زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کاربرد کانسیلر در حجیم کردن لب ها

تیم تحریریه مو تن رو
1,154
6 دقیقه
کاربرد کانسیلر در حجیم کردن لب ها

استفاده از کانسیلر این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون کانسیلر مانند یک وسیله جادویی عمل می‌کند و می‌تواند کارهای شگفت انگیز زیادی انجام دهد. از کاربردهای هیجان انگیز کانسیلر می‌توان به محو کردن جای جوش، محو کردن تیرگی‌های زیر چشم، مرتب کردن قاب ابروها، برجسته کردن و کانتورینگ لب‌ها و … اشاره کرد. کانسیلرها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید درباره روش برجسته کردن لب با کانسیلر بدانید، با این مقاله از مو تن رو همراه باشید.

روش استفاده از کانسیلر

برای استفاده کردن از کانسیلر روی پوست و پوشاندن عیوب صورت به وسیله آن، باید مراحل زیر انجام شوند:

1- ابتدا کرم پودر صورتتان را بزنید.

2- حالا کانسیلر خود را بردارید و با آن یک مثلث زیر چشم بکشید.  طوری که نوک مثلث به سمت گونه و قاعده آن زیر چشم‌ها باشد. این مدل کانسیلر زدن هم سیاهی زیر چشم را می‌پوشاند و هم صورت را کشیده تر می‌کند.

روش صحیح زدن کانسیلر زیر چشم
روش صحیح زدن کانسیلر زیر چشم

3- اگر جوش یا لکه‌ای روی پوستتان هست و می‌خواهید آن را بپوشانید، مقداری کانسیلر روی آن بگذارید.

4- حالا با استفاده از یک پد اسفنجی که کمی مرطوب است ضربه‌های آرامی به کانسیلر بزنید تا به خوبی روی پوست پخش شود.

5- با نوک انگشت کمی کانسیلر هم به پشت پلک بزنید تا سایه چشمتان نمود بیشتری پیدا کند.

6- در پایان کار مقداری پودر بیک در جاهایی که کانسیلر زده‌اید استفاده کنید، تا کانسیلر به خوبی تثبیت شود و در لا به لای چین و چروک‌ها جمع نشود. همچنین این کار کمک می‌کند ظاهر پوستان طبیعی و مات شود.

استفاده از پودر بیک
استفاده از پودر بیک

کاربردهای کانسیلر

با استفاده از کانسیلر می‌توان کارهای بسیاری انجام داد. این قلم جادویی به شما کمک می‌کند کارهای شگفت انگیز زیادی در آرایشتان انجام دهید. کارهایی که با کانسیلر می‌توان انجام داد، عبارتند از:

  • از بین بردن ماه گرفتگی
  • برطرف کردن تیرگی‌های اطراف لب و دهان
  • برطرف کردن پف و ورم دور چشم
  • برطرف کردن قرمزی اطراف بینی
  • برطرف کردن سیاهی اطراف و زیر چشم
  • پوشاندن جوش‌ها، لک‌ها و کک و مک‌های روی پوست
  • رفع نقص‌های آرایشی
  • تمیز کردن قاب دور ابرو
  • کمک به پر حجم نشان دادن لب‌ها

پرحجم نشان دادن لب‌ها با کانسیلر

امروزه لب‌های پر حجم و برجسته یکی از معیارهای زیبایی شده‌ است. به همین خاطر بازار تزریق انواع ژل و بوتاکس برای بزرگ کردن لب‌ها داغ داغ است. اما خیلی از افراد هستند در عین حال که لب بزرگ دوست دارند، اما تمایلی به تزریق ژل ندارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، چاره مشکلتان دست ماست. ما به شما کمک خواهیم کرد به صورت طبیعی و فقط با ترفند برجسته کردن لب با کانسیلر، لب‌های خود را برجسته و حجیم کنید.

همانطور که می‌دانید امروزه با استفاده از علم گریم می‌توان تغییرات زیادی روی صورت به وجود آورد بدون آن که عمل جراحی روی صورت فرد انجام شود. مثلا می‌توان بینی را کوچکتر و باریک تر کرد یا همانطور که گفتیم می‌توان لب‌ها را بزرگتر نشان داد.

