونی

به شما قول می‌دهیم در 1401، بیشتر از همیشه رنگ‌های موی فانتزی را ببینید. در کنار آبی فانتزی که در بالا به آن اشاره کردیم، پیش‌بینی می‌شود صورتی کارتونی نیز به رنگی فانتزی در سال جدید تبدیل خواهد شد. این رنگ برازنده دختران جوانی است که می‌خواهند با رنگ مویی متفاوت، خودی نشان دهند و دلبری کنند. اگر می‌خواهید رنگ موی شما بیش‌ازحد جلوه‌ای دخترانه نداشته باشد، می‌توانید از طیف‌های تیره‌تر صورتی کمک بگیرید. به بانوانی که نمی‌خواهند تمامی موهای خود را صورتی کنند، اما به دنبال رنگی متفاوت می‌گردند نیز هایلایت صورتی یا سرخ‌آبی را پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

رنگ مو سال 1401 را با توجه به اطلاعاتی که مطرح کردیم با خیال‌راحت انتخاب کنید. به شما قول می‌دهیم با انتخاب یکی از این رنگ‌ها، در سال جدید به گل‌ سرسبد مهمانی‌ها تبدیل خواهید شد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمندی از رنگ مو سال 1401 دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با همراهان خود در مو‌تن‌رو و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.