لب حجیم و برجسته
لب حجیم و برجسته

اگر می‌خواهید روش بزرگتر کردن و حجیم کردن لب را بدانید، با ما همراه باشید:

تکنیک برجسته کردن لب‌ها با استفاده از کانسیلر

شما می‌توانید بدون این که ژلی به لب‌هایتان تزریق کنید، به سادگی لب‌‌هایتان را بزرگتر و حجیم‌تر کنید. اما چطور؟!

برای این کار کافیست از چند تکنیک آرایشی استفاده کنید تا به هدف خود برسید. با ما همراه باشید تا مراحل برجسته کردن لب بدون تزریق را برای شما توضیح دهیم:

1- رسیدگی به لب‌ها

برای اینکه لوازم آرایش به خوبی روی لب بنشینند و جلوه زیبایی داشته باشند، لب باید نرم و لطیف باشد. حالا سوال اینجاست که چگونه می‌توان لب‌هایی نرم و لطیف داشت؟

برای داشتن لب‌های سالم و شاداب ابتدا لازم است پوست‌های مرده لب با استفاده از یک اسکراب ملایم برداشته شوند. بعد از اسکراب باید از یک بالم لب مناسب استفاده کرد و به لب‌ها رطوبت بخشید.

استفاده از بالم لب
استفاده از بالم لب

2- استفاده از کانسیلر

پیش از آن که از رژ برای لب‌ها استفاده کنید، مقداری کانسیلر روی لب بزنید و آن را خوب پخش کنید. این کار 4 مزیت دارد که عبارتند از:

  1. رنگ لب یکدست و سطح آن کاملا صاف می‌شود
  2. رژ لب به صورت یکنواخت روی لب پخش می‌گردد
  3. رنگ واقعی رژ لب روی لب‌های شما نمایان خواهد شد
  4. کانسیلر دوام رژ لبتان را بالا می‌برد

3- کانتور کردن لب‌ها

کانتور کردن یعنی از رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید و به کمک آن‌ها خطای دید ایجاد کرده و برجستگی یا فرورفتگی در صورت به وجود آورید. با این تفاسیر اگر برای زیر لب و بالای لب از رنگ تیره استفاده کنید، لب‌های برجسته‌تری خواهید داشت!

برای کانتور کردن می‌توانید از کانسیلر هم استفاده کنید. مقداری کانسیلر بالاتر از خط لب بالایی خودتان ( مطابق شکل زیر) بگذارید و آن را محو کنید. این کار در برجسته نشان دادن لب ‌تاثیر زیادی دارد.

برجسته کردن لب
برجسته کردن لب با کانسیلر

4- استفاده از خط لب

با کمک یک خط لب همرنگ رژتان یا کمی تیره تر از آن، محدوده لب را مشخص کنید، می‌توانید خط لب‌ را کمی بالاتر یا پایین تر از لب‌های خود بکشید که لب برجسته‌تر شود. اما حواستان باشد هر اشتباه در رژلب می تواند چهره شما را غیر طبعی نشان دهید.

کشیدن خط لب
کشیدن خط لب

5- استفاده از رنگ‌های نود برای رژلب

استفاده از رژ لب ‌های تیره باعث می‌شود لب‌ها کوچکتر و کم حجم‌تر دیده شوند. اما برعکس آن، رژ لب‌های نود و کم رنگ، لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند. برای اینکه حجم بیشتری به لب‌هایتان بدهید، کمی برق لب در مرکز لب‌ها بزنید و آن را آرام آرام با رژتان ترکیب کنید.

6- تمیز کردن دور لب با کانسیلر

یک نکته مهم در زمینه تکنیک‌های آرایشی این است که هر چقدر آرایش لب شما واضح‌تر و تمیز تر باشد، لب ها خود را برجسته‌تر نشان می‌دهند. پس وقتی کار رژ زدنتان تمام شد با استفاده از مقداری کانسیلر اطراف لب‌ها را تمیز و سفید کنید.

تمیز کردن دور لب با کانسیلر
تمیز کردن دور لب با کانسیلر

7- استفاده از هایلایتر

در پایان کار مقداری هایلایتر روی برآمدگی جلوی لب بالا بزنید تا لبتان برجسته‌تر دیده شود. اگر خواستید می‌توانید مقداری هایلایتر هم به وسط لب پایینی بزنید. این کار لب‌ها را حجیم تر جلوه می‌دهد.

استفاده از هایلایتر
استفاده از هایلایتر

ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد، آن را با ما به اشتراک بگذارید